Skip to main content

Telia verkkokaupan takuu

  • September 23, 2019
  • 4 kommenttia
  • 208 katselukertaa

Olen ostanut Telia verkkokaupasta Samsung galaxy s8+ kännykän. Nyt haluaisin viedä kännykän korjattavaksi. En ole vain varma, missä takuuni on. Saako sen, miten kun tilaa verkosta kännykän?

4 kommenttia

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • September 23, 2019

@Kalatonni@  kirjoitti:

Olen ostanut Telia verkkokaupasta Samsung galaxy s8+ kännykän. Nyt haluaisin viedä kännykän korjattavaksi. En ole vain varma, missä takuuni on. Saako sen, miten kun tilaa verkosta kännykän?


Tervehdys @Kalatonni! Mukavaa kun löysit tänne Yhteisöön keskustelemaan. Mikäli olet hävittänyt alkuperäisen takuutodistuksen, niin Telian asiakaspalvelu voi etsiä sinulle kopion heidän järjestelmästään.

 

Lisätiedot:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/takuu-ja-huolto/takuu-ja-huolto-2


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • September 23, 2019

@Sekunti@  kirjoitti:

@Kalatonni@  kirjoitti:

Olen ostanut Telia verkkokaupasta Samsung galaxy s8+ kännykän. Nyt haluaisin viedä kännykän korjattavaksi. En ole vain varma, missä takuuni on. Saako sen, miten kun tilaa verkosta kännykän?


Tervehdys @Kalatonni! Mukavaa kun löysit tänne Yhteisöön keskustelemaan. Mikäli olet hävittänyt alkuperäisen takuutodistuksen, niin Telian asiakaspalvelu voi etsiä sinulle kopion heidän järjestelmästään.

 

Lisätiedot:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/takuu-ja-huolto/takuu-ja-huolto-2


Eli saako kuitin, jos on ostanut verkkokaupasta kännykän. Ostin kännykän, kun näin Telian lehdessä mainoksen. Maksoin myös verkossa kännykän oston. En muista saaneeni takuuta ollenkaan. Sain vain tilausvahvistuksen, kun tarkistin sähköpostini. Eli, mitä teen sitten. Kännkkäni näyttö on ollut punainen, ja haluan korjata sen


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • September 24, 2019

Hyvää huomenta! Voit jättää yhteydenottopyynnön Telialle:

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

 

Täällä Yhteisössä ei voi valitettavasti käsitellä henkilötietoja vaativia asioita.

 

Tässä on hyvä artikkeli joka kannattaa lukea:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Laite-esittelyt-ja-uutiset/Laitteiden-huolto-ja-takuuasiat-infopaketti/td-p/168715

 

 

Tuli muuten mieleen, että kannattaa tarkistaa puhelimen päivitykset ajan tasalle. Luultavasti punaisen näytön ongelma liittyy tähän aiheeseen:

https://suomimobiili.fi/samsung-galaxy-s8-puhelimet-saivat-suomessa-korjauspaivityksen-punaisen-nayton-ongelmaan/

 

Eli Samsung Galaxy S8 ja S8+ puhelimessa on havaittu liian punertava näyttö jonka käyttäjä voi korjata säätämällä näytön värejä puhelimen asetusvalikosta. Oletko kokeillut tätä? :) 


AaTanja
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • September 24, 2019

Moi @Kalatonni ja tervetuloa minunkin puolestani Yhteisöön!

 

Onko sinulla tallella sähköpostiin tilauksen yhteydessä kilahtanutta vahvistusta? Sillä pärjäät aika pitkälle, joskin kuten @Sekunti kertoikin, meiltä löytyy lähes poikkeuksetta laitteen takuutiedot tallesta eikä niitä tarvitse erikseen enää huoltoon toimituksen yhteydessä meille toimittaa. 

 

Tässä vielä linkki Telia.fi:n laitehuoltosivulle