Skip to main content

PÄIVITYS 16.2.2022



 



Taustaa



 



Kuten todettua niin reilu vuosi sitten maailmalla alkoi globaali sirupula, materiaalia ja raaka-aineita ei ollut eikä ole edelleenkään tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu edelleen eri tavoin eri toimijoihin ja toimialoihin.



 



Lähdimme reilu vuosi sitten myymään Asuksen tiettyjä näytönohjaimia. Asuksella oli ja on edelleen tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita.



 



Koska luvatut toimitukset viivästyivät ja Asukselta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista oli venymässä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, peruimme osan näytöohjaimien tilauksista. Tämä oli meiltä virhe ja pyydämme tätä vielä kertaalleen anteeksi.



 



Tämän jälkeen viestimme, että jos osalla teistä on halu ja mahdollisuus jäädä kuitenkin odottamaan toimituksia niin otimme asiakaspalvelun kautta tiedon tästä meille talteen. Toisaalta, jos joku teistä hankki näytönohjaimen jostain muualta, tarjosimme niissä tilanteissa mahdollisuuden käyttää kateosto-oikeutta.



 



Matkan varrella olemme toimittaneet pieniä eriä näytönohjaimia, alkuperäisellä hinnalla. Matkan varrella muutama teistä on käyttänyt kateosto-oikeutta.



 



Uudistimme hiljattain meidän koko laiteverkkokauppamme. Tässä yhteydessä huomasimme, että tiettyä näytönohjainmallia pääsi tilaamaan, vaikka sitä mallia ei ollut varastossa. Tilauksia meni läpi vain muutamia yksittäisiä ja olemme olleet tilaajiin yhteydessä. Samaan aikaan meillä oli myös myynnissä tiettyä mallia, jota meillä oli muutama yksittäinen kappale varastossa. Nämä näytönohjaimet olivat sellaista mallia, josta olimme ilmoittaneet niitä odottaville mutta he eivät koskaan niitä lopulta tilanneet. Ja tietojemme mukaan niitä ei enää kukaan muu odottanut, joten laitoimme ne lopulta myyntiin. Myöhemmin selvisi, että niille oli kuitenkin odottajia, joten teimme tässä kohtaa inhimillisen virheen. Anteeksi myös tästä.



 



Tilanne jatkossa: Lopetamme näytönohjaimen myynnin kokonaan



 



Nyt reilun vuoden jälkeen olemme edelleen tilanteessa, jossa toimitusajoista ja -määristä ei Pohjoismaisella tasolla ole parantumisen merkkejä tämän kuluvan vuoden aikana. Olemme tehneet kaikkemme ja yrittäneet valmistajien kanssa vastata asiakkaidemme kysyntään ja siksi olemme näin pitkään asiaa pitäneet vireillä, myös täällä Yhteisössä.



 



Koska emme voi varmistaa asiakastyytyväisyyttä tälläisessä tilanteessa millään tavoin olemme päättäneet, että lopetamme näytönohjaimien myynnin kokonaan. Jopa kahden vuoden odottelu ei ole asiakaskokemuksen kannalta millään muotoa hyväksyttävä asia.



 



Tämä tarkoittaa samalla myös sitä, että edelleen näytönohjaimia meiltä odottavat asiakkaat eivät ikävä kyllä saa tuotteita kauttamme ollenkaan.



 



Lähetämme näytönohjaimia odottaville lyhyen tilannetiedon myös tekstarilla.



 



Sinulla on käytössäsi kateosto-oikeus 15.5.2022 asti



 



Jos käy niin, että saat jostain hankittua vastaavan näytönohjaimen 15.5.2022 mennessä, sinulla on käytössäsi kateosto-oikeus:



 





  • Hyvitämme sinulle erotuksen, joka lasketaan nyt maksamastasi summasta ja meille alun perin tekemäsi tilauksen hinnan erotuksesta


  • Voit hyödyntää kateosto-oikeutta samaan näytönohjainmalliin tai saman mallin LHR-versioon. Tarkemmin ottaen Strix-kortti Strix-korttiin, TUF-kortti TUF-korttiin ja niin edelleen. Esimerkiksi versio isommalla muistilla jää näin kateosto-oikeuden ulkopuolelle. Ja korttien pitää olla Asuksen kortteja, koska Asuksia lähdimme myös alunperin myymään


