Skip to main content

PÄIVITYS 16.2.2022



 



Taustaa



 



Kuten todettua niin reilu vuosi sitten maailmalla alkoi globaali sirupula, materiaalia ja raaka-aineita ei ollut eikä ole edelleenkään tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu edelleen eri tavoin eri toimijoihin ja toimialoihin.



 



Lähdimme reilu vuosi sitten myymään Asuksen tiettyjä näytönohjaimia. Asuksella oli ja on edelleen tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita.



 



Koska luvatut toimitukset viivästyivät ja Asukselta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista oli venymässä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, peruimme osan näytöohjaimien tilauksista. Tämä oli meiltä virhe ja pyydämme tätä vielä kertaalleen anteeksi.



 



Tämän jälkeen viestimme, että jos osalla teistä on halu ja mahdollisuus jäädä kuitenkin odottamaan toimituksia niin otimme asiakaspalvelun kautta tiedon tästä meille talteen. Toisaalta, jos joku teistä hankki näytönohjaimen jostain muualta, tarjosimme niissä tilanteissa mahdollisuuden käyttää kateosto-oikeutta.



 



Matkan varrella olemme toimittaneet pieniä eriä näytönohjaimia, alkuperäisellä hinnalla. Matkan varrella muutama teistä on käyttänyt kateosto-oikeutta.



 



Uudistimme hiljattain meidän koko laiteverkkokauppamme. Tässä yhteydessä huomasimme, että tiettyä näytönohjainmallia pääsi tilaamaan, vaikka sitä mallia ei ollut varastossa. Tilauksia meni läpi vain muutamia yksittäisiä ja olemme olleet tilaajiin yhteydessä. Samaan aikaan meillä oli myös myynnissä tiettyä mallia, jota meillä oli muutama yksittäinen kappale varastossa. Nämä näytönohjaimet olivat sellaista mallia, josta olimme ilmoittaneet niitä odottaville mutta he eivät koskaan niitä lopulta tilanneet. Ja tietojemme mukaan niitä ei enää kukaan muu odottanut, joten laitoimme ne lopulta myyntiin. Myöhemmin selvisi, että niille oli kuitenkin odottajia, joten teimme tässä kohtaa inhimillisen virheen. Anteeksi myös tästä.



 



Tilanne jatkossa: Lopetamme näytönohjaimen myynnin kokonaan



 



Nyt reilun vuoden jälkeen olemme edelleen tilanteessa, jossa toimitusajoista ja -määristä ei Pohjoismaisella tasolla ole parantumisen merkkejä tämän kuluvan vuoden aikana. Olemme tehneet kaikkemme ja yrittäneet valmistajien kanssa vastata asiakkaidemme kysyntään ja siksi olemme näin pitkään asiaa pitäneet vireillä, myös täällä Yhteisössä.



 



Koska emme voi varmistaa asiakastyytyväisyyttä tälläisessä tilanteessa millään tavoin olemme päättäneet, että lopetamme näytönohjaimien myynnin kokonaan. Jopa kahden vuoden odottelu ei ole asiakaskokemuksen kannalta millään muotoa hyväksyttävä asia.



 



Tämä tarkoittaa samalla myös sitä, että edelleen näytönohjaimia meiltä odottavat asiakkaat eivät ikävä kyllä saa tuotteita kauttamme ollenkaan.



 



Lähetämme näytönohjaimia odottaville lyhyen tilannetiedon myös tekstarilla.



 



Sinulla on käytössäsi kateosto-oikeus 15.5.2022 asti



 



Jos käy niin, että saat jostain hankittua vastaavan näytönohjaimen 15.5.2022 mennessä, sinulla on käytössäsi kateosto-oikeus:



 





  • Hyvitämme sinulle erotuksen, joka lasketaan nyt maksamastasi summasta ja meille alun perin tekemäsi tilauksen hinnan erotuksesta


  • Voit hyödyntää kateosto-oikeutta samaan näytönohjainmalliin tai saman mallin LHR-versioon. Tarkemmin ottaen Strix-kortti Strix-korttiin, TUF-kortti TUF-korttiin ja niin edelleen. Esimerkiksi versio isommalla muistilla jää näin kateosto-oikeuden ulkopuolelle. Ja korttien pitää olla Asuksen kortteja, koska Asuksia lähdimme myös alunperin myymään


  • Mitä tulee mahdolliseen rahoituksella hankittuun näytönohjaimeen, kateosto-oikeutta hyödynnettäessä sinun pitää pystyä erottelemaan rahoituksesta aiheutuneet tai aiheutuvat kulut, niihin emme osallistu


  • Hyödyntääksesi kateosto-oikeutta ota yhteyttä asiakaspalveluumme 15.5.2022 mennessä, pidä siihen asti myös ostokuitti tallessa


  • Tarvitsemme kateosto-oikeutta varten ostokuitin. Tilausvahvistus tai vastaava ei riitä, koska teoriassa joku voisi tilata näytönohjaimen, ottaa meiltä rahat kateosto-oikeuden kautta ja lopulta perua tilauksen uudesta kortista


  • Raha siirtyy tilillesi noin viikon kuluessa siitä, kun se on käsitelty. Käsittelynopeus riippuu sen hetkisestä jonotilanteesta




 



Olemme erittäin pahoillamme koko tapahtumaketjusta, mitä kaikkea tähän liittyykään. Jos olisimme tienneet etukäteen emme olisi avanneet näytönohjaimia myyntiin ollenkaan. Teimme matkan varrella myös muutamia virheitä. Sen lisäksi, että te olette tästä kärsineet niin tämä tapaus on vienyt myös meiltä kymmeniä ja kymmeniä työtunteja. Tästä pitää ottaa opiksi. Toisaalta myös tilanne on ollut hyvin poikkeuksellinen, kukaan ei osannut ennustaa pandemiaa ja esimerkiksi globaalia sirupulaa. Syytämme virheistä kuitenkin vain itseämme.



 



--



 



Paina Lue lisää niin löydät aiemmat päivitykset:



 



Hide content



Päivitys 5.11.2021



 



Viikon 45 alussa lähetämme ASUS TUF-RTX3080-O10G -korttia odottaville tilauslinkin, jolla pääsette tilaamaan alkuperäisellä hinnalla ASUS TUF-RTX3080-O10G-V2 -kortin.



 



Asus-näytönohjaimet (3070 & 3080 -sarjat) ja toimitushaasteet, tilannekartoitus 8.10.2021



 



Vaikka ASUS on vaihtanut viime talvena myyntiin tulleet näytönohjaimet uusiin LHR-malleihin niin myös näiden uusien mallien saatavuus on edelleen heikkoa. Toimitusaika voi olla vielä jopa useita kuukausia, mahdollisesti jopa enemmänkin. Tavoitteemme on kuitenkin edelleen pysyä lupauksessamme toimittaa näytönohjaimet niitä odottaville ja jonkin verran olemme päässeet niitä toimittamaankin.



 



Osalla teistä voi kuitenkin olla tilanne, että tarve voi olla jo mennyt ohi, tai et halua enää odottaa toimitusta. Tästä syystä pyydämmekin, että jos haluat ja voit edelleen odottaa niin täytä tietosi oheiselle lomakkeelle. Kiinnitä huomiota erityisesti alkuperäisen tilauksesi tilausnumeroon, että se menee oikein.



 



Olemme sinuun yhteydessä tekstiviestitse sitten, kun meillä on sinulle varattuna näytönohjain. Saat meiltä silloin tilauslinkin, jolla voit tilata korvaavan LHR-version näytönohjaimen alkuperäisellä hinnalla. Toimitamme näytönohjaimet alkuperäinen tilausjärjestys huomioiden.



 



Jos tarpeesi on mennyt jo ohi sinun ei tarvitse tehdä mitään. Emme käytä tietoja muuhun kuin varmistaaksemme, että ketkä haluavat odottaa toimitusta, tässä vaiheessa määrittelemättömän ajan. Pidämme lomakkeen avoinna 31.1.2022 asti, jonka jälkeen poistamme lomakkeen sekä sen tiedot.



 



PÄIVITYS 26.8.2021



 



Toimitettava mallisto tulee vaihtumaan LHR-malleihin ja tulemme olemaan yhteydessä asiakkaisiin, joita vaihdos koskettaa. Aikataulu tälle vielä avoin. 



 



Päivitys 13.8.2021



 



Lähipäivinä saamme toimituksiin pienen erän ASUS TUF-RTX3090-O24G-GAMING -kortteja



 



PÄIVITYS 28.6.2021



 



Tämän / ensin viikon aikana varastoomme saapuu lisää ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G -kortteja



 



PÄIVITYS 18.6.2021



 



3080- ja 3090-sarjaa tulee tässä kuussa arviolta pieni erä ja toimitamme ne niitä odottaville. Jos haluat tai haluatte kateosto-oikeutta käyttää niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti.



 



PÄIVITYS 20.5.2021



 



Väliaikatilanne: Tällä hetkellä emme pysty ikävä kyllä kertomaan milloin kortteja - mistään mallisarjasta - tulee varastoomme lisää. Tilanne elää viikottain mutta ennakkotietoa tulevista eristä meillä ei ole saatavissa.



 



Päivitys 27.04.2021



 



On ilmennyt, ettei kaikille ole mennyt vahvistusviestiä siitä, että olemme vastaanottaneet tiedon, että haluat ja voit jäädä odottamaan näytönohjaimien toimitusta.



 



Jos et ole saanut vahvistusta niin varmistaaksemme, että olet jonossa, rakensin erillisen tietojenkeruulomakkeen. Kun olemme tutkineet asian laitamme sinulle tekstarilla vielä tästä vahvistuksen. Lomake on avoinna 10.5. asti, jonka jälkeen lomake ja tiedot tuhotaan. 



 



Lomake löytyy täältä --> linkki poistettu 11.5.2021



 



Jos olet saanut jo vahvistuksen odottamisesta, sinun ei tarvitse tehdä mitään.



 



Kiitos jo etukäteen ja pahoittelut vielä yhdestä ylimääräisestä veivauksesta.



 



PÄIVITYS 20.4.2021



 



Lähipäivinä (tarkka päivä vahvistamatta) varastoomme saapuu tosi pieni erä näitä kortteja:



 





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G


  • ASUS TUF-RTX3070-O8G




Olemme henkilökohtaisesti yhteydessä näitä malleja odottaviin, järjestyksen mukaisesti. Koska em. kortteja saapuu pieni määrä niin olemme yhteydessä luonnollisesti vain jonossa ensimmäisinä oleviin, emme missään nimessä kaikkiin odottajiin.



 



Joten odota rauhassa yhteydenottoa ja jos sitä ei kuulu niin se tarkoittaa, että kaikki kerkesi mennä tästä erästä ja että vuorosi tulee myöhemmin / tulevista eristä.



 



---



 



Taustatietoa



 



Elektroniikan toimialalla on tällä hetkellä laajoja globaaleja haasteita muun muassa mikrosirujen tuotannossa. Materiaalia ja raaka-aineita ei ole tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu eri tavoin eri toimijoihin. Asuksella on tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita. Jälleenmyyjillä ei ole tuotteita myytäväksi ja toimitettavaksi asiakkaille.



 



Meidän osalta haaste koskettaa seuraavia malleja:



 



3060-sarja





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G


  • ASUS DUAL-RTX3060TI-O8G


  • ASUS TUF-RTX3060TI-O8G




 



3070-sarja





  • ASUS DUAL-RTX3070-O8G


  • ASUS TUF-RTX3070-O8G


  • ASUS ROG-STRIX-RTX3070-O8G




 



3080-sarja





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G


  • ASUS TUF-RTX3080-O10G




 



3090-sarja





  • ASUS TUF-RTX3090-O24G




Osa yllä mainituista näytönohjaimista ja niiden tilauksista on peruttu.



 



Koska luvatut toimitukset ovat viivästyneet ja valmistajalta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista voi venyä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, olemme peruneet osan - ei kaikkien - yllä mainittujen näytöohjaimien tilauksista. Olemme tiedottaneet tilauksen tilanteesta tekstiviestillä viikolla 11. Viestissä kerroimme myös, että jos tilasit tuotteen Telia Rahoituksella, olemme myös peruneet tilaukseen liittyvän katevarauksen. Jos maksoit ostoksen tilauksen yhteydessä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoittamaan meille tilausnumeron ja tilinumeron, jonne voimme palauttaa rahasi takaisin.



 



PÄIVITYS 30.3.2021



 



Koska toimitukset uhkaavat venyä pitkälle ja tilanne (tarve) voi monen kohdalla muuttua tänä aikana, sinulla on nyt mahdollisuus päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla.



 



Jos siis olet tilannut minkä tahansa yllä mainitun näytönohjaimen ja tilauksesi on peruutettu niin voit päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla. 



 



Joudun kuitenkin varoittelemaan, että tässä vaiheessa emme ikävä kyllä pysty antamaan minkäänlaista toimitusaikalupausta. On todennäköistä, että toimitusaika tulee olemaan hyvin pitkä. Jos jäät odottamaan toimitusta niin jonopaikkasi (= toimitusjärjestys) säilyy. Meillä on tallessa ko. näytönohjaimia tilanneiden asiakkaiden tiedot ja siten niiden tilausjärjestys.



 



Jos haluat jäädä odottamaan niin pyydän, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerrot, että olet aiemmin tilannut Asuksen näytönohjaimen, ja että Telia on perunut tilauksen ja että haluat jäädä kuitenkin odottamaan, että näytönohjaimia tulee ja että Telia toimittaa sen sitten, kun tuotteita on tullut varastoon. Ilmoita nyt siis asiakaspalveluun, että haluat ja voit odottaa niin saamme tiedon siitä talteen. Kerro samalla alkuperäisen tilauksesi tilausnumero. Kiitos jo etukäteen.



 



Sinuun ollaan yhteydessä sitten, kun tuotteita on. Saat meiltä silloin linkin, jonka kautta pääset tekemään kokonaan uuden tilauksen mutta alkuperäisellä hinnalla.



 



Jos olet jo ilmoittanut halukkuutesi odottaa tuotteiden saapumista niin asia ok, sinun ei tarvitse tehdä sitä enää uudelleen.



 



Lähetämme myös vahvistuksen odottamisesta heille, jotka ovat ilmoittaneet tai ilmoittavat meille, että haluaa odottaa tuotteiden saapumista. Tämä vahvistus tulee vähän myöhemmin mutta tulee kuitenkin.



 



JOS OLET TILANNUT NÄYTÖNOHJAIMEN JA TILAUS ODOTTAA TOIMITUSTA



 



Tilauksesi on edelleen voimassa ja se odottaa vain, että saamme näytönohjaimia varastoon. Huomioithan, että tässä vaiheessa emme voi vahvistaa toimitusaikaa. Voit jäädä odottamaan toimitusta tai halutessasi voit myös perua tilauksesi. Jos jäät odottamaan toimitusta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos haluat peruuttaa tilauksesi ota yhteyttä asiakaspalveluumme.





 



YHTEISÖSSÄ JAAMME TILANNETIETOA



 



Tässä ketjussa kerromme jatkossa myös toimitusten etenemisestä. Voit seurata etenemistä taustalla tai liittyä mukaan ja kysyä lisätietoja, jos haluat.



 



Olemme vilpittömästi pahoillamme tapahtuneesta toimituslupauksen pettämisestä, ja myös tilanteeseen tähän asti liittyneestä epätietoisuudesta. Pyrimme tämän ketjun myötä jakamaan tilannekuvaa sitä myötä heti kun sitä itse saamme. Toimitustilanne on hyvin haasteellinen. Teemme kuitenkin parhaamme.



 



Kiitos, kun olette aiheesta keskustelleet muun muassa täällä Yhteisössä.



 



Vinkki: Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata ilmoitukset tästä ketjusta, jolloin saat tiedon automaattisesti kun ketjussa tapahtuu jotain uutta. Tsekkaa ketjun valinnat-valikko oikeassa yläreunassa.



 



 


@Marko_Laaksonen  kirjoitti:


Eipä tuo kateosto-oikeus vielä autuaaksi tee. Olin siis maksanut kortin Telialle, ja sain oikeuden ja ohjeet kateoston tekoon. No tein kaiken ohjeiden mukaan. Nyt on tainnut mennä jo 3 viikkoa, eikä mitään vastausta ole tullut Telialta asiaan liittyen...






Harmi kuulla, että asia on vielä avoinna, mutta tämän tulisi selvitä asiakaspalvelumme kautta kyllä kuntoon. En pysty asiaa tarkemmin kommentoimaan, mutta pyytäisin vielä olemaan asiakaspalveluumme uudelleen yhteydessä, jotta saat tähän tarkemman selvennyksen ja saatettua asian loppuun. 


Joo, olin tänään yhteydessä aspaan. Noin kuukauden päästä uudelleen, mikäli asia ei etene. Ainakaan Chat aspa ei tee muuta kuin laittaa viestiä eteen päin. 


Jahas joo, en jaksa sitten edes soittaa aspaan jos siellä taas asiakasta pompotellaan mistään tietämättömän kesähessun toimesta.

 

Soitin kateostosta liittyen päälle kuukausi sitten aspaan ja siellä puhelimessa ei osattu sanoa asiaan liittyen mitään ja luovutin kun luin Telian ilmoittamaa väärää tietoa ettei osamaksulla tilanneet saa kateosto-oikeutta. 

 

Saa nähdä paukkuuko vuosipäivät tämän odottelun kanssa. Hyvä elämä...


Tulisi on oikein hyvä sanavalinta, mutta todellisuudessa teidän asiakaspalvelunne on sen verran ala-arvoista, et ei edes yksinkertaisiin kysymyksiin saa vastausta. Näytönohjaimiin liittyvissä kysymyksissä ei kukaan osaa mitään kommentoida ja pahimmassa tapauksessa lyödään luuri korvaan ja yhteydenotto lomakkeisiin ei vastata.


Nyt tuli viesti saapuneesta erästä mutta viestissä ollut linkki ei johda kaupassa mihinkään.

Ilmoitin aspaan, mutta ... odotellaan sitten. (näköjään huomiseen.)


Ei myöskään toimi tuo tekstiviestillä tullut linkki


Kiitokset @JDFDD ja @Semmottes ilmoituksesta! Laiteltiin tästä tietoa eteenpäin laitevastaavalle. Palataan tähän kertomaan lisää heti kun saamme tietoomme tärkeää lisäinfoa.


Voisiko joku hieman tarkentaa mikä linkki tuossa tekstiviestissä oikein on? Eikai tilausta odottavat joudu jotain vielä vahvistella?

 

Itse en ole saanut tekstiviestiä.


@Antti1237"Saat meiltä silloin linkin, jonka kautta pääset tekemään kokonaan uuden tilauksen mutta alkuperäisellä hinnalla."

lukee tuolla yllä.

 

Muille, mitä kortteja saapui? tai siis olisi saapumassa.

 


Itsekin sain viestin, Strixistä minun viestissäni puhuttiin. Tuli uusi viesti jossa ilmoitettiin että linkki toimii huomenna.


Varmaankin strixejä... ehkä olisi itsekkin pitänyt tilata moinen, taitaa olla se malli jota Asus valmistaa enemmän... odotellaan jos tuffejakin saapuisi. 


Milloin tilasit? @HangoverMole 


Kiinnostaa tilausaika minuakin. Strix tilattu 10.11.2020 ja ei ole tullut mitään viestejä tänneppäin vielä


Onko täällä kateostolla ostaneita henkilöitä? Millainen oli kokemus tästä? Jimssillä alkais kortteja olee varastossa.


Jimmsillä vetävät vaan välistä niin paljon yli referenssihintojen että ehkä lähtisi maksamaan kahta tonnia tonnin kortista. 3080 TI TUF oli tulossa myyntiin lähes suositushintaan mutta sen myyntiin oli osto-oikeus arvonta. Vaan eipä se hintojen laskun odotus taida enää olla omalla kohdalla tarpeen koska minun tilaukseni Telialta pitäisi saapua tänään!


Onkos noitten ASUS TUF-RTX3080-O10G seuraavasta erästä kuulunut mitään? Omani piti tulla jo 26.4 tulleesta erästä mutta posti sen "hävitti" matkalla, sen jälkeen ei ole paljon tilauksestani kuulunut. Onko minun esimerkiksi mahdollista saada ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G korvaavana tuotteena jos tulee esim palautuksia? 



@okeoke  kirjoitti:


Onkos noitten ASUS TUF-RTX3080-O10G seuraavasta erästä kuulunut mitään? Omani piti tulla jo 26.4 tulleesta erästä mutta posti sen "hävitti" matkalla, sen jälkeen ei ole paljon tilauksestani kuulunut. Onko minun esimerkiksi mahdollista saada ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G korvaavana tuotteena jos tulee esim palautuksia? 






Vielä ei ole tietoa seuraavasta erästä noiden osalta. Millainen tilanne tuon hävinneen tilauksen kanssa siis on, oletko selvitellyt sitä Postin tai asiakaspalvelumme kautta? Siitä kannattaisi olla asiakaspalveluumme yhteydessä, niin pääsemme täältä selvittelemään, minne tilauksesi on voinut joutua. Mahdolliset korvaukset tai muut toimenpiteet tapahtuvat myös sitten sitä kautta.


Olen noin parisen kuukautta sitten ollut viimeksi yhteydessä teliaan missä kerrottiin että tuo näytönohjain on hävinnyt postilla, ja kuulemma telia hakee tuosta vahingonkorvausta postilta, mutta eihän se minua auta tässä tilanteessa.



@okeoke  kirjoitti:


Olen noin parisen kuukautta sitten ollut viimeksi yhteydessä teliaan missä kerrottiin että tuo näytönohjain on hävinnyt postilla, ja kuulemma telia hakee tuosta vahingonkorvausta postilta, mutta eihän se minua auta tässä tilanteessa.






Todella harmillinen tilanne, että tilaus on näin päässyt häviämään. Tosiaan niinkuin @ElinaSo tuossa aiemmassa viestissä mainitsi, tätä olisi hyvä selvitellä vielä meidän asiakaspalvelun kautta, miten asian hoito etenee tällä hetkellä.


ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G on nyt asennettuna koneeseen.

Kiitokset Telialle että näitä kuitenkin maailmantilanteesta huolimatta on saatu hankittua ja toimitettua asikkaille, itselle ei ollut niin väliä koska kortin saa, kunhan sai siihen hintaan kuin se alunperin tuli myyntiin. Jokohan nyt Cyberpunkkiinkin saa 1440p resoluutiolla järkeviä FPS-lukemia (>80) jotta peliä viitsii pelata yhtään pidemmälle.

 



@okeoke  kirjoitti:


Olen noin parisen kuukautta sitten ollut viimeksi yhteydessä teliaan missä kerrottiin että tuo näytönohjain on hävinnyt postilla, ja kuulemma telia hakee tuosta vahingonkorvausta postilta, mutta eihän se minua auta tässä tilanteessa.






Laitoitko jo asiakaspalveluumme viestiä tähän liittyen? Suosittelisin tekemään tämän mahdollisimman nopeasti - selvittelimme tilannettasi ja pystymme sitä kautta nostamaan sinut tilauslistalle takaisin mukaan tai katsomaan tilanteellesi jotain vaihtoehtoista ratkaisua.


Asiakaspalvelussa sanottiin että olen alkuperäisellä paikalla tilauslistalla, eli kaiken järjen mukaan ensimmäisenä. Mitään vaihtoehtoista ratkaisua ei ehdotettu.



@okeoke  kirjoitti:


Asiakaspalvelussa sanottiin että olen alkuperäisellä paikalla tilauslistalla, eli kaiken järjen mukaan ensimmäisenä. Mitään vaihtoehtoista ratkaisua ei ehdotettu.






Olitko siis torstain jälkeen uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme?


En ole uudestaan viellä ollut yhteydessä.


Asiakaspalvelussa sanottiin että on mahdollista vaihtaa tuohon ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G versioon hintaa 975e, mutta en oikein saanut selville että onko tuota suoraan varastossa?


Vastaa