Skip to main content

PÄIVITYS 16.2.2022



 



Taustaa



 



Kuten todettua niin reilu vuosi sitten maailmalla alkoi globaali sirupula, materiaalia ja raaka-aineita ei ollut eikä ole edelleenkään tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu edelleen eri tavoin eri toimijoihin ja toimialoihin.



 



Lähdimme reilu vuosi sitten myymään Asuksen tiettyjä näytönohjaimia. Asuksella oli ja on edelleen tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita.



 



Koska luvatut toimitukset viivästyivät ja Asukselta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista oli venymässä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, peruimme osan näytöohjaimien tilauksista. Tämä oli meiltä virhe ja pyydämme tätä vielä kertaalleen anteeksi.



 



Tämän jälkeen viestimme, että jos osalla teistä on halu ja mahdollisuus jäädä kuitenkin odottamaan toimituksia niin otimme asiakaspalvelun kautta tiedon tästä meille talteen. Toisaalta, jos joku teistä hankki näytönohjaimen jostain muualta, tarjosimme niissä tilanteissa mahdollisuuden käyttää kateosto-oikeutta.



 



Matkan varrella olemme toimittaneet pieniä eriä näytönohjaimia, alkuperäisellä hinnalla. Matkan varrella muutama teistä on käyttänyt kateosto-oikeutta.



 



Uudistimme hiljattain meidän koko laiteverkkokauppamme. Tässä yhteydessä huomasimme, että tiettyä näytönohjainmallia pääsi tilaamaan, vaikka sitä mallia ei ollut varastossa. Tilauksia meni läpi vain muutamia yksittäisiä ja olemme olleet tilaajiin yhteydessä. Samaan aikaan meillä oli myös myynnissä tiettyä mallia, jota meillä oli muutama yksittäinen kappale varastossa. Nämä näytönohjaimet olivat sellaista mallia, josta olimme ilmoittaneet niitä odottaville mutta he eivät koskaan niitä lopulta tilanneet. Ja tietojemme mukaan niitä ei enää kukaan muu odottanut, joten laitoimme ne lopulta myyntiin. Myöhemmin selvisi, että niille oli kuitenkin odottajia, joten teimme tässä kohtaa inhimillisen virheen. Anteeksi myös tästä.



 



Tilanne jatkossa: Lopetamme näytönohjaimen myynnin kokonaan



 



Nyt reilun vuoden jälkeen olemme edelleen tilanteessa, jossa toimitusajoista ja -määristä ei Pohjoismaisella tasolla ole parantumisen merkkejä tämän kuluvan vuoden aikana. Olemme tehneet kaikkemme ja yrittäneet valmistajien kanssa vastata asiakkaidemme kysyntään ja siksi olemme näin pitkään asiaa pitäneet vireillä, myös täällä Yhteisössä.



 



Koska emme voi varmistaa asiakastyytyväisyyttä tälläisessä tilanteessa millään tavoin olemme päättäneet, että lopetamme näytönohjaimien myynnin kokonaan. Jopa kahden vuoden odottelu ei ole asiakaskokemuksen kannalta millään muotoa hyväksyttävä asia.



 



Tämä tarkoittaa samalla myös sitä, että edelleen näytönohjaimia meiltä odottavat asiakkaat eivät ikävä kyllä saa tuotteita kauttamme ollenkaan.



 



Lähetämme näytönohjaimia odottaville lyhyen tilannetiedon myös tekstarilla.



