Syitä yhteyden toimimattomuudelle voi olla nyt monia.
Mikä on asuntosi verkkoon liittymistekniikka, adsl, vdsl vai ethernet?
@petevee2@ kirjoitti:
Myös ilmoituksen mukaan yhteys Teliaan päin toimii (eli ei vikaa).
Mistä olet tämän testin tehnyt?
Kerroit että olet käynnistänyt laitteen uudestaan mutta oletko tehnyt tehdasasetusten palautusta laitteen reset-painiketta painamalla tai hallintapaneelin kautta?
@JuhoOlliLo@ kirjoitti:
Syitä yhteyden toimimattomuudelle voi olla nyt monia.
Mikä on asuntosi verkkoon liittymistekniikka, adsl, vdsl vai ethernet?
Vdsl
@petevee2@ kirjoitti:
Myös ilmoituksen mukaan yhteys Teliaan päin toimii (eli ei vikaa).
Mistä olet tämän testin tehnyt?
V: Ihan Telian sivuilla voi tällaisen testin tehdä (taisi olla vikailmoituksen yhteydessä)
Kerroit että olet käynnistänyt laitteen uudestaan mutta oletko tehnyt tehdasasetusten palautusta laitteen reset-painiketta painamalla tai hallintapaneelin kautta?
V: molemmat.
Nyt laite kuitenkin toimii taas. Vika taisi olla käyttäjässä eli päivitin liittymää nopeammaksi ja tämä mainittu ongelma oli päällä ns. päivityksen ajan.
Kiitos vastauksesta.
PV