  • Mitä tulee mahdolliseen rahoituksella hankittuun näytönohjaimeen, kateosto-oikeutta hyödynnettäessä sinun pitää pystyä erottelemaan rahoituksesta aiheutuneet tai aiheutuvat kulut, niihin emme osallistu


  • Hyödyntääksesi kateosto-oikeutta ota yhteyttä asiakaspalveluumme 15.5.2022 mennessä, pidä siihen asti myös ostokuitti tallessa


  • Tarvitsemme kateosto-oikeutta varten ostokuitin. Tilausvahvistus tai vastaava ei riitä, koska teoriassa joku voisi tilata näytönohjaimen, ottaa meiltä rahat kateosto-oikeuden kautta ja lopulta perua tilauksen uudesta kortista


  • Raha siirtyy tilillesi noin viikon kuluessa siitä, kun se on käsitelty. Käsittelynopeus riippuu sen hetkisestä jonotilanteesta




 



Olemme erittäin pahoillamme koko tapahtumaketjusta, mitä kaikkea tähän liittyykään. Jos olisimme tienneet etukäteen emme olisi avanneet näytönohjaimia myyntiin ollenkaan. Teimme matkan varrella myös muutamia virheitä. Sen lisäksi, että te olette tästä kärsineet niin tämä tapaus on vienyt myös meiltä kymmeniä ja kymmeniä työtunteja. Tästä pitää ottaa opiksi. Toisaalta myös tilanne on ollut hyvin poikkeuksellinen, kukaan ei osannut ennustaa pandemiaa ja esimerkiksi globaalia sirupulaa. Syytämme virheistä kuitenkin vain itseämme.



 



--



 



Paina Lue lisää niin löydät aiemmat päivitykset:



 



Hide content



Päivitys 5.11.2021



 



Viikon 45 alussa lähetämme ASUS TUF-RTX3080-O10G -korttia odottaville tilauslinkin, jolla pääsette tilaamaan alkuperäisellä hinnalla ASUS TUF-RTX3080-O10G-V2 -kortin.



 



Asus-näytönohjaimet (3070 & 3080 -sarjat) ja toimitushaasteet, tilannekartoitus 8.10.2021



 



Vaikka ASUS on vaihtanut viime talvena myyntiin tulleet näytönohjaimet uusiin LHR-malleihin niin myös näiden uusien mallien saatavuus on edelleen heikkoa. Toimitusaika voi olla vielä jopa useita kuukausia, mahdollisesti jopa enemmänkin. Tavoitteemme on kuitenkin edelleen pysyä lupauksessamme toimittaa näytönohjaimet niitä odottaville ja jonkin verran olemme päässeet niitä toimittamaankin.



 



Osalla teistä voi kuitenkin olla tilanne, että tarve voi olla jo mennyt ohi, tai et halua enää odottaa toimitusta. Tästä syystä pyydämmekin, että jos haluat ja voit edelleen odottaa niin täytä tietosi oheiselle lomakkeelle. Kiinnitä huomiota erityisesti alkuperäisen tilauksesi tilausnumeroon, että se menee oikein.



 



Olemme sinuun yhteydessä tekstiviestitse sitten, kun meillä on sinulle varattuna näytönohjain. Saat meiltä silloin tilauslinkin, jolla voit tilata korvaavan LHR-version näytönohjaimen alkuperäisellä hinnalla. Toimitamme näytönohjaimet alkuperäinen tilausjärjestys huomioiden.



 



Jos tarpeesi on mennyt jo ohi sinun ei tarvitse tehdä mitään. Emme käytä tietoja muuhun kuin varmistaaksemme, että ketkä haluavat odottaa toimitusta, tässä vaiheessa määrittelemättömän ajan. Pidämme lomakkeen avoinna 31.1.2022 asti, jonka jälkeen poistamme lomakkeen sekä sen tiedot.



 



PÄIVITYS 26.8.2021



 



Toimitettava mallisto tulee vaihtumaan LHR-malleihin ja tulemme olemaan yhteydessä asiakkaisiin, joita vaihdos koskettaa. Aikataulu tälle vielä avoin. 



