Zyxel -modeemin yhteysongelma

  • 5 September 2018
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Auttakaahan hölmöä. Minulla on Zyxel modeemi mallia VMG1312-B10D, valot näyttää että modeemi toimii ja on netissä, mutta eipä päästä enää nettiin. Jos etsin läppärillä saatavia olevia wifi-verkkoja, niin ei näy enää sielläkään. Olin menossa päivittämään modeemin asetuksia admin-sivuille, mutta läppäri ilmoittaa ettei voi kirjautua kohteeseen sillä ei saa yhteyttä palvelimeen. Onko modeemi mennyt rikki... vai mitä voin tehdä? Ja ai niin, olen sammuttanut ja käynnistänyt modeemin kyllä uudelleen ja kokeilin jo resetointiakin. Ei auta.



 



Edit: JoonasLam Otsikkoa korjattu


1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +19

Hei @MariaJenny ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Voitko kokeilla puhelimella tai tabletilla löytyykö wifi verkko?



Admin sivuille pääsee kyllä puhelimen/tabletin selaimellakin.



Jos esim puhelimella onnistut pääsemään wifi verkkoon, niin ongelma rajoittuu läppäriin ja kenties windowsiin.

Vastaa