Liittymästäni ei pysty soittamaan maksullisiin numeroihin.. omilla sivuilla ei näy mitään estoja.
Moikka @Petska1 ja tervetuloa mukaan Yhteisöön! :)
Mikäli liittymän tiedoissa ei näy mitään estoja, suosittelen että olet yhteydessä asiakaspalveluun, jolloin nähdään onko liittymällä esimerkiksi jokin automaattisesti asetettu palvelunumero -esto. Tälläinen voi syntyä esimerkiksi myöhässä olevan laskun vuoksi, mutta mikäli eston aiheuttanut lasku on jo hoidettu, voidaan tuo esto siinä tapauksessa poistaa! Toki kyseessä voi olla myös jokin muukin tilanne, joten olehan yhteydessä asiakaspalveluun tämän selvittämiseksi.
Yhteyden saat näppärästi esimerkiksi Chatin avulla. Lisätietoa chatista ja sen käytöstä löydät täältä. :)
Hei Petska1 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Sinullako ei näy omilla sivuilla liittymän Lisäpalveluissa estoja? Jos estoja/rajoituksia on käytössä, niin siinä kohdalla on violetti hakanen ja siitä voi myös muokata estoja/rajoituksia.
Minkälainen liittymä on kyseessä?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.