 



Päivitys 13.8.2021



 



Lähipäivinä saamme toimituksiin pienen erän ASUS TUF-RTX3090-O24G-GAMING -kortteja



 



PÄIVITYS 28.6.2021



 



Tämän / ensin viikon aikana varastoomme saapuu lisää ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G -kortteja



 



PÄIVITYS 18.6.2021



 



3080- ja 3090-sarjaa tulee tässä kuussa arviolta pieni erä ja toimitamme ne niitä odottaville. Jos haluat tai haluatte kateosto-oikeutta käyttää niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti.



 



PÄIVITYS 20.5.2021



 



Väliaikatilanne: Tällä hetkellä emme pysty ikävä kyllä kertomaan milloin kortteja - mistään mallisarjasta - tulee varastoomme lisää. Tilanne elää viikottain mutta ennakkotietoa tulevista eristä meillä ei ole saatavissa.



 



Päivitys 27.04.2021



 



On ilmennyt, ettei kaikille ole mennyt vahvistusviestiä siitä, että olemme vastaanottaneet tiedon, että haluat ja voit jäädä odottamaan näytönohjaimien toimitusta.



 



Jos et ole saanut vahvistusta niin varmistaaksemme, että olet jonossa, rakensin erillisen tietojenkeruulomakkeen. Kun olemme tutkineet asian laitamme sinulle tekstarilla vielä tästä vahvistuksen. Lomake on avoinna 10.5. asti, jonka jälkeen lomake ja tiedot tuhotaan. 



 



Lomake löytyy täältä --> linkki poistettu 11.5.2021



 



Jos olet saanut jo vahvistuksen odottamisesta, sinun ei tarvitse tehdä mitään.



 



Kiitos jo etukäteen ja pahoittelut vielä yhdestä ylimääräisestä veivauksesta.



 



PÄIVITYS 20.4.2021



 



Lähipäivinä (tarkka päivä vahvistamatta) varastoomme saapuu tosi pieni erä näitä kortteja:



 





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G


  • ASUS TUF-RTX3070-O8G




Olemme henkilökohtaisesti yhteydessä näitä malleja odottaviin, järjestyksen mukaisesti. Koska em. kortteja saapuu pieni määrä niin olemme yhteydessä luonnollisesti vain jonossa ensimmäisinä oleviin, emme missään nimessä kaikkiin odottajiin.



 



Joten odota rauhassa yhteydenottoa ja jos sitä ei kuulu niin se tarkoittaa, että kaikki kerkesi mennä tästä erästä ja että vuorosi tulee myöhemmin / tulevista eristä.



 



---



 



Taustatietoa



 



Elektroniikan toimialalla on tällä hetkellä laajoja globaaleja haasteita muun muassa mikrosirujen tuotannossa. Materiaalia ja raaka-aineita ei ole tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu eri tavoin eri toimijoihin. Asuksella on tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita. Jälleenmyyjillä ei ole tuotteita myytäväksi ja toimitettavaksi asiakkaille.



 



Meidän osalta haaste koskettaa seuraavia malleja:



 



3060-sarja





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G


  • ASUS DUAL-RTX3060TI-O8G


  • ASUS TUF-RTX3060TI-O8G




 



3070-sarja





  • ASUS DUAL-RTX3070-O8G


  • ASUS TUF-RTX3070-O8G


  • ASUS ROG-STRIX-RTX3070-O8G




 



3080-sarja





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G


  • ASUS TUF-RTX3080-O10G




 



3090-sarja





  • ASUS TUF-RTX3090-O24G




Osa yllä mainituista näytönohjaimista ja niiden tilauksista on peruttu.



 



Koska luvatut toimitukset ovat viivästyneet ja valmistajalta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista voi venyä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, olemme peruneet osan - ei kaikkien - yllä mainittujen näytöohjaimien tilauksista. Olemme tiedottaneet tilauksen tilanteesta tekstiviestillä viikolla 11. Viestissä kerroimme myös, että jos tilasit tuotteen Telia Rahoituksella, olemme myös peruneet tilaukseen liittyvän katevarauksen. Jos maksoit ostoksen tilauksen yhteydessä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoittamaan meille tilausnumeron ja tilinumeron, jonne voimme palauttaa rahasi takaisin.



