Asus-näytönohjaimien tilaus- ja toimitusketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

647 kommenttia

Odotannut nyt 9kk, kuten varmaan moni muukin täällä Asus rtx 3080 tuf oc ja mitään päivitystä ei näy et milloin tulis..

joten muakin kiinnostaisi päästä strixin jonoon jos vaan niit tulee, tai miksei vaik molemmissa jonoissa jos tuohon 975hintaa strixi niin kelpaisi jonotella sitäkin.

"okeoke" Olipa taas hämmentävä ohje asiakapalvelusta. Ei todellakaan ole varastossa, jonoa vanhoilla ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G  tilauksilla on ainakin marraskuusta 2020 asti. Luoja tietää kuinka paljon, mutta eihän Telia vaivaudu kertomaan.

 


@okeoke  kirjoitti:

Asiakaspalvelussa sanottiin että on mahdollista vaihtaa tuohon ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G versioon hintaa 975e, mutta en oikein saanut selville että onko tuota suoraan varastossa?




Suoraan en tästä tuota tilannetta näe, mutta asiakaspalvelun kautta tämä pystytään kyllä tarkistamaan. Pyytäisinkin sinua vielä kääntymään tässä asiakaspalvelumme puoleen, jotta saadaan tuo tilaus katsottua kuntoon.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Morjesta ketjuun pitkästä aikaa, loma on pidetty ja olen palannut näppiksen ääreen. Jatkan tästä eteenpäin viestintää näytönohjaimien toimituksien osalta.


 



@Xonium  kirjoitti:

Odotannut nyt 9kk, kuten varmaan moni muukin täällä Asus rtx 3080 tuf oc ja mitään päivitystä ei näy et milloin tulis..


joten muakin kiinnostaisi päästä strixin jonoon jos vaan niit tulee, tai miksei vaik molemmissa jonoissa jos tuohon 975hintaa strixi niin kelpaisi jonotella sitäkin.




Se on ihan totta, useamman kuukauden on moni odottanut lähetystä. Reklamaatiotilanteet on kuitenkin aina asia erikseen, kuten tuossa hänellä oli. Poikkeuksellinen tilanne joten poikkeuksellinen ratkaisu. Vaikka olemme tässä matkan varrella ryssineet monesti niin emme kuitenkaan vaihda jonoja tai lisää jengiä useampiin odotusjonoihin.

Eipä tuo asiakaspalvelukaan näytä kovin paljon tilanteesta tietävän kun joutuu kyselemään eri paikoista ja nyt odotellaan jos joku olisi yhteydessä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@okeoke  kirjoitti:

Eipä tuo asiakaspalvelukaan näytä kovin paljon tilanteesta tietävän kun joutuu kyselemään eri paikoista ja nyt odotellaan jos joku olisi yhteydessä.




Tässä varmasti vaikuttaa tämä poikkeuksellinen tilanne. Eiköhän tuo kuitenkin selviä.

Ei ole sieltä suunilta viikkoon mitään kuulunut.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@okeoke  kirjoitti:

Ei ole sieltä suunilta viikkoon mitään kuulunut.




Jos ja kun asia on luvattu hoitaa ja selvittää, niin varmasti näin myös tapahtuu. Pahoittelut tapahtuneesta sekä siitä, että joudut vielä lisää odottamaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tiedoksi, että seuraavana saamme matkaan pienen erän ASUS TUF-RTX3090-O24G-GAMING -kortteja. Osa voi olla jo toimitettukin, lähipäivinä kuitenkin.

Käsittämätöntä touhua, ehdotetaan ratkaisua että vaihdetaan tästä ASUS TUF-RTX3080-O10G tähän ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G mutta sitten taas odotettaan varaston täydennystä. Käytännössä tämä ratkaisu oli että minut siirettiin toisesta jonosta toiseen. Ensin telia sitten posti sekoilee ja nyt sitten taas telia, eikä chatti asiakaspalvelukaan osaa kertoa mitään tästä tilanteesta. 

Tilannu 8.11.2020, ei viel ainakaa tullu 3090:stä viestiä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@okeoke  kirjoitti:

Käsittämätöntä touhua, ehdotetaan ratkaisua että vaihdetaan tästä ASUS TUF-RTX3080-O10G tähän ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G mutta sitten taas odotettaan varaston täydennystä.




Odottelin josko saisin tähän lisätietoa mutta en saanut vielä. Palaan kun tiedän enemmän, käytännössä menee maanantaille aikaisintaan.

Sitä tiedä että meneekö vastaus parin viikon päähän.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@okeoke  kirjoitti:

Käsittämätöntä touhua, ehdotetaan ratkaisua että vaihdetaan tästä ASUS TUF-RTX3080-O10G tähän ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G mutta sitten taas odotettaan varaston täydennystä. Käytännössä tämä ratkaisu oli että minut siirettiin toisesta jonosta toiseen. Ensin telia sitten posti sekoilee ja nyt sitten taas telia, eikä chatti asiakaspalvelukaan osaa kertoa mitään tästä tilanteesta. 




Nyt sain lisätietoa.


 


Ensinnäkin, oletan, ettei samanlaisia tapauksia kuin mitä sinulle on käynyt, ole muita kuin tämä sinun tapaus. Olet torstaina saanut meiltä tilauslinkin tuotteeseen ja olet tilauksen myös sen kautta tehnyt. Meillä on yksi kappale noita kortteja varattuna, joka sinulle myös toimitetaan. Näin ollen voinen sanoa, että kaikki on kunnossa. 


 


Tässä vaiheessa ei tarvitse enää muuta kuin odottaa toimitusta, kortti lähtee jos ei tänään niin piakkoin matkaan.

