Hommasin kyseisen modeemin ja sain kyllä kytkettyä sen ja johdon kanssa netti pelaa hyvin. Tein myös langattoman netin asetukset ohjeitten kanssa mielestäni oikein, mutta en saa langatonta nettiä toimimaan. Välillä puhelin löytää kyseisen langattoman netin mutta ei saa yhdistetttyä siihen ja pian se katoaakin kokonaan. Missäköhän vika? ossaisko kukkaan auttaa mitenkään?
Oletko testannut tietokoneella tota langatonta verkkoa, mikä on puhelimesi merkki ja malli?
Miten niin katoaa? -> Vai päivittääkö tuon langattoman verkon luettelon?
ei löydä tietokone, ei tabletti. aluksi kun on tehnyt asetukset luonut salasanan yms. langattomalle verkolle niiin tulee langaton verkko näkyviin esim tabletille, kirjoittaa sitten salasanan niin sanoo ettei tunnistettu tai sitten katoaa käytöstä kyseinen verkko kokonaan.
siis pienen hetken näkyy langattomien verkkojen luettelossa jonka jälkeen katoaa. Joskus kerkiää kirjottamaan salasanan joskus ei. Ja tämä vain tapahtuu kun on rämplänny asetuksia...
Vaikuttaa tämän olevan Zyxelin ongelma, kuten olet huomannut. Tähän en osaa sanoa mitään järkevää korjausta. Ymmärsin niin että kun laite resetoitu tehdasasetuksiin WLAN toimii ja kun muutat esimerkiksi langattoman verkon nimen ja salasanan käy näin? Ethän ole laittanut käyttään "Piilota SSID" ominaisuutta?
ei ole ssid piilossa. kertaakaan en ole saanut yhteyttä pelaamaan. ei yhdistä tai jotain siihen lagattomaan verkkoon. täytyy ottaa yhteyttä jonnekkin päin..
Mikä on välimatka tähän laitteeseen. Katsoinpa hieman laitteen tietoja niin laitteessasi ei ole edes erillisiä antenneja. En usko että kovinkaan hyvä laite on kyseessä.
ihan on tuossa vieressä.
Minulla ainakin loppuu ideat kesken... Joku lähempänä oleva IT tekniikko voisi keksiä jotakin asialle kokeiltavaa...
Mutta kuten aikaisemmin mainitsin niin laitteesi ei ole erityisen hyvä laite, mutta kyllä se WLAN pitäisi jotenkin toimia.
joo kiitos kumminkin. täytyy soitella jonnekkin suuntaan.
Morjesta kaikille! Pahoittelut, että vastaus tulee nyt hiukan viiveellä.
Tässä kyseisessä AMG1202-T10B mallissa on todettu olevan WLAN-ongelmaa, jonka takia osassa laitteista koko langaton verkko häivää. Laitteen uudelleenkäynnistyksen jälkeen WLAN voi toimia hetken, mutta sitten se katoaa taas.
Laitevalmistaja haluaa näistä ongelmallisista laitteista tiedon suoraan itselleen, joten jos oma AMG oireilee näin, niin ota suoraan yhteyttä ZyXELin ilmaiseen tukeen.
ZyXEL tuen numero: (09) 4780 8411 (pvm/mpm) ja palvelu on avoinna arkisin klo 10-16. Tuota kautta laitevalmistaja hoitaa itse takuuvaihdot.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.