Skip to main content

eli punainen valo vaan palaa. Olen tarkistanut valtakunnallisen/paikallisen häiriötilanteen (ei ongelmia), sammuttanut virran (usein) ja rebootannut laitteen. Myös ilmoituksen mukaan yhteys Teliaan päin toimii (eli ei vikaa).

 

Entinen modeemi kesti ja kukkui 5,5 vuotta koko ajan päällä ja tämän uuden kanssa on ajoittain ongelmaa (pätkii verkkoa?)

 

Kirjauduin jo laitteeseen sisäänkin admin-tunnuksilla, mutta nyt loppuu osaaminen (ja kärsivällisyys).

 

 

Syitä yhteyden toimimattomuudelle voi olla nyt monia. 

 

Mikä on asuntosi verkkoon liittymistekniikka, adsl, vdsl vai ethernet?

 


@petevee2@  kirjoitti:

Myös ilmoituksen mukaan yhteys Teliaan päin toimii (eli ei vikaa).

Mistä olet tämän testin tehnyt?

 

Kerroit että olet käynnistänyt laitteen uudestaan mutta oletko tehnyt tehdasasetusten palautusta laitteen reset-painiketta painamalla tai hallintapaneelin kautta?



@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

Syitä yhteyden toimimattomuudelle voi olla nyt monia. 

 

Mikä on asuntosi verkkoon liittymistekniikka, adsl, vdsl vai ethernet?

 

Vdsl

 


@petevee2@  kirjoitti:

Myös ilmoituksen mukaan yhteys Teliaan päin toimii (eli ei vikaa).

Mistä olet tämän testin tehnyt?

 

V: Ihan Telian sivuilla voi tällaisen testin tehdä (taisi olla vikailmoituksen yhteydessä)

 

Kerroit että olet käynnistänyt laitteen uudestaan mutta oletko tehnyt tehdasasetusten palautusta laitteen reset-painiketta painamalla tai hallintapaneelin kautta?


V: molemmat.

 

Nyt laite kuitenkin toimii taas. Vika taisi olla käyttäjässä eli päivitin liittymää nopeammaksi ja tämä mainittu ongelma  oli päällä ns. päivityksen ajan. 

 

Kiitos vastauksesta.

 

PV


Vastaa