 



Sinulla on käytössäsi kateosto-oikeus 15.5.2022 asti



 



Jos käy niin, että saat jostain hankittua vastaavan näytönohjaimen 15.5.2022 mennessä, sinulla on käytössäsi kateosto-oikeus:



 





  • Hyvitämme sinulle erotuksen, joka lasketaan nyt maksamastasi summasta ja meille alun perin tekemäsi tilauksen hinnan erotuksesta


  • Voit hyödyntää kateosto-oikeutta samaan näytönohjainmalliin tai saman mallin LHR-versioon. Tarkemmin ottaen Strix-kortti Strix-korttiin, TUF-kortti TUF-korttiin ja niin edelleen. Esimerkiksi versio isommalla muistilla jää näin kateosto-oikeuden ulkopuolelle. Ja korttien pitää olla Asuksen kortteja, koska Asuksia lähdimme myös alunperin myymään


  • Mitä tulee mahdolliseen rahoituksella hankittuun näytönohjaimeen, kateosto-oikeutta hyödynnettäessä sinun pitää pystyä erottelemaan rahoituksesta aiheutuneet tai aiheutuvat kulut, niihin emme osallistu


  • Hyödyntääksesi kateosto-oikeutta ota yhteyttä asiakaspalveluumme 15.5.2022 mennessä, pidä siihen asti myös ostokuitti tallessa


  • Tarvitsemme kateosto-oikeutta varten ostokuitin. Tilausvahvistus tai vastaava ei riitä, koska teoriassa joku voisi tilata näytönohjaimen, ottaa meiltä rahat kateosto-oikeuden kautta ja lopulta perua tilauksen uudesta kortista


  • Raha siirtyy tilillesi noin viikon kuluessa siitä, kun se on käsitelty. Käsittelynopeus riippuu sen hetkisestä jonotilanteesta




 



Olemme erittäin pahoillamme koko tapahtumaketjusta, mitä kaikkea tähän liittyykään. Jos olisimme tienneet etukäteen emme olisi avanneet näytönohjaimia myyntiin ollenkaan. Teimme matkan varrella myös muutamia virheitä. Sen lisäksi, että te olette tästä kärsineet niin tämä tapaus on vienyt myös meiltä kymmeniä ja kymmeniä työtunteja. Tästä pitää ottaa opiksi. Toisaalta myös tilanne on ollut hyvin poikkeuksellinen, kukaan ei osannut ennustaa pandemiaa ja esimerkiksi globaalia sirupulaa. Syytämme virheistä kuitenkin vain itseämme.



 



--



 



Paina Lue lisää niin löydät aiemmat päivitykset:



 



Hide content



Päivitys 5.11.2021



 



Viikon 45 alussa lähetämme ASUS TUF-RTX3080-O10G -korttia odottaville tilauslinkin, jolla pääsette tilaamaan alkuperäisellä hinnalla ASUS TUF-RTX3080-O10G-V2 -kortin.



 



Asus-näytönohjaimet (3070 & 3080 -sarjat) ja toimitushaasteet, tilannekartoitus 8.10.2021



 



Vaikka ASUS on vaihtanut viime talvena myyntiin tulleet näytönohjaimet uusiin LHR-malleihin niin myös näiden uusien mallien saatavuus on edelleen heikkoa. Toimitusaika voi olla vielä jopa useita kuukausia, mahdollisesti jopa enemmänkin. Tavoitteemme on kuitenkin edelleen pysyä lupauksessamme toimittaa näytönohjaimet niitä odottaville ja jonkin verran olemme päässeet niitä toimittamaankin.



 



Osalla teistä voi kuitenkin olla tilanne, että tarve voi olla jo mennyt ohi, tai et halua enää odottaa toimitusta. Tästä syystä pyydämmekin, että jos haluat ja voit edelleen odottaa niin täytä tietosi oheiselle lomakkeelle. Kiinnitä huomiota erityisesti alkuperäisen tilauksesi tilausnumeroon, että se menee oikein.



 



Olemme sinuun yhteydessä tekstiviestitse sitten, kun meillä on sinulle varattuna näytönohjain. Saat meiltä silloin tilauslinkin, jolla voit tilata korvaavan LHR-version näytönohjaimen alkuperäisellä hinnalla. Toimitamme näytönohjaimet alkuperäinen tilausjärjestys huomioiden.