 



PÄIVITYS 30.3.2021



 



Koska toimitukset uhkaavat venyä pitkälle ja tilanne (tarve) voi monen kohdalla muuttua tänä aikana, sinulla on nyt mahdollisuus päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla.



 



Jos siis olet tilannut minkä tahansa yllä mainitun näytönohjaimen ja tilauksesi on peruutettu niin voit päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla. 



 



Joudun kuitenkin varoittelemaan, että tässä vaiheessa emme ikävä kyllä pysty antamaan minkäänlaista toimitusaikalupausta. On todennäköistä, että toimitusaika tulee olemaan hyvin pitkä. Jos jäät odottamaan toimitusta niin jonopaikkasi (= toimitusjärjestys) säilyy. Meillä on tallessa ko. näytönohjaimia tilanneiden asiakkaiden tiedot ja siten niiden tilausjärjestys.



 



Jos haluat jäädä odottamaan niin pyydän, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerrot, että olet aiemmin tilannut Asuksen näytönohjaimen, ja että Telia on perunut tilauksen ja että haluat jäädä kuitenkin odottamaan, että näytönohjaimia tulee ja että Telia toimittaa sen sitten, kun tuotteita on tullut varastoon. Ilmoita nyt siis asiakaspalveluun, että haluat ja voit odottaa niin saamme tiedon siitä talteen. Kerro samalla alkuperäisen tilauksesi tilausnumero. Kiitos jo etukäteen.



 



Sinuun ollaan yhteydessä sitten, kun tuotteita on. Saat meiltä silloin linkin, jonka kautta pääset tekemään kokonaan uuden tilauksen mutta alkuperäisellä hinnalla.



 



Jos olet jo ilmoittanut halukkuutesi odottaa tuotteiden saapumista niin asia ok, sinun ei tarvitse tehdä sitä enää uudelleen.



 



Lähetämme myös vahvistuksen odottamisesta heille, jotka ovat ilmoittaneet tai ilmoittavat meille, että haluaa odottaa tuotteiden saapumista. Tämä vahvistus tulee vähän myöhemmin mutta tulee kuitenkin.



 



JOS OLET TILANNUT NÄYTÖNOHJAIMEN JA TILAUS ODOTTAA TOIMITUSTA



 



Tilauksesi on edelleen voimassa ja se odottaa vain, että saamme näytönohjaimia varastoon. Huomioithan, että tässä vaiheessa emme voi vahvistaa toimitusaikaa. Voit jäädä odottamaan toimitusta tai halutessasi voit myös perua tilauksesi. Jos jäät odottamaan toimitusta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos haluat peruuttaa tilauksesi ota yhteyttä asiakaspalveluumme.





 



YHTEISÖSSÄ JAAMME TILANNETIETOA



 



Tässä ketjussa kerromme jatkossa myös toimitusten etenemisestä. Voit seurata etenemistä taustalla tai liittyä mukaan ja kysyä lisätietoja, jos haluat.



 



Olemme vilpittömästi pahoillamme tapahtuneesta toimituslupauksen pettämisestä, ja myös tilanteeseen tähän asti liittyneestä epätietoisuudesta. Pyrimme tämän ketjun myötä jakamaan tilannekuvaa sitä myötä heti kun sitä itse saamme. Toimitustilanne on hyvin haasteellinen. Teemme kuitenkin parhaamme.



 



Kiitos, kun olette aiheesta keskustelleet muun muassa täällä Yhteisössä.



 



Vinkki: Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata ilmoitukset tästä ketjusta, jolloin saat tiedon automaattisesti kun ketjussa tapahtuu jotain uutta. Tsekkaa ketjun valinnat-valikko oikeassa yläreunassa.



 



 


@Xonium  kirjoitti:


Kuinka pitkä aika on "lähiaikoina"? meinaan kun odottavan aika on pitkä ja herättelitte jo toivoa et kortin saisi ja viikkokin ehti vierähtää et ihan malttamattomaksi tässä ehtii mennä kun vuosi kuitenkin vierähtänyt ja odotellut






Mielelläni antaisin ihan tarkan päivän mutta en pysty sitä antamaan. Arvion kuitenkin sen verran, että puhuttaneen päivistä, ei viikoista tai kuukausista. Palaan asiaan kun voin kertoa tarkemmin.



