Sonera palkitsi vuosia sitten pitkäaikasimmat ja keskittäneimmät asiakkaat, antamalla heille puolen vuoden välein lahjakortin sonera kauppaan. Lahjakortin suuruus riippui siitä kuinka uskollinen asiakas oli. Tänä päivänä asiakas uskollisuudella ei ole pininintäkään arvoa. 25 vuotta soneran uskollisena asiakkaana olleena ja kaikki liittymäni Soneralle keskittäneenä , minulle ei myydä kk/ sopimuksella uutta puhelinta , koska luottorekisterssäni on joku kymmeniä vuosia vanha merkintä. Olen ostanut kytkykaupalla Soneralta kymmeniä laitteita. Niihin mahtuu tietokoneita , tabletti ja lukematon määrä puhelimia. Olen aina maksanut laskuni ajallaan. En ole koskaan saanut edes maksuhuomautusta. Aionkin siirtää kaikki asiakkuuteni lähiaikoina soneran pahimalle kilpailijalle. Olen ottanut selvää siitä , että he myyvät vuoden asiakkuuden jälkeen uuden puhelimen kun laskut on hoidettu asiallisesti.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.