 



Jos tarpeesi on mennyt jo ohi sinun ei tarvitse tehdä mitään. Emme käytä tietoja muuhun kuin varmistaaksemme, että ketkä haluavat odottaa toimitusta, tässä vaiheessa määrittelemättömän ajan. Pidämme lomakkeen avoinna 31.1.2022 asti, jonka jälkeen poistamme lomakkeen sekä sen tiedot.



 



PÄIVITYS 26.8.2021



 



Toimitettava mallisto tulee vaihtumaan LHR-malleihin ja tulemme olemaan yhteydessä asiakkaisiin, joita vaihdos koskettaa. Aikataulu tälle vielä avoin. 



 



Päivitys 13.8.2021



 



Lähipäivinä saamme toimituksiin pienen erän ASUS TUF-RTX3090-O24G-GAMING -kortteja



 



PÄIVITYS 28.6.2021



 



Tämän / ensin viikon aikana varastoomme saapuu lisää ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G -kortteja



 



PÄIVITYS 18.6.2021



 



3080- ja 3090-sarjaa tulee tässä kuussa arviolta pieni erä ja toimitamme ne niitä odottaville. Jos haluat tai haluatte kateosto-oikeutta käyttää niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti.



 



PÄIVITYS 20.5.2021



 



Väliaikatilanne: Tällä hetkellä emme pysty ikävä kyllä kertomaan milloin kortteja - mistään mallisarjasta - tulee varastoomme lisää. Tilanne elää viikottain mutta ennakkotietoa tulevista eristä meillä ei ole saatavissa.



 



Päivitys 27.04.2021



 



On ilmennyt, ettei kaikille ole mennyt vahvistusviestiä siitä, että olemme vastaanottaneet tiedon, että haluat ja voit jäädä odottamaan näytönohjaimien toimitusta.



 



Jos et ole saanut vahvistusta niin varmistaaksemme, että olet jonossa, rakensin erillisen tietojenkeruulomakkeen. Kun olemme tutkineet asian laitamme sinulle tekstarilla vielä tästä vahvistuksen. Lomake on avoinna 10.5. asti, jonka jälkeen lomake ja tiedot tuhotaan. 



 



Lomake löytyy täältä --> linkki poistettu 11.5.2021



 



Jos olet saanut jo vahvistuksen odottamisesta, sinun ei tarvitse tehdä mitään.



 



Kiitos jo etukäteen ja pahoittelut vielä yhdestä ylimääräisestä veivauksesta.



 



PÄIVITYS 20.4.2021



 



Lähipäivinä (tarkka päivä vahvistamatta) varastoomme saapuu tosi pieni erä näitä kortteja:



 





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G


  • ASUS TUF-RTX3070-O8G




Olemme henkilökohtaisesti yhteydessä näitä malleja odottaviin, järjestyksen mukaisesti. Koska em. kortteja saapuu pieni määrä niin olemme yhteydessä luonnollisesti vain jonossa ensimmäisinä oleviin, emme missään nimessä kaikkiin odottajiin.



 



Joten odota rauhassa yhteydenottoa ja jos sitä ei kuulu niin se tarkoittaa, että kaikki kerkesi mennä tästä erästä ja että vuorosi tulee myöhemmin / tulevista eristä.



 



---



 



Taustatietoa



 



Elektroniikan toimialalla on tällä hetkellä laajoja globaaleja haasteita muun muassa mikrosirujen tuotannossa. Materiaalia ja raaka-aineita ei ole tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu eri tavoin eri toimijoihin. Asuksella on tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita. Jälleenmyyjillä ei ole tuotteita myytäväksi ja toimitettavaksi asiakkaille.



 



Meidän osalta haaste koskettaa seuraavia malleja:



 



3060-sarja





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G


  • ASUS DUAL-RTX3060TI-O8G


  • ASUS TUF-RTX3060TI-O8G




 



3070-sarja





  • ASUS DUAL-RTX3070-O8G


  • ASUS TUF-RTX3070-O8G


  • ASUS ROG-STRIX-RTX3070-O8G




 



3080-sarja





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G


  • ASUS TUF-RTX3080-O10G




 



3090-sarja





  • ASUS TUF-RTX3090-O24G




Osa yllä mainituista näytönohjaimista ja niiden tilauksista on peruttu.



 



Koska luvatut toimitukset ovat viivästyneet ja valmistajalta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista voi venyä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, olemme peruneet osan - ei kaikkien - yllä mainittujen näytöohjaimien tilauksista. Olemme tiedottaneet tilauksen tilanteesta tekstiviestillä viikolla 11. Viestissä kerroimme myös, että jos tilasit tuotteen Telia Rahoituksella, olemme myös peruneet tilaukseen liittyvän katevarauksen. Jos maksoit ostoksen tilauksen yhteydessä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoittamaan meille tilausnumeron ja tilinumeron, jonne voimme palauttaa rahasi takaisin.



 



PÄIVITYS 30.3.2021



 



Koska toimitukset uhkaavat venyä pitkälle ja tilanne (tarve) voi monen kohdalla muuttua tänä aikana, sinulla on nyt mahdollisuus päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla.



 



Jos siis olet tilannut minkä tahansa yllä mainitun näytönohjaimen ja tilauksesi on peruutettu niin voit päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla. 



 



Joudun kuitenkin varoittelemaan, että tässä vaiheessa emme ikävä kyllä pysty antamaan minkäänlaista toimitusaikalupausta. On todennäköistä, että toimitusaika tulee olemaan hyvin pitkä. Jos jäät odottamaan toimitusta niin jonopaikkasi (= toimitusjärjestys) säilyy. Meillä on tallessa ko. näytönohjaimia tilanneiden asiakkaiden tiedot ja siten niiden tilausjärjestys.



 



Jos haluat jäädä odottamaan niin pyydän, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerrot, että olet aiemmin tilannut Asuksen näytönohjaimen, ja että Telia on perunut tilauksen ja että haluat jäädä kuitenkin odottamaan, että näytönohjaimia tulee ja että Telia toimittaa sen sitten, kun tuotteita on tullut varastoon. Ilmoita nyt siis asiakaspalveluun, että haluat ja voit odottaa niin saamme tiedon siitä talteen. Kerro samalla alkuperäisen tilauksesi tilausnumero. Kiitos jo etukäteen.



 



Sinuun ollaan yhteydessä sitten, kun tuotteita on. Saat meiltä silloin linkin, jonka kautta pääset tekemään kokonaan uuden tilauksen mutta alkuperäisellä hinnalla.



 



Jos olet jo ilmoittanut halukkuutesi odottaa tuotteiden saapumista niin asia ok, sinun ei tarvitse tehdä sitä enää uudelleen.



 



Lähetämme myös vahvistuksen odottamisesta heille, jotka ovat ilmoittaneet tai ilmoittavat meille, että haluaa odottaa tuotteiden saapumista. Tämä vahvistus tulee vähän myöhemmin mutta tulee kuitenkin.



 



JOS OLET TILANNUT NÄYTÖNOHJAIMEN JA TILAUS ODOTTAA TOIMITUSTA



 



Tilauksesi on edelleen voimassa ja se odottaa vain, että saamme näytönohjaimia varastoon. Huomioithan, että tässä vaiheessa emme voi vahvistaa toimitusaikaa. Voit jäädä odottamaan toimitusta tai halutessasi voit myös perua tilauksesi. Jos jäät odottamaan toimitusta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos haluat peruuttaa tilauksesi ota yhteyttä asiakaspalveluumme.





 



YHTEISÖSSÄ JAAMME TILANNETIETOA



 



Tässä ketjussa kerromme jatkossa myös toimitusten etenemisestä. Voit seurata etenemistä taustalla tai liittyä mukaan ja kysyä lisätietoja, jos haluat.