 



Kiitos kärsivällisyydestä,  pitkään ollaan jo odoteltu eikä ole varmasti ollut helppoa.



@TeroRe  kirjoitti:



@Xonium  kirjoitti:


Kuinka pitkä aika on "lähiaikoina"? meinaan kun odottavan aika on pitkä ja herättelitte jo toivoa et kortin saisi ja viikkokin ehti vierähtää et ihan malttamattomaksi tässä ehtii mennä kun vuosi kuitenkin vierähtänyt ja odotellut






Mielelläni antaisin ihan tarkan päivän mutta en pysty sitä antamaan. Arvion kuitenkin sen verran, että puhuttaneen päivistä, ei viikoista tai kuukausista. Palaan asiaan kun voin kertoa tarkemmin.



 



Kiitos kärsivällisyydestä,  pitkään ollaan jo odoteltu eikä ole varmasti ollut helppoa.






Ja juuri kun pääsin sanomasta niin kuulin, että ensi viikon alussa lähetämme odottajille tilauslinkit. Kyse siis tästä kortista:



 





Pääsemme piakkoin korvaamaan näitä kortteja 





  • ASUS TUF-RTX3080-O10G




Näillä korteilla





  • ASUS TUF-RTX3080-O10G-V2





Noni upeeta! kiitos tiedosta ja nyt toivon, että ette ole ryssineet siel mitään jonoissa ja ja yltäisi siihen omaankin 27.11 tilattuun, juuri tuo asus tuf oc malli odotuslistalla.

Pystyisinkö mitenkään varmistaa, että paikkani jonossa on yhä talella koska tuon asian jos mokaatte niin kyrsii aivan suunnattomasti sen jälkeen?



@Xonium  kirjoitti:


Noni upeeta! kiitos tiedosta ja nyt toivon, että ette ole ryssineet siel mitään jonoissa ja ja yltäisi siihen omaankin 27.11 tilattuun, juuri tuo asus tuf oc malli odotuslistalla.



Pystyisinkö mitenkään varmistaa, että paikkani jonossa on yhä talella koska tuon asian jos mokaatte niin kyrsii aivan suunnattomasti sen jälkeen?






En käy kommenttihistoriaasi läpi mutta mielestäni olet täällä kertonut jo alunperin, ehkä useammankin kerran, että olet ilmoittanut asiakaspalveluun, että jäät odottamaan korttia. Ja oletan, että olet laittanut tietosi myös tuohon nyt auki olevalle lomakkeelle.



 



Ymmärrän, että luottamus on alhaalla ja se on ok mutta pyydän, että luotat minuun 🙂>


Mikäs sinne tilausnumeron kohalle piti pistää? Seurantanumero vai viitenumero?
Jos oikein muistan niin seurantanumeron taisin ite laittaa.


No ei oo tullut viestiä, alkuviikko sanoisin et olis ohi, ellet laske keskiviikkoa siihen mukaan...


Eipä ole näkynyt tilauslinkkiä täälläkään. Nyt olisi ollut oikein otollinen ajankohta, koska tänään on kulunut päivälleen vuosi siitä, kun alun perin tilasin oman TUF 3080:ni.

 

Jos joku onnekas on tällaisen linkin saanut, voisi kertoa muillekin, kuinka monta päivää yhden vuoden päälle Telian verkkokaupasta tilattuja tuotteita joutuu odottelemaan.


4.11 tilattu mut ei oo linkkiä tullu.. 


Täälläkin jännityksellä odotellaan tuleeko linkkiä tänään 😆>


Noh mitäs ongelmia/mutkia tullut matkalle tällä kertaa kun ei kuulu, eikä näy linkkiä?



@pringoooals  kirjoitti:


Täälläkin jännityksellä odotellaan tuleeko linkkiä tänään 😆>






Tänään tulee, järjestyksen mukaan, niille joille meillä kortti on juuri nyt toimittaa. Ihan kaikille odottajille ei tästä erästä riitä korttia, loppujen osalta tilanne jatkuu ikävä kyllä vielä. Enkä juuri nyt osaa sanoa, että milloin lopuillekin saadaan kortit (tarkoitan kaikkia 3070- ja 3080-mallisarjoja).



 



Mutta tilanne etenee kuitenkin, ja se on pääasia.


Sain äsken oman tilauