Skip to main content

SIM-korttien vaihdot Sonera Kaupoissa

  • January 15, 2018
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Tein simin vaihdon ohjeiden mukan textarilla. No tuloksena on nyt se, ettei kumpikaan ole online tilassa. Miten tuon saa korjattua, et edes jompikumpi simi olisi aktiivinen?

2 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • January 15, 2018

Hei @Keksija ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Kehoitan sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta ja kerrot sinne ettei sim-korttien aktivointi onnistunut itsepalveluna.

Tässä ohjeita chatin käyttöön : https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • January 16, 2018

Hei @Keksija ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani. Meillä oli eilen ongelmia tämän tyyppisissä muutoksissa ja juuri esim. kortinvaihdot eivät menneet läpi järjestelmäämme. Vika saatiin korjattua iltapäivällä/alkuillasta joten toivon mukaan homma on kuosissa sielläkin. Jos uusi sim kortti ei vieläkään toimi, kannattaa käyttää laitteesta virta pois ja päälle niin se päivittyy verkkoon.