Meillä on täällä maalla jatkuvasti Telian mastossa vikatilanteita. Ns ’normaaliaikana’, kun lomailijat eivät ole mökeillään, kapasiteetti riittää mainiosti (4G) liikenteeseen. Sitten kun lomailijat saapuvat alueelle, liikenne hidastuu ja lopulta masto ’putoaa pois päältä’. Vikatilanteen korjaus kestää aina useita päiviä.
Mielestäni ei ole kauhean kiva, kun asiakaspalvelussa vain sanotaan, että vikailmoitus on kirjattu, mutta ei voida antaa arviota, milloin vika saadaan korjattua. Eikä myöskään oteta mitään kantaa siihen, voitaisiinko maston kapasiteettia nostaa. Paikalla on kuitenkin ilmeisen paljon Telian maksavia asiakkaita lomaansa viettämässä, koska kapasiteetti näyttää loppuvan jatkuvasti.
Koska asiakaspalvelu ei ota kantaa mihinkään, olisin halunnut puhua jonkun tekniikasta tai asiakaspalvelusta vastaavan päällikön tai johtajan kanssa, mutta se ei Telian asiakaspalvelun ja Telian pääkonttorin keskuksen mukaan ole mahdollista. Heille (päälliköille ja johdolle) ei siis saa soittaa ja he eivät hoida mitään käytännön asioita!?! He vain hoitavat johdon tehtäviä, joihin siis asiakkaiden kanssa kommunikointi ei Teliassa kuulu. Pidän tätä aika ihmeellisenä.
Maksan omalta osaltani laskut aina eräpäivänä ja olen valinnut operaattorikseni Telian sen hyvän kuuluvuuden takia. Haluaisin kehittää Telian palvelukykyä ja teknistä tasoa vastaamaan ihmisten odotuksia, mutta en saa antaa Telian johdolle siis palautetta suoraan, joten yritän nyt tätä kautta. Viestistäni varmaankin ilmenee, että en ole ollenkaan Telian asiakaspalveluun tyytväinen enkä myöskään siihen, että en saa antaa palautetta niille, jotka asioihin Teliassa voivat vaikuttaa.
Toivon, että Telian johto tutustuisi tähän palautteeseen ja myös vastaisi siihen jollain konkreettisella tasolla. Organisaationne nettisivuillanne tutustuessa ainakin löytyy johtajia, joiden toimenkuvaan kuuluu asiakkuudet, joko teknisesti tai muuten...
Toivon saavani vastausta tätä kautta viestiini, koska se ei asiakaspalvelunne kautta ole näköjään sallittua!
Olen myös käytettävissä keskusteluun, jos tunnette tarvetta ilmenee...