Skip to main content

Liittymästäni ei pysty soittamaan maksullisiin numeroihin.. omilla sivuilla ei näy mitään estoja. 

Moikka @Petska1 ja tervetuloa mukaan Yhteisöön! :) 
Mikäli liittymän tiedoissa ei näy mitään estoja, suosittelen että olet yhteydessä asiakaspalveluun, jolloin nähdään onko liittymällä esimerkiksi jokin automaattisesti asetettu palvelunumero -esto. Tälläinen voi syntyä esimerkiksi myöhässä olevan laskun vuoksi, mutta mikäli eston aiheuttanut lasku on jo hoidettu, voidaan tuo esto siinä tapauksessa poistaa! 🙂 Toki kyseessä voi olla myös jokin muukin tilanne, joten olehan yhteydessä asiakaspalveluun tämän selvittämiseksi. 

Yhteyden saat näppärästi esimerkiksi Chatin avulla. Lisätietoa chatista ja sen käytöstä löydät täältä. :) 


Hei Petska1 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!



 



Sinullako ei näy omilla sivuilla liittymän Lisäpalveluissa estoja? Jos estoja/rajoituksia on käytössä, niin siinä kohdalla on violetti hakanen ja siitä voi myös muokata estoja/rajoituksia.



Minkälainen liittymä on kyseessä?



 


Vastaa