Skip to main content

Tein simin vaihdon ohjeiden mukan textarilla. No tuloksena on nyt se, ettei kumpikaan ole online tilassa. Miten tuon saa korjattua, et edes jompikumpi simi olisi aktiivinen?

Hei @Keksija ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Kehoitan sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta ja kerrot sinne ettei sim-korttien aktivointi onnistunut itsepalveluna.



Tässä ohjeita chatin käyttöön : https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767


Hei @Keksija ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani. Meillä oli eilen ongelmia tämän tyyppisissä muutoksissa ja juuri esim. kortinvaihdot eivät menneet läpi järjestelmäämme. Vika saatiin korjattua iltapäivällä/alkuillasta joten toivon mukaan homma on kuosissa sielläkin. Jos uusi sim kortti ei vieläkään toimi, kannattaa käyttää laitteesta virta pois ja päälle niin se päivittyy verkkoon.


Vastaa