Asus-näytönohjaimien tilaus- ja toimitusketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

647 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Majuho@  kirjoitti:

Mitähän nyt mahtaa tapahtua kun näytönohjaimet otettiin pois sivulta yhtä lukuunottamatta? Tuleeko LHR -mallit tilalle ja mitä mahtaa "vanhan" mallin tilauksille tapahtua?




Tässä vaiheessa voin sanoa vain, että LHR-mallit tulevat kyllä myyntiin myöhemmin. Palaan myöhemmin asiaan noihin muihin kysymyksiin.

@TeroRe kirjoitit:

"Jos haluat tai haluatte kateosto-oikeutta käyttää niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti."

 

Otin viimeviikon keskiviikkona tästä aspaan yhteyttä chätin kautta. Eivät tienneet siellä kateosto-oikeudesta mitään. Kysyivät voinko laittaa sinulle täällä yksityisviestin. Käsittääkseni se ei ole mahdollista. Aspasta kertoi, että laittaa sinulle tästä minun kateosto-oikeudesta viestiä suoraan sinulle. Mitään ei ole kuulunut. Missäköhän tämän kanssa mennään? Chätin asiakaspalvelija käytti nimeä Roni.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tiedoksi kaikille, että tämän / ensin viikon aikana varastoomme saapuu lisää ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G -kortteja. Olemme yhteydessä tätä korttia odottaviin niin saadaan kortit myös maailmalle.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Marko_Laaksonen@  kirjoitti:

@TeroRe kirjoitit:


"Jos haluat tai haluatte kateosto-oikeutta käyttää niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti."


 


Otin viimeviikon keskiviikkona tästä aspaan yhteyttä chätin kautta. Eivät tienneet siellä kateosto-oikeudesta mitään. Kysyivät voinko laittaa sinulle täällä yksityisviestin. Käsittääkseni se ei ole mahdollista. Aspasta kertoi, että laittaa sinulle tästä minun kateosto-oikeudesta viestiä suoraan sinulle. Mitään ei ole kuulunut. Missäköhän tämän kanssa mennään? Chätin asiakaspalvelija käytti nimeä Roni.




Pahoittelut tapahtuneesta. Minuun ei olla oltu vielä yhteydessä mutta selvitän asian. Meillä ei ole montaa Ronia, luulisin että saan oikean kiinni. Asiakaspalvelussa on tästä ohjeet olemassa. Privat on tosiaan pois päältä tällä hetkellä, avaamme ne myöhemmin taas päälle.

Ihan vain haluan varmistaa että tulossa olevat kortit ovat nimenomaan ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G eikä siis uusia 3080ti -malleja?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Majuho@  kirjoitti:

Ihan vain haluan varmistaa että tulossa olevat kortit ovat nimenomaan ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G eikä siis uusia 3080ti -malleja?




Kyllä, nimenomaan tuo malli minkä mainitsit, ei 3080ti.


 


(yritin tuplavarmistaa asiaa, lomista johtuen en saanut ketään kiinni juuri nyt. Jos malli onkin 3080ti, mitä kyllä epäilen, mutta jos on niin palaan asiaan.)

Pitikö noita asus 3080 tuffeja tulla tässä kuussa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@TeroRe@  kirjoitti:


@Marko_Laaksonen@  kirjoitti:

@TeroRe kirjoitit:


"Jos haluat tai haluatte kateosto-oikeutta käyttää niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti."


 


Otin viimeviikon keskiviikkona tästä aspaan yhteyttä chätin kautta. Eivät tienneet siellä kateosto-oikeudesta mitään. Kysyivät voinko laittaa sinulle täällä yksityisviestin. Käsittääkseni se ei ole mahdollista. Aspasta kertoi, että laittaa sinulle tästä minun kateosto-oikeudesta viestiä suoraan sinulle. Mitään ei ole kuulunut. Missäköhän tämän kanssa mennään? Chätin asiakaspalvelija käytti nimeä Roni.




Pahoittelut tapahtuneesta. Minuun ei olla oltu vielä yhteydessä mutta selvitän asian. Meillä ei ole montaa Ronia, luulisin että saan oikean kiinni. Asiakaspalvelussa on tästä ohjeet olemassa. Privat on tosiaan pois päältä tällä hetkellä, avaamme ne myöhemmin taas päälle.




Jos olen oikeassa henkilön suhteen niin ko. henkilö on ja on ollut ikävä kyllä hetken aikaa poissa, tästä syystä asia ei ole edennyt tässä välissä. Voitko odottaa mahdollisesti huomiseen, toivottavasti hän on jo silloin paikalla niin pääsen varmistamaan asian? Pahoittelut vielä kerran.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@okeoke@  kirjoitti:

Pitikö noita asus 3080 tuffeja tulla tässä kuussa?