 



Olemme vilpittömästi pahoillamme tapahtuneesta toimituslupauksen pettämisestä, ja myös tilanteeseen tähän asti liittyneestä epätietoisuudesta. Pyrimme tämän ketjun myötä jakamaan tilannekuvaa sitä myötä heti kun sitä itse saamme. Toimitustilanne on hyvin haasteellinen. Teemme kuitenkin parhaamme.



 



Kiitos, kun olette aiheesta keskustelleet muun muassa täällä Yhteisössä.



 



Vinkki: Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata ilmoitukset tästä ketjusta, jolloin saat tiedon automaattisesti kun ketjussa tapahtuu jotain uutta. Tsekkaa ketjun valinnat-valikko oikeassa yläreunassa.



 



 

Odotannut nyt 9kk, kuten varmaan moni muukin täällä Asus rtx 3080 tuf oc ja mitään päivitystä ei näy et milloin tulis..

joten muakin kiinnostaisi päästä strixin jonoon jos vaan niit tulee, tai miksei vaik molemmissa jonoissa jos tuohon 975hintaa strixi niin kelpaisi jonotella sitäkin.


"okeoke" Olipa taas hämmentävä ohje asiakapalvelusta. Ei todellakaan ole varastossa, jonoa vanhoilla ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G  tilauksilla on ainakin marraskuusta 2020 asti. Luoja tietää kuinka paljon, mutta eihän Telia vaivaudu kertomaan.

 



@okeoke  kirjoitti:


Asiakaspalvelussa sanottiin että on mahdollista vaihtaa tuohon ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G versioon hintaa 975e, mutta en oikein saanut selville että onko tuota suoraan varastossa?






Suoraan en tästä tuota tilannetta näe, mutta asiakaspalvelun kautta tämä pystytään kyllä tarkistamaan. Pyytäisinkin sinua vielä kääntymään tässä asiakaspalvelumme puoleen, jotta saadaan tuo tilaus katsottua kuntoon.


Morjesta ketjuun pitkästä aikaa, loma on pidetty ja olen palannut näppiksen ääreen. Jatkan tästä eteenpäin viestintää näytönohjaimien toimituksien osalta.



 




@Xonium  kirjoitti:


Odotannut nyt 9kk, kuten varmaan moni muukin täällä Asus rtx 3080 tuf oc ja mitään päivitystä ei näy et milloin tulis..



joten muakin kiinnostaisi päästä strixin jonoon jos vaan niit tulee, tai miksei vaik molemmissa jonoissa jos tuohon 975hintaa strixi niin kelpaisi jonotella sitäkin.






Se on ihan totta, useamman kuukauden on moni odottanut lähetystä. Reklamaatiotilanteet on kuitenkin aina asia erikseen, kuten tuossa hänellä oli. Poikkeuksellinen tilanne joten poikkeuksellinen ratkaisu. Vaikka olemme tässä matkan varrella ryssineet monesti niin emme kuitenkaan vaihda jonoja tai lisää jengiä useampiin odotusjonoihin.


Eipä tuo asiakaspalvelukaan näytä kovin paljon tilanteesta tietävän kun joutuu kyselemään eri paikoista ja nyt odotellaan jos joku olisi yhteydessä.



@okeoke  kirjoitti:


Eipä tuo asiakaspalvelukaan näytä kovin paljon tilanteesta tietävän kun joutuu kyselemään eri paikoista ja nyt odotellaan jos joku olisi yhteydessä.






Tässä varmasti vaikuttaa tämä poikkeuksellinen tilanne. Eiköhän tuo kuitenkin selviä.


Ei ole sieltä suunilta viikkoon mitään kuulunut.



@okeoke  kirjoitti:


Ei ole sieltä suunilta viikkoon mitään kuulunut.






Jos ja kun asia on luvattu hoitaa ja selvittää, niin varmasti näin myös tapahtuu. Pahoittelut tapahtuneesta sekä siitä, että joudut vielä lisää odottamaan.


Tiedoksi, että seuraavana saamme matkaan pienen erän ASUS TUF-RTX3090-O24G-GAMING -kortteja. Osa voi olla jo toimitettukin, lähipäivinä kuitenkin.


