Skip to main content

Itselläni on ollut toistuvia ongelmia Telian mobiililaajakaistan (yhteys kotiin L) kanssa, yhteys katkeilee hetkeksi ja palautuu takaisin itsekseen, muutaman sekunnin jälkeen) Yhteys Ratkaisu on monen yrityksen kautta löytynyt, mutta asiakasplvelun kautta ongelmien ratkaisu on ollut erittäin haasteellista. Apu onkin monesti löytynyt oman aktiivisuuden kautta ja juuri useimmiten tältä palstalta.
Telian asiakaspalvelu on kyllä halukas/innokas myymään palveluja, mutta sen jälkeen, jos ongelmia tulee, jää monesti yksin. Apua on ollut vaikea saada. Helppi ehkä auttaa, mutta kyllä se maksaakin.

Jos ostan palvelun, toivon, että minäkin “poro sormi” saisin sen asiakaspalvelun avustuksella toimimaan.

Nyt ongelma on taas toistunut (yhteys katkailee). En tiedä auttaisiko operaattorin vaihto vai mistä ongelma nyt johtuu?

Itse kaipaisinkin tänne palstalle enemmän juuri ohjeita näihin ongelmatilanteisiin. Usein toistuvat tekniset  ongelmat.ja niihin ratkaisuja.


--
Muokkaus katjane: Siirsin tähän aihealueeseen

 

onko tekniikkana nr5g?

voi olla jokin täysin eri asia, mutta itsen jälkitän jotain kummaa ongelmaa telia nr5g verkossa.

https://yhteiso.telia.fi/mobiililaajakaista-9/nr5g-paetkii-noin-viikon-vaelein-36247

näitä vieläkin tapahtuu, jokseenkin harvemmin. sen olen saanut selville että kyse ei ole jostain satunnaisesta ns. hidastelusta. joku telian mastoissa tai järjestelmissä menee solmuun. koska teltonika laite tukee volte:a joihinkin ominaisuuksiin, niin huomasin että volte toimii pätkimisien aikana.

 


Vastaa