Aiemmin puhuttiin vain 3080/3090-sarjasta ja tämänhetkisen tiedon mukaan seuraavana tulee vain näitä: ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G.

Mulle käy myös 3080ti Strix 🙂>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Majuho@  kirjoitti:

Mulle käy myös 3080ti Strix 🙂>




Vahvistan vielä, että sieltä tulee sitä alkuperäistä mallia kuten eilen kirjoittelin 🙂>


 


--


 


Tiedoksi samalla kaikille, että jään tämän päivän jälkeen lomalle ja palaan takaisin hihnalle 2.8. Moderaattorit ovat toki paikalla koko kesän ajan mutta ihan kaikkiin asiakysymyksiin ei välttämättä saada vastauksia ennen elokuuta. Tosiaan tällä hetkellä tiedossa oleva seuraava erä tulee noin kahden viikon kuluessa ja se sisältää ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G -kortteja.


 


Hyvää kesää kaikille.

Moi,

 

Minne ne 3090:set yhtäkkiä katosivat? Kuitenkin mainitsit 2 viikkoa sitten että niitä on tulossa. En ymmärrä miten nuita viitsii edes sanoa, jos varasto olis tyhjää täynnä? Tuliko sieltä tyhjät laatikot? Vai miten täs aina käy näin😵‍💫>‍💫>

Itseäkin kiinnostaa tämä 3090 tilanne (TUF etunenässä). Ketjussa puhutaan muutenkin enimmäkseen 3080:istä enkä viitsi olla jatkuvasti ruinaamassa täällä 3090 perään. Eli niitä nyt siis ei ole tulossa vielä?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Aune12340000@  kirjoitti:

Moi,


 


Minne ne 3090:set yhtäkkiä katosivat? Kuitenkin mainitsit 2 viikkoa sitten että niitä on tulossa. En ymmärrä miten nuita viitsii edes sanoa, jos varasto olis tyhjää täynnä? Tuliko sieltä tyhjät laatikot? Vai miten täs aina käy näin😵‍💫>‍💫>





@peetjo@  kirjoitti:

Itseäkin kiinnostaa tämä 3090 tilanne (TUF etunenässä). Ketjussa puhutaan muutenkin enimmäkseen 3080:istä enkä viitsi olla jatkuvasti ruinaamassa täällä 3090 perään. Eli niitä nyt siis ei ole tulossa vielä?




Se oli sen hetkinen arvio:


 



@TeroRe  kirjoitti:

Ensinnäkin, 3080- ja 3090-sarjaa tulee tässä kuussa arviolta pieni erä ja toimitamme ne niitä odottaville.



ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G -korttia tulee tosiaan seuraavassa erässä. Tällä hetkellä en pysty muuta kertomaan, arviotakaan siis.

Milloin mallit korvataan LHR-malleilla? Kuulemma näiden alkuperäisten mallien saatavuus alkaa loppua ja korvataan noilla LHR.

Onko näistä tälle viikolle luvatuista Strixeistä kuulunut mitään?

Olen omani tilannut 14.11.2020 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Väliaikatietona se, että ylläoleviin kysymyksiin laitettiin varmistelua meillä eteenpäin ja palataan tähän piakkoin. Kesälomien vuoksi vastauksissa voi olla pientä viivettä, joten pahoittelut siitä jo etukäteen.

Ainakin kaikkialla muualla sanotaan, että on suora vertainen niin toivon syvästi et tulee positiivista sanottavaa kuin "peruutetaan kaikki", ei jaksaisi näin melkein 8kk jo odottaneena uutta fiaskoa yhtään, mutta en ilman "tappelua" kyl suostu peruutukseen jos ny sieltä sen päätöksen taas meille syötätte.

 

et sit jos tulee peruutus niin kaikkille sit tiedoksi että uudelleen kkv:hen yhteyttä ja tällä kertaa lisäyksenä sinne "markkinointi virhetilanne" jos siihen ny oikeutta, ainaki mitä lukasin vaikuttaisi siltä koska onhan tää fiasko jo minusta markkinointi virhetilanteenkin täyttänyt kun mainostettiin "Vain muutama saatavilla" "Toimi nopeasti" ja yleisesti niin että saa uskon et kortti tulisi pian, eikä näin et joutuu odottamaan peräti 8kk+

Kolmisen viikoa sitten HangoverMole kysyi:

Onko näistä tälle viikolle luvatuista Strixeistä kuulunut mitään?

