Olen pitkäaikainen Soneran asiakas, (Kaapeli liittymä, laajakaista, puh. liittymä, viihdepaketti ). Läppäri vetelee viimeisiään jonka tilalle aion hankkia uuden läppärin tai tabletin. Miten Soneran verkkokauppa suhtautuu asiaani jos tilaan sieltä laitteen osamaksulla vaikka niin että maksaisin sitä puh. laskun tai laajakaista laskun yhteydessä. Kysyn tätä siksi kun minulta meni erään ikävän tapahtuman yhteydessä luottokelpoisuus eli on maksuhäiriö merkintä. Täytyykö maksaa teilläkin takuu maksu joka on eräillä n300€ vaikka olen ollut Soneran asiakas jo pitkään.
Sivu 1 / 1
Epäilisin että melkolailla samoin suhtaudutaan kuten http://klaani.sonera.fi/t5/Asiakkuus-Omat-Sivut-Sonera/Soneran-asiakkuus/m-p/117018 tuossa ketjussa kirjoiteltu.. Siellä on myös Soneran edustajan kommentti asiaan. Ainahan sitä tilausta voit kokeilla silti :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.