Ei nyt ainakaan sen takia kannata pahoittaa mieltä kun saa paremman kortin tilalle. Toivottavasti sait jo tai saat pian.

Onko näistä LHR malleista nyt mitään kantaa korvataanko näillä ne alkuperäiset tilaukset ja onko näitä edes yritetty tilata, koska ainakin Nvidian mukaan partnereille ei toimiteta muita kuin LHR siruja.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@niijust  kirjoitti:

Onko näistä LHR malleista nyt mitään kantaa korvataanko näillä ne alkuperäiset tilaukset ja onko näitä edes yritetty tilata, koska ainakin Nvidian mukaan partnereille ei toimiteta muita kuin LHR siruja.




Minulla ei ole juuri nyt tietoa kerrottavaksi, kyselen missä mennään ja miten edetään. Palaan.

Ettekai te nyt voi ihan tosissanne olla ettetekö jo tietäisi tilanetta miten LHR mallin korvaavuus menee?

 

sehän on selvä juttu että jos kortti on pelaamista (tai muuta grafiikkaan liittyvää työtä) varten, korvaava malli ei ole mitenkään huonompi.

Se on täysin korvaava malli ja meillä säilyy  oikeus saada näytönohjaimet koska LHR ei muuta asiaa yhtään mitenkään meidän kannalta.

jopa yksi yritys on sanonut "which features NVIDIA LHR. These cards offer the same gaming performance, but with reduced cryptomining performance (Ethereum). The products are identical in every other way. To learn more about NVIDIA LHR, https://blogs.nvidia.com/blog/2021/05/18/lhr/ "

 

Mutta mikäli ny kujeilette asiaa lisää niin silloin kkv:hen vaa uutta viestiä ja siihen lisäyksenä lainaus toisesta forumista tämä

:  "Ohjenuoraksi kelpaa kuluttaja-asiamiehen linjaus markkinoinnin virhetilanteista. Toimitusajan venyminen esim. vuoden mittaiseksi on markkinoinnin virhetilanne, koska yksikään jälleenmyyjä ei ole ilmoittanut toimitusajaksi 12kk. "

 

Olen ainakin itse joutunut "tappelemaan" itseni jonoon takaisin, ja nyt tulee odottamista jo 9kk.. Jaksan odotellakin viellä mutta olisi helv*** kiva odotella kaikessa rauhassa ilman lisä ongelmia ja "tappeluita." Jos te vain nyt sen salisitte.

 

Edit. Jos teillä joka laitettu vastuuseen tästä yhteisölle ilmoittamisesta ym, ei ole edes vieläkään tullut tietoa asiasta niin pahoin myös pelkään, että tuskin ovat tilanneet mitään LHR malleja viellä, koska eikö tieto jo olisi pitänyt tässä ajassa tulla? tästä LHR malli asiasta on kyselty nyt jo pitkään ja sama metodi salamykkäisyys vain teillä jatkuu. Teillä pitäisi harjoittaa joissain tilanteissa enemmän läpinäkyvyyttä, tämä teidän metodi aiheuttaa vaa spekulointia ja inhoa yritystänne kohtaan, tämä on tosin vain minun mielipiteeni nyt tilanteesta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Xonium  kirjoitti:

Ettekai te nyt voi ihan tosissanne olla ettetekö jo tietäisi tilanetta miten LHR mallin korvaavuus menee?




Tarkoitin, ettei tietoa ole minulla kerrottavaksi juuri nyt. Kaivan sen kuitenkin esille kuten lupasin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@niijust  kirjoitti:

Onko näistä LHR malleista nyt mitään kantaa korvataanko näillä ne alkuperäiset tilaukset ja onko näitä edes yritetty tilata, koska ainakin Nvidian mukaan partnereille ei toimiteta muita kuin LHR siruja.




Pahoittelut kun kesti mutta tosiaan kuten arvuuttelit niin mallit tulevat vaihtumaan LHR-malleihin ja tulemme olemaan yhteydessä asiakkaisiin, joita tämä koskettaa.


 


Aikataulua tälle en vielä saanut mutta kunhan se vielä selviää niin palaan vielä uudemman kerran. 

Jepjep eipä nuo muutkaa enää näitä suosittuja korttimalleja saa, jostain KUMMASTA syystä 🙂> (lieköhä katteella jotain tekemistä asian kanssa?).

 

Oli upea kokemus, kiitos Nvidia, kiitos Asus ja kiitos Telia!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Simoen  kirjoitti:

Jepjep eipä nuo muutkaa enää näitä suosittuja korttimalleja saa, jostain KUMMASTA syystä 🙂> (lieköhä katteella jotain tekemistä asian kanssa?).


 


Oli upea kokemus, kiitos Nvidia, kiitos Asus ja kiitos Telia!




Nyt ei ihan auennut, kerrotko vähän lisää mitä tarkoitat? Ollaanhan me kortteja toimitettu, hitaasti toki mutta ollaan kuitenkin. Paljoa meillä ei ole enää toimittamattomia tilauksia.

Paljoa ei ole toimittamatta? Tilasin omani 4.12 ja eipä ainakaa mulle ole vielä tarjottu? Sen jälkeen tilaukset ollut auki vielä pitkään?

"Pienet erät" updatesi ei kyllä kauheesti vakuuta.

My friend, who ordered 3080 strix in November still hasn't received it. I did get one from Telia and he ordered I day later than me with still nothing. He also had to fight to get in the list as several people in customer support didn't know what video card queue he was talking about and then wouldn't get confirmation for weeks.

Strixejä ilmeisesti muutama toimitettu, mutta onko tuffeja liikkunut ollenkaan?

Vastaa