Olen omani tilannut 14.11.2020 

 

Moderaattori JoonasLam vastasi noin viikon jälkeen: 

Väliaikatietona se, että ylläoleviin kysymyksiin laitettiin varmistelua meillä eteenpäin ja palataan tähän piakkoin. Kesälomien vuoksi vastauksissa voi olla pientä viivettä, joten pahoittelut siitä jo etukäteen.

 

Minusta tämä Telian touhu hakee vertaistaan uskomattoman pitkinä vastausaikoina asiakkaiden kysymyksiin, asiakaspalvelun vastausten ristiriitauksina ja jatkuvina järjestelmävirheinä niin tilausvaiheessa kuin toimituksissakin. Esimerkiksi syksyllä myytiin useampaan kertaan "muutama jäljellä" kortteja, joita ei todellisuudessa ollut ainottakaan edes aiemmin tilanneille ja keväällä myytiin tilattujen korttien ohi kortteja uusille tilaajille. En halua enää edes palata asiakaspalvelun vastausten arvontamyllyyn.

 

Nyt viimeisimpänä on tämä, että yhtiö jossa työskentelee ilmeisesti noin 3000 ihmistä Suomessa, ei  muka saa lomien vuoksi vastattua näytönohjain asiakkaidensa kysymyksiin viikkoihin. Ei se ole todellisuudesta lomista kiinni, Nyt on minusta kyse yksinkertaisestii Telian halusta saada näytönohjaimia tilanneet perumaan tilauksiaan. Ihan kuten tämä keskustelun siirtämoyritys normaalista asiakaspalvelusta Telia Yhteisöön, jossa ylläpidon vastaajat ovat vain  vastuuta kantamattomina "postipoikina"  Telian ja asiakkaiden välillä. 

Joo alkaahan tämä touhu kyllä ihmetyttää. Mitää ei kuulu valmistajilta saati jälleemyyjiltä ja tilaukset seisoo. Tiiä oikei mitä pitäs ajatella koko touhusta enää. 

 

Mitä tulee teliaan niin telian ei pitäis tällä osaamisella myydä komponentteja saati mitää muutakaa, puhelimia nyt ehkä. En todellakaa aio perua tilausta vaan vaadin tilauksen toteuttamista loppuun asti ja tämän upean kokemuksen myötä voi olla aika varma et menee loppuiäks henkilökohtasee boikottii kun tilattu kortti on maksettu. Maksan mieluummi laadukkaasta palvelusta vähän enemmän, pysyy verenpaineetkin kurissa. 

Kauanko näiden vastauksien saamisessa kestää? Ei pitäisi paria viikkoa kestää muutaman vastauksen saamisessa. Tässä kun 4 kuukautta vielä odottaa niin vietän tilaukseni 1v syntymäpäivää. Onko siellä koko Telia lomalla vai mitä ihmettä pelleilette?

Kkv soitti tuossa yks päivä ja ilmeisesti minulla olisi ollut oikeus kateostoon vaikka osamaksulla onkin tilattu, kun kuitenki teillä on velvoite se toimittaa nyt kun olette perunneet sen yksipuolisesti. Kyselin kans siitä LHR mallista samalla, ja on täysin vastaava ja ei poista velvoitetta toimittaa tilattua tuotetta joka peruutettu perusteetta.

Tämäpä hyvä uutinen. Osaisiko joku Telialta kertoa minne ottaa yhteyttä kateoston merkeissä?

 

 

T. Osamaksuostaja

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Aiemmin puhutun ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G -korttien erän toimitus viivästyi siitä mitä sen piti olla muutama viikko sitten. Tätä on alettu edistämään eilen ja pahoittelut siitä, ettei kyseinen erä edennyt sillä tahdilla, millä sen olisi pitänyt. 

Toistaiseksi ei ole tehty päätöstä tarjota nykyisiin tilauksiin liittyen korvaavaksi tuotteeksi toista mallia, mutta jos tähän tulee muutos, ilmoitetaan siitä erikseen.


Alkuperäisen postauksen päivityksen mukaisesti: Jos haluatte käyttää kateosto-oikeutta niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti.


 

Eipä tuo kateosto-oikeus vielä autuaaksi tee. Olin siis maksanut kortin Telialle, ja sain oikeuden ja ohjeet kateoston tekoon. No tein kaiken ohjeiden mukaan. Nyt on tainnut mennä jo 3 viikkoa, eikä mitään vastausta ole tullut Telialta asiaan liittyen...

Vastaa