Kysymys

Häiriö telia.fi -sivustolla

  • 13 March 2024
  • 6 kommenttia
  • 99 katselukertaa

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Miksi aina kun haluaa hoitaa asioita. Vielä taas Telian kohdalla. Eikö ole tietoturva kunnossa. 

 

 

--

Muokkaus SonjaMelina: Täsmennetty otsikkoa “Onko tämä tosi tai onhan se” kuvaavammaksi.


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Miksi aina kun haluaa hoitaa asioita. Vielä taas Telian kohdalla. Eikö ole tietoturva kunnossa. 

Tuleeko tämä ilmoitus heti sivustolle siirtyessa vai esimerkiksi Minun Teliaan kirjautumisen yhteydessä? Oletko kokeillut auttaako evästeiden poisto selaimen asetuksista tai toisen selaimen käyttö?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Ei ole aikaisemmin tullut eikä asetuksia muutettu. Eilenkin myös tuli kun muistelin. Telian omilla sivuilla se vika on. Ikävää toivosti saavat kuntoon.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Ei ole aikaisemmin tullut eikä asetuksia muutettu. Eilenkin myös tuli kun muistelin. Telian omilla sivuilla se vika on. Ikävää toivosti saavat kuntoon.

Testasin Minun Teliaan kirjautumista ja siellä navigointia. Näyttäisi toimivan normaalisti. Suosittelen vielä kokeilemaan toista selainta ja/tai nykyisen selaimen evästeiden poistoa. Toistaiseksi tiedossamme ei ole sellaista häiriötilannetta joka aiheuttaisi Minun Teliaan vikaa. Ongelman jatkuessa tilanteesta olisi hyvä jättää häiriöilmoitus asiakaspalveluumme tai tästä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Toimii normaalisti myös täällä, joten ei yleinen ongelma ainakaan ole.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Ei se ole poistunut eikä se haittaa. Eihän sitä ole pakko käyttää. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8

Täälläkin on toiminut normaalisti koko tämän ajan, että ehkäpä sitä toista selainta yms keinoja kannattaisi kokeilla siellä päässä missä ongelma on.

Vastaa