Skip to main content

miten on mahdollista kun vanhana Sonera asiakkaana tuli automaattinen Telia ja vanhana asiakkana liittymän etu oli voimassa 16.4. asti, niin telia veloitamassa omin päin minua omalla hinnalla 16.3.-16.4. ajalta?? onko kenellä tapahtunut vastaavalaista??? omasta mielesta minun oikeudeni kuului soneran etu käytä loppun asti ja laskutus kuluinen kuului oleva sen mukainen eikä Telia ollut oikeutta laskuta minua sita vain laskutus tapahtuisi vastaa 16.4. apuaaa


@natalia2 kirjoitti:


miten on mahdollista kun vanhana Sonera asiakkaana tuli automaattinen Telia ja vanhana asiakkana liittymän etu oli voimassa 16.4. asti, niin telia veloitamassa omin päin minua omalla hinnalla 16.3.-16.4. ajalta?? onko kenellä tapahtunut vastaavalaista??? omasta mielesta minun oikeudeni kuului soneran etu käytä loppun asti ja laskutus kuluinen kuului oleva sen mukainen eikä Telia ollut oikeutta laskuta minua sita vain laskutus tapahtuisi vastaa 16.4. apuaaa






Oikein hyvää huomenta @natalia2! :smileyhappy:



 



Valitettavasti Telia Yhteisössä ei voi hoitaa asiakas- ja tunnistetietoja vaatia asioita. Jos tarvitset apua laskun tulkitsemaan, niin löydät sen täältä:



https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/mallilaskut



 



Yksi tekijä voi olla, että laskutusraja (10€) ei ylity, laskua ei silloin välttämättä lähetetä. Kertyneet maksut laskutetaan seuraavassa laskussa.



 



Jos lasku poikkeaa sovitusta, niin kannattaa olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Yhteystiedot löydät saman katon alta osoitteesta https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot tai voit halutessasi jättää palvelupyynnön https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto mikäli se ei ole kiireellinen.



 



Huom.! Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.



 



Näet omat tietosi helpoiten kirjautumalla sisään osoitteessa telia.fi. Pääset kirjautumaan vanhoilla Omat Sivut -tai Oma liittymä -tunnuksillasi, pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Liittymäni ja palveluni -sivulla sinua palvelee 24/7 chat-asiakaspalvelija. Lisätietoa tarvittaessa chat-palvelusta löydät täältä.



 



 



PS. Sonera ja Tele Finland yhdistyi yhdeksi, niin lisätietoa muutoksesta löydät tästä. Siellä on yleisimmin kysyttyjä kysymyksiä liittyen asiakkuuteen ja liittymiin. Kannattaa käydä kurkkaamassa! :smileywink: 



 



Toivottavasti tästä on apua ongelman ratkaisemiseksi! :)


Vastaa