Asus-näytönohjaimien tilaus- ja toimitusketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

647 kommenttia

Ilmeisesti on kun ei ole paljoo enää toimittamatta.

Omaki 27.11 Tuf OC viel toimittamatta, ja viimeksi mulle sanottiin, että tuon kohdalla eniten jonoa ja jouduin tappelemaan itseni takaisin jonoon. Kai viel kaikki OK kun ei ole edes Jimms viellä nuita kortteja saannu sitten xx.06

Mielenkiintoinen kommentti kyllä, täytyy varmaa alkaa tutkia asiaa enemmän... Lieköhä on menny kortit sitte jonon ohi kun kerta toimistuslista alkaa olee tyhjä 😎>

10.11.2020 tilattu STRIX eikä vieläkään mitään tullu tänneppäin

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Simoen  kirjoitti:

Mielenkiintoinen kommentti kyllä, täytyy varmaa alkaa tutkia asiaa enemmän... Lieköhä on menny kortit sitte jonon ohi kun kerta toimistuslista alkaa olee tyhjä 😎>




En sanonut, että se tyhjä on. En ymmärtänyt viestiäsi, oletin että se vihjasi että emme ole toimittaneet mitään ja olemme ryssineet koko casen yhdessä valmistajien kanssa. Ollaan ryssitty, kyllä, mutta olemme kuitenkin kortteja tässä matkan varrella toimittaneet. Siitähän on jälki tuolla aloituspostauksessakin.

Et ymmärtänyt mun viestiäni jossa sarkastisesti kerroin tyytyväisyydestäni toimintaanne? Sen jälkeen kerrot että kortteja on kyllä lähetelty ja ei ole enää paljon lähettämättä. Sitten kun porukka alkaa kertoa korteistaan joita ei ole toimitettu kerrot ensin että ei me olla ryssitty, mutta ollaan ryssitty sittenkin. Sinua tässä ei kyllä sori vaan ymmärrä. Puolustelet toimintaa ja sitten myönnät heti perään että metsään meni. Mitä ihmettä?

Muutama hassu kortti toimitettu ja luulet että teitä ylistetään sen takia?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Simoen  kirjoitti:

Muutama hassu kortti toimitettu ja luulet että teitä ylistetään sen takia?




En todellakaan luule, tässä casessa ei ole enää olemassa keinoa, jolla kokonaisuus kääntyisi enää mitenkään plussalle. Pahoittelut, en tosiaan ymmärtänyt viestiäsi. Halusin kertoa, että ollaan kuitenkin kortteja toimitettu, kun tulkitsin ettei oltaisi mitään tehty.


 


Tarvitsen selvästi lisää kahvia.

Haluan myös lisätä tähän sen että muissa verkkokaupoissa tilausseurannat on avoimia. Sieltä näkee kuinka monta tilausta, millon toimitettu ja monta kappaletta. Täällä Telialla meidän täytyy luottaa sinun sanaasi, johon sori nyt vaan, ei varmasti kovin moni enää luota.

 

Dataa pöytään niin menee turvat tukkoon foorumillakin.

Olisi kyllä kiva saaha vähä väliaikaistietoa korteista.... itseäni kiinostais tuon asus tuf 3080... 10kk odotellut ja mitään uutta tietoa ei ole tullut.

 

Olen ehdottanut ,että olisin myös valmis vaihtamaan ASUS TUF-RTX3080-010G

 tähän ASUS ROG-STRIX-R'TX3080-010G jos kyseinen kortti toimitetaan minulle nopeammin,mutta asiakaspalvelu ei osaa auttaa asiassa. 

Vaikka itse yrittää olla  kuinka joustava ja maltillinen nii tuntuu iha turhalta odottaa vastaavaa telialta. 

Tahtoisin tämän asian vain nopeasti päätökseen, kun tuntuu niin mahottoman vaikeelta saaha keltää asiantuntevalta suoraa vastausta yhteenkää kysymykseen.

 

Alkaa loppumaa iteltä kortit käsistä niin alkaa tuntumaa siltä että KKV olisi oikea paikka mistä etsiä vastauksia ja tulosta tähä pulmaan.

Jos näitä strixejä liikkuu huomattavasti enemmän tulisi Telian tarjota mahdollista vaihtoa tähän. Toki sillä Strixin alkuperäisellä hinnalla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Simoen  kirjoitti:

Haluan myös lisätä tähän sen että muissa verkkokaupoissa tilausseurannat on avoimia. Sieltä näkee kuinka monta tilausta, millon toimitettu ja monta kappaletta. Täällä Telialla meidän täytyy luottaa sinun sanaasi, johon sori nyt vaan, ei varmasti kovin moni enää luota.


 


Dataa pöytään niin menee turvat tukkoon foorumillakin.




Tämä on totta, tästä muistaakseni ollaan ketjussa juteltu aiemminkin. Meillä ei tosiaan näy missään - yhdenkään tuotteen kohdalla - että minkä verran laitteita on varastossa ja minkä verran tulee lisää ja milloin jne. Tätä samaa toivetta, että saldot näkyisi, on tullut esiin oikeastaan jokavuotisen Apple-lanseerauksen yhteydessä. Muutoin en ainakaan itse näe tästä toiveita.


 


En itseasiassa tiedä, että mistä johtuu mutta sama tilanne näyttäisi olevan myös muilla operaattoreilla. Tarkkoja saldoja ei näy muillakaan. Henkilökohtaisesti olen samaa mieltä kanssasi, saldot olisi hyödyllinen lisä ainakin joissain tilanteissa. Silloin, kun on joku erityisen haluttu laite /tuote kyseessä, tai sellainen jossa saatavuus on rajattua, tjsp. En lupaa tähän liittyen mitään, muuta kuin että vien toiveen eteenpäin. Olemme parhaillaan rakentamassa uutta verkkokauppaa, josko siinä yhteydessä tähän tulisi muutos.


 


Ymmärrän toki, ettet ja ettette luota sanaani. En ole kuitenkaan (tässäkään ketjussa) lämpimikseni kirjoittelemassa.

Oho hups katoin Jimmsin kohdalla väärin, oli niille tullu niit rtx 3080 tuf oc LHR mallia peräti 85 viime kuussa ja 40 tulossa.. toki ovat partnereit kai ynnä muuta, mut kuulis et pari hassua rtx 3080 tuf oc:ta olis ny sitten tullu tai tiedossa että tulossa teillekin päin..

Oletteko edes tilanneet LHR-malleja kun niiden toimituksesta ei ole mainittu? Kuten kirjoitin jo aikaisemmin, normimallien valmistus on ilmeisesti lopetettu kokonaan. Se antaa kaupoille houkuttelevan raon jättää tilaukset ikuisesti jonoon, toivottavasti te ette semmoiseen sorru, vaikka olette jo yrittäneet luistaa tilauksista. Kunnialla loppuun asti nyt tämä homma.

Mitäs mitäs, Telian verkkosivuille ilmestynyt muutamia näytönohjaimia näkösälle.Tuf 3060ti, Dual 3070 ja strix 3070. Lhr merkkinnöillä.

@TeroReOnko varmistettu ettei nämä vahingossa ole taas lipsahtamassa jonojen ohi yleiseen myyntiin?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Jaxxtu  kirjoitti:

Mitäs mitäs, Telian verkkosivuille ilmestynyt muutamia näytönohjaimia näkösälle.Tuf 3060ti, Dual 3070 ja strix 3070. Lhr merkkinnöillä.


@TeroReOnko varmistettu ettei nämä vahingossa ole taas lipsahtamassa jonojen ohi yleiseen myyntiin?




Varmistin ja ei lipsahda. Ollaan laitettu ne sinne Tulossa-tilassa valmiiksi, tilausmahdollisuutta siellä ei kuitenkaan ole.

Missähän mahdetaan mennä 3080 Strix OC:n kanssa? Otan mielelläni vaikka LHR -mallin samalla hinnalla kuin millä kaupan tein.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Majuho  kirjoitti:

Missähän mahdetaan mennä 3080 Strix OC:n kanssa? Otan mielelläni vaikka LHR -mallin samalla hinnalla kuin millä kaupan tein.




Pahoittelut vastauksen viivästymisen kanssa, huomasin kommenttisi kyllä heti mutta radiohiljaisuus oli sen takia, että odotin tähän kättä pidempää. En saanut vielä lisätietoa, palaan kun tiedän enemmän.

Kiitos, odotellaan edelleen...

Nyt tilanne on se, että tätä kyseistä ASUS TUF-RTX3080-O10G näytönohjainta meillä ei ole varastossa ja Telialla on tieto, ettei sitä myöskään myöhemmin enää ole saatavilla.

 

Tilanne on ollut harmittava niin asiakkaan kuin Teliankin puolella, mutta valitettavasti kyseistä tuotetta emme voi asiakkaalle toimittaa.

 

Tämmöisen vastauksen sain telialta...

Onko telia lähettämässä nyt siis jotankin muuta korvaavaa mallia vai kävikö tässä niin ,että telia jättää tuotteet ns ikuiseen jonoon ja asiakas ei tule loppujen lopuksi saamaan mitään? 

Ja miksi tätä tietoa ei ole kerrottu tänne yhteisöön? 

@TeroRe 

 

Moro!

 

Olen nyt pitkään miettinyt 3070 ostamista ja huomasin noin viikko sitten, että näitä olisi tulossa teille, mutta nyt kun oon muutaman viestin täältä lukenut, niin se vaikuttaa siltä ettei niitä voikkaan ostaa jos ei oo jossain jonossa? 

 

Ymmärsinkö oikein, ettei niitä voi kuka tahansa ostaa ja pitää ollakkin jossai jonossa josta ei oo mitään mainintaa? Se on muutenkin vaikeeta saada ostettuu näitä 3000-sarjalaisia kun kaikki botit ostavat ne heti pois.


@Fryba  kirjoitti:

Nyt tilanne on se, että tätä kyseistä ASUS TUF-RTX3080-O10G näytönohjainta meillä ei ole varastossa ja Telialla on tieto, ettei sitä myöskään myöhemmin enää ole saatavilla.

 

Tilanne on ollut harmittava niin asiakkaan kuin Teliankin puolella, mutta valitettavasti kyseistä tuotetta emme voi asiakkaalle toimittaa.

 

Tämmöisen vastauksen sain telialta...

Onko telia lähettämässä nyt siis jotankin muuta korvaavaa mallia vai kävikö tässä niin ,että telia jättää tuotteet ns ikuiseen jonoon ja asiakas ei tule loppujen lopuksi saamaan mitään? 

Ja miksi tätä tietoa ei ole kerrottu tänne yhteisöön? 

@TeroRe 

 


Sillä ei varmaan ikinä kyselyihini mallien korvaamisesta ole vastannutkaan..

useampi viikko jo tässä odoteltu vastauksia rtx 3080 tuf oc kohtalosta. Taidanpa ottaa kkv:hen jälleen yhteyttä mikäli vastausta ei tule tämän kuukauden aikana.

-LHR malli on täysin vastaava ja korvaava malli myös, tästähän olin kerinnyt jo puhua kkv:n kanssa aijemmin kun ekaa kertaa LHR -mallit tulivat puheeksi ja he olivat täysin samaa mieltä ja sanoivat, että teidän velvollisuus toimittaa sovitusti säilyy ja ota yhteyttä jos tilanne muuttuu, eli ilmeisesti sitten pitää olla heihin yhteydessä mikäli ny vastauksia ei tule tän kuukauden aikana.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Fryba  kirjoitti:

Onko telia lähettämässä nyt siis jotankin muuta korvaavaa mallia vai kävikö tässä niin ,että telia jättää tuotteet ns ikuiseen jonoon ja asiakas ei tule loppujen lopuksi saamaan mitään? 


Ja miksi tätä tietoa ei ole kerrottu tänne yhteisöön? 


@TeroRe 


 




Ja myös @pringoooals, tällaisen kommentin olen viimeksi kirjoittanut näistä korvaavista malleista:


 


 @TeroRe  kirjoitti:

@niijust  kirjoitti:

Onko näistä LHR malleista nyt mitään kantaa korvataanko näillä ne alkuperäiset tilaukset ja onko näitä edes yritetty tilata, koska ainakin Nvidian mukaan partnereille ei toimiteta muita kuin LHR siruja.



Pahoittelut kun kesti mutta tosiaan kuten arvuuttelit niin mallit tulevat vaihtumaan LHR-malleihin ja tulemme olemaan yhteydessä asiakkaisiin, joita tämä koskettaa.


 


Aikataulua tälle en vielä saanut mutta kunhan se vielä selviää niin palaan vielä uudemman kerran. 



Eli tosiaan LHR-malleja tulee olemaan ne tulevat toimitukset mutta miten ja milloin se on edelleen auki.


 


Muokkaus: Lyhensin lainausta 

Kiitos vastauksesta, ja pahoittelut että tuollainen komentti jäänny lukematta. Olisiko parempi lisää se tuonne ylle mihin yleisestikin ilmoitatte muutoksista punaisella tekstillä, tai siis se tilanne päivitys mitä odoteltu ja eikö tuo hiukan oo jo jonkinlainen tilanne päivitys.

Nyt vaa sitten vähän tahtia tuohon LHR mallien purun kanssa jotta ei tule fiilistä, että pesitte kätenne nyt ja jätätte jonottaa ikuisesti

Vastaa