Skip to main content

Onko kellään aikaisempaa kokemusta miten Telia menettelee, hyvittää asiakkaitaan, kun netti pätkii operaattorin virheen takia. Tätä on jatkunut noin kuukauden.

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/talous/artikkeli-1.1597069 

Muutamia vinkkejä, asiaa pitää lähestyä virallisen reklamaatiomenettelyn kautta:

 

Siihen pitää laittaa kunnon case-data: ongelman tausta ja esim. tekstillä ja kuvakaappauksilla miten ongelma vaikuttanut omiin yhteyksiin ja ongelman kesto.

Nämä ongelmat ovat koskettaneet monia ja Teliankin lopulta herättävä tähän todellisuuteen ja alettava kunnioittamaan maksavia asiakkaita, joiden kärsivällisyys ei ole loputon toimiessaan koekaniineina Telian enemmän tai vähemmän epäonnistuneissa laitehankinnoissa.


Ohjetta reklamaation tekoon:

 

Miten tehdään reklamaatio? - Telia Yhteisö


TELIAN tiedotus retuperällä !

Olisi hyvä jos TELIA vastaisi julkisesti jossain päivälehdessä ((Hesarissa) ja kertoisi milloin nämä yhteydet EHKÄ saadaan kuntoon. En viitsisi ihan vielä vaihtaa operaattoria. Vahinkojahan sattuu... putoohan noita lentokoneitakin.

PS. Tämähän vika koskee tuhansia asiakkaita edelleen Etelä- Savossa, firmoja sekä etätyö tekijöitä.


Mobiiliverkon häiriöistämme tiedotamme Mobiiliverkon häiriökartallamme. Tällä hetkellä minulla ei tuosta Savon tilanteesta ole kertoa lisätietoa mutta palataan siihen mahdollisimman pian arkena.



Häiriökartan lisäksi on mahdollista saada tiettyä osoitetta koskevia häiriötiedotteita kytkemällä ne päälle Minun Teliassa omista asiakastiedoista. Osoitteita häiriötiedoteasetuksiin on mahdolista kytkeä useita esim. koti, työpaikka ja mökkiosoite.


Vastaa