Itselläni on ollut toistuvia ongelmia Telian mobiililaajakaistan (yhteys kotiin L) kanssa, yhteys katkeilee hetkeksi ja palautuu takaisin itsekseen, muutaman sekunnin jälkeen) Yhteys Ratkaisu on monen yrityksen kautta löytynyt, mutta asiakasplvelun kautta ongelmien ratkaisu on ollut erittäin haasteellista. Apu onkin monesti löytynyt oman aktiivisuuden kautta ja juuri useimmiten tältä palstalta.
Telian asiakaspalvelu on kyllä halukas/innokas myymään palveluja, mutta sen jälkeen, jos ongelmia tulee, jää monesti yksin. Apua on ollut vaikea saada. Helppi ehkä auttaa, mutta kyllä se maksaakin.
Jos ostan palvelun, toivon, että minäkin “poro sormi” saisin sen asiakaspalvelun avustuksella toimimaan.
Nyt ongelma on taas toistunut (yhteys katkailee). En tiedä auttaisiko operaattorin vaihto vai mistä ongelma nyt johtuu?
Itse kaipaisinkin tänne palstalle enemmän juuri ohjeita näihin ongelmatilanteisiin. Usein toistuvat tekniset ongelmat.ja niihin ratkaisuja.
--
Muokkaus katjane: Siirsin tähän aihealueeseen