Käsittämätöntä touhua, ehdotetaan ratkaisua että vaihdetaan tästä ASUS TUF-RTX3080-O10G tähän ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G mutta sitten taas odotettaan varaston täydennystä. Käytännössä tämä ratkaisu oli että minut siirettiin toisesta jonosta toiseen. Ensin telia sitten posti sekoilee ja nyt sitten taas telia, eikä chatti asiakaspalvelukaan osaa kertoa mitään tästä tilanteesta. 


Tilannu 8.11.2020, ei viel ainakaa tullu 3090:stä viestiä.



@okeoke  kirjoitti:


Käsittämätöntä touhua, ehdotetaan ratkaisua että vaihdetaan tästä ASUS TUF-RTX3080-O10G tähän ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G mutta sitten taas odotettaan varaston täydennystä.






Odottelin josko saisin tähän lisätietoa mutta en saanut vielä. Palaan kun tiedän enemmän, käytännössä menee maanantaille aikaisintaan.


Sitä tiedä että meneekö vastaus parin viikon päähän.



@okeoke  kirjoitti:


Käsittämätöntä touhua, ehdotetaan ratkaisua että vaihdetaan tästä ASUS TUF-RTX3080-O10G tähän ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G mutta sitten taas odotettaan varaston täydennystä. Käytännössä tämä ratkaisu oli että minut siirettiin toisesta jonosta toiseen. Ensin telia sitten posti sekoilee ja nyt sitten taas telia, eikä chatti asiakaspalvelukaan osaa kertoa mitään tästä tilanteesta. 






Nyt sain lisätietoa.



 



Ensinnäkin, oletan, ettei samanlaisia tapauksia kuin mitä sinulle on käynyt, ole muita kuin tämä sinun tapaus. Olet torstaina saanut meiltä tilauslinkin tuotteeseen ja olet tilauksen myös sen kautta tehnyt. Meillä on yksi kappale noita kortteja varattuna, joka sinulle myös toimitetaan. Näin ollen voinen sanoa, että kaikki on kunnossa. 



 



Tässä vaiheessa ei tarvitse enää muuta kuin odottaa toimitusta, kortti lähtee jos ei tänään niin piakkoin matkaan.


Ei nyt ainakaan sen takia kannata pahoittaa mieltä kun saa paremman kortin tilalle. Toivottavasti sait jo tai saat pian.


Onko näistä LHR malleista nyt mitään kantaa korvataanko näillä ne alkuperäiset tilaukset ja onko näitä edes yritetty tilata, koska ainakin Nvidian mukaan partnereille ei toimiteta muita kuin LHR siruja.



@niijust  kirjoitti:


Onko näistä LHR malleista nyt mitään kantaa korvataanko näillä ne alkuperäiset tilaukset ja onko näitä edes yritetty tilata, koska ainakin Nvidian mukaan partnereille ei toimiteta muita kuin LHR siruja.






Minulla ei ole juuri nyt tietoa kerrottavaksi, kyselen missä mennään ja miten edetään. Palaan.


Ettekai te nyt voi ihan tosissanne olla ettetekö jo tietäisi tilanetta miten LHR mallin korvaavuus menee?

 

sehän on selvä juttu että jos kortti on pelaamista (tai muuta grafiikkaan liittyvää työtä) varten, korvaava malli ei ole mitenkään huonompi.

Se on täysin korvaava malli ja meillä säilyy  oikeus saada näytönohjaimet koska LHR ei muuta asiaa yhtään mitenkään meidän kannalta.

jopa yksi yritys on sanonut "which features NVIDIA LHR. These cards offer the same gaming performance, but with reduced cryptomining performance (Ethereum). The products are identical in every other way. To learn more about NVIDIA LHR, https://blogs.nvidia.com/blog/2021/05/18/lhr/ "

 

Mutta mikäli ny kujeilette asiaa lisää niin silloin kkv:hen vaa uutta viestiä ja siihen lisäyksenä lainaus toisesta forumista tämä

:  "Ohjenuoraksi kelpaa kuluttaja-asiamiehen linjaus markkinoinnin virhetilanteista. Toimitusajan venyminen esim. vuoden mittaiseksi on markkinoinnin virhetilanne, koska yksikään jälleenmyyjä ei ole ilmoittanut toimitusajaksi 12kk. "

 

Olen ainakin itse joutunut "tappelemaan" itseni jonoon takaisin, ja nyt tulee odottamista jo 9kk.. Jaksan odotellakin viellä mutta olisi helv*** kiva odotella kaikessa rauhassa ilman lisä ongelmia ja "tappeluita." Jos te vain nyt sen salisitte.

 

Edit. Jos teillä joka laitettu vastuuseen tästä yhteisölle ilmoittamisesta ym, ei ole edes vieläkään tullut tietoa asiasta niin pahoin myös pelkään, että tuskin ovat tilanneet mitään LHR malleja viellä, koska eikö tieto jo olisi pitänyt tässä ajassa tulla? tästä LHR malli asiasta on kyselty nyt jo pitkään ja sama metodi salamykkäisyys vain teillä jatkuu. Teillä pitäisi harjoittaa joissain tilanteissa enemmän läpinäkyvyyttä, tämä teidän metodi aiheuttaa vaa spekulointia ja inhoa yritystänne kohtaan, tämä on tosin vain minun mielipiteeni nyt tilanteesta.



@Xonium  kirjoitti:


Ettekai te nyt voi ihan tosissanne olla ettetekö jo tietäisi tilanetta miten LHR mallin korvaavuus menee?






Tarkoitin, ettei tietoa ole minulla kerrottavaksi juuri nyt. Kaivan sen kuitenkin esille kuten lupasin.



@niijust  kirjoitti:


Onko näistä LHR malleista nyt mitään kantaa korvataanko näillä ne alkuperäiset tilaukset ja onko näitä edes yritetty tilata, koska ainakin Nvidian mukaan partnereille ei toimiteta muita kuin LHR siruja.






Pahoittelut kun kesti mutta tosiaan kuten arvuuttelit niin mallit tulevat vaihtumaan LHR-malleihin ja tulemme olemaan yhteydessä asiakkaisiin, joita tämä koskettaa.



 



Aikataulua tälle en vielä saanut mutta kunhan se vielä selviää niin palaan vielä uudemman kerran. 


Jepjep eipä nuo muutkaa enää näitä suosittuja korttimalleja saa, jostain KUMMASTA syystä 🙂> (lieköhä katteella jotain tekemistä asian kanssa?).

 

Oli upea kokemus, kiitos Nvidia, kiitos Asus ja kiitos Telia!



@Simoen  kirjoitti:


Jepjep eipä nuo muutkaa enää näitä suosittuja korttimalleja saa, jostain KUMMASTA syystä 🙂> (lieköhä katteella jotain tekemistä asian kanssa?).



 



Oli upea kokemus, kiitos Nvidia, kiitos Asus ja kiitos Telia!






Nyt ei ihan auennut, kerrotko vähän lisää mitä tarkoitat? Ollaanhan me kortteja toimitettu, hitaasti toki mutta ollaan kuitenkin. Paljoa meillä ei ole enää toimittamattomia tilauksia.


Paljoa ei ole toimittamatta? Tilasin omani 4.12 ja eipä ainakaa mulle ole vielä tarjottu? Sen jälkeen tilaukset ollut auki vielä pitkään?

"Pienet erät" updatesi ei kyllä kauheesti vakuuta.


My friend, who ordered 3080 strix in November still hasn't received it. I did get one from Telia and he ordered I day later than me with still nothing. He also had to fight to get in the list as several people in customer support didn't know what video card queue he was talking about and then wouldn't get confirmation for weeks.


Strixejä ilmeisesti muutama toimitettu, mutta onko tuffeja liikkunut ollenkaan?


Vastaa