Asus-näytönohjaimien tilaus- ja toimitusketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

647 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@Marko_Laaksonen  kirjoitti:

Eipä tuo kateosto-oikeus vielä autuaaksi tee. Olin siis maksanut kortin Telialle, ja sain oikeuden ja ohjeet kateoston tekoon. No tein kaiken ohjeiden mukaan. Nyt on tainnut mennä jo 3 viikkoa, eikä mitään vastausta ole tullut Telialta asiaan liittyen...




Harmi kuulla, että asia on vielä avoinna, mutta tämän tulisi selvitä asiakaspalvelumme kautta kyllä kuntoon. En pysty asiaa tarkemmin kommentoimaan, mutta pyytäisin vielä olemaan asiakaspalveluumme uudelleen yhteydessä, jotta saat tähän tarkemman selvennyksen ja saatettua asian loppuun. 

Joo, olin tänään yhteydessä aspaan. Noin kuukauden päästä uudelleen, mikäli asia ei etene. Ainakaan Chat aspa ei tee muuta kuin laittaa viestiä eteen päin. 

Jahas joo, en jaksa sitten edes soittaa aspaan jos siellä taas asiakasta pompotellaan mistään tietämättömän kesähessun toimesta.

 

Soitin kateostosta liittyen päälle kuukausi sitten aspaan ja siellä puhelimessa ei osattu sanoa asiaan liittyen mitään ja luovutin kun luin Telian ilmoittamaa väärää tietoa ettei osamaksulla tilanneet saa kateosto-oikeutta. 

 

Saa nähdä paukkuuko vuosipäivät tämän odottelun kanssa. Hyvä elämä...

Tulisi on oikein hyvä sanavalinta, mutta todellisuudessa teidän asiakaspalvelunne on sen verran ala-arvoista, et ei edes yksinkertaisiin kysymyksiin saa vastausta. Näytönohjaimiin liittyvissä kysymyksissä ei kukaan osaa mitään kommentoida ja pahimmassa tapauksessa lyödään luuri korvaan ja yhteydenotto lomakkeisiin ei vastata.

Nyt tuli viesti saapuneesta erästä mutta viestissä ollut linkki ei johda kaupassa mihinkään.

Ilmoitin aspaan, mutta ... odotellaan sitten. (näköjään huomiseen.)

Ei myöskään toimi tuo tekstiviestillä tullut linkki

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Kiitokset @JDFDD ja @Semmottes ilmoituksesta! Laiteltiin tästä tietoa eteenpäin laitevastaavalle. Palataan tähän kertomaan lisää heti kun saamme tietoomme tärkeää lisäinfoa.

Voisiko joku hieman tarkentaa mikä linkki tuossa tekstiviestissä oikein on? Eikai tilausta odottavat joudu jotain vielä vahvistella?

 

Itse en ole saanut tekstiviestiä.

@Antti1237"Saat meiltä silloin linkin, jonka kautta pääset tekemään kokonaan uuden tilauksen mutta alkuperäisellä hinnalla."

lukee tuolla yllä.

 

Muille, mitä kortteja saapui? tai siis olisi saapumassa.

 

Itsekin sain viestin, Strixistä minun viestissäni puhuttiin. Tuli uusi viesti jossa ilmoitettiin että linkki toimii huomenna.

Varmaankin strixejä... ehkä olisi itsekkin pitänyt tilata moinen, taitaa olla se malli jota Asus valmistaa enemmän... odotellaan jos tuffejakin saapuisi. 

Milloin tilasit? @HangoverMole 

Kiinnostaa tilausaika minuakin. Strix tilattu 10.11.2020 ja ei ole tullut mitään viestejä tänneppäin vielä

Onko täällä kateostolla ostaneita henkilöitä? Millainen oli kokemus tästä? Jimssillä alkais kortteja olee varastossa.

Jimmsillä vetävät vaan välistä niin paljon yli referenssihintojen että ehkä lähtisi maksamaan kahta tonnia tonnin kortista. 3080 TI TUF oli tulossa myyntiin lähes suositushintaan mutta sen myyntiin oli osto-oikeus arvonta. Vaan eipä se hintojen laskun odotus taida enää olla omalla kohdalla tarpeen koska minun tilaukseni Telialta pitäisi saapua tänään!

Onkos noitten ASUS TUF-RTX3080-O10G seuraavasta erästä kuulunut mitään? Omani piti tulla jo 26.4 tulleesta erästä mutta posti sen "hävitti" matkalla, sen jälkeen ei ole paljon tilauksestani kuulunut. Onko minun esimerkiksi mahdollista saada ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G korvaavana tuotteena jos tulee esim palautuksia? 


@okeoke  kirjoitti:

Onkos noitten ASUS TUF-RTX3080-O10G seuraavasta erästä kuulunut mitään? Omani piti tulla jo 26.4 tulleesta erästä mutta posti sen "hävitti" matkalla, sen jälkeen ei ole paljon tilauksestani kuulunut. Onko minun esimerkiksi mahdollista saada ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G korvaavana tuotteena jos tulee esim palautuksia? 




Vielä ei ole tietoa seuraavasta erästä noiden osalta. Millainen tilanne tuon hävinneen tilauksen kanssa siis on, oletko selvitellyt sitä Postin tai asiakaspalvelumme kautta? Siitä kannattaisi olla asiakaspalveluumme yhteydessä, niin pääsemme täältä selvittelemään, minne tilauksesi on voinut joutua. Mahdolliset korvaukset tai muut toimenpiteet tapahtuvat myös sitten sitä kautta.

Olen noin parisen kuukautta sitten ollut viimeksi yhteydessä teliaan missä kerrottiin että tuo näytönohjain on hävinnyt postilla, ja kuulemma telia hakee tuosta vahingonkorvausta postilta, mutta eihän se minua auta tässä tilanteessa.


@okeoke  kirjoitti:

Olen noin parisen kuukautta sitten ollut viimeksi yhteydessä teliaan missä kerrottiin että tuo näytönohjain on hävinnyt postilla, ja kuulemma telia hakee tuosta vahingonkorvausta postilta, mutta eihän se minua auta tässä tilanteessa.




Todella harmillinen tilanne, että tilaus on näin päässyt häviämään. Tosiaan niinkuin @ElinaSo tuossa aiemmassa viestissä mainitsi, tätä olisi hyvä selvitellä vielä meidän asiakaspalvelun kautta, miten asian hoito etenee tällä hetkellä.

ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G on nyt asennettuna koneeseen.

Kiitokset Telialle että näitä kuitenkin maailmantilanteesta huolimatta on saatu hankittua ja toimitettua asikkaille, itselle ei ollut niin väliä koska kortin saa, kunhan sai siihen hintaan kuin se alunperin tuli myyntiin. Jokohan nyt Cyberpunkkiinkin saa 1440p resoluutiolla järkeviä FPS-lukemia (>80) jotta peliä viitsii pelata yhtään pidemmälle.

 


@okeoke  kirjoitti:

Olen noin parisen kuukautta sitten ollut viimeksi yhteydessä teliaan missä kerrottiin että tuo näytönohjain on hävinnyt postilla, ja kuulemma telia hakee tuosta vahingonkorvausta postilta, mutta eihän se minua auta tässä tilanteessa.




Laitoitko jo asiakaspalveluumme viestiä tähän liittyen? Suosittelisin tekemään tämän mahdollisimman nopeasti - selvittelimme tilannettasi ja pystymme sitä kautta nostamaan sinut tilauslistalle takaisin mukaan tai katsomaan tilanteellesi jotain vaihtoehtoista ratkaisua.

Asiakaspalvelussa sanottiin että olen alkuperäisellä paikalla tilauslistalla, eli kaiken järjen mukaan ensimmäisenä. Mitään vaihtoehtoista ratkaisua ei ehdotettu.


@okeoke  kirjoitti:

Asiakaspalvelussa sanottiin että olen alkuperäisellä paikalla tilauslistalla, eli kaiken järjen mukaan ensimmäisenä. Mitään vaihtoehtoista ratkaisua ei ehdotettu.




Olitko siis torstain jälkeen uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme?

En ole uudestaan viellä ollut yhteydessä.

Asiakaspalvelussa sanottiin että on mahdollista vaihtaa tuohon ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G versioon hintaa 975e, mutta en oikein saanut selville että onko tuota suoraan varastossa?

Vastaa