Skip to main content

Katsoin, että tällä otsikolla oli jo keskusteltu aiemmin ja olitte ohjeistaneet vaihtamaan kanavia ja taajuuksia. Olen itse kokeillut näitä molempia ja yhteys pätkii silti. Televisio ilmoittaa sen yleensä ensin. Mobiililaitteilla hitauden ja katkeilun huomaa luonnollisesti vain kun laitetta käyttää, mutta tämä ollut nyt kahden viikon ajan päivittäistä kun yhteys ollut käytössä. Nopeustesti antaa huonoja ja vaihtelevia tuloksia ja yhteys korjaantuu vasta, kun laitteen käynnistää uudestaan. Edellisestä uudelleenkäynnistyksestä yleensä aikaa vuorokausi. Ei pitäisi olla normaalia. Kyseessä on uusi 50M kuituyhteys, joka kytketty uuteen taloon Elokuussa 2019. Laitteen firmware versio on päivittynyt automaattisesti ja nyt v5.30. Yritin laittaa kuvankaappauksia, mutta ei onnistunut tähän liittää.

 

EDIT: tein virallisen vikailmoituksen. Katsotaan mikä on tulos.

Hyvä kun olitkin jo kaikkea mahdollista kerennyt testata. Vikailmoituksen kautta päästään linjan toimintaa tarkemmin seuraamaan tai laitetta vaihtamaan takuuseen. Kyllä tuo kuntoon saadaan!


Tääl on ihan samat murheet ;(


Heippa  ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Oletko jättänyt meille yhteydenottopyynnön aiheeseen liittyen? Se onnistuu täältä. Valitse Asiani koskee -alasvetovalikosta kohta "häiriöilmoitusta". Niin saadaan viesti suoraan välitettyä oikeaan paikkaan käsittelyyn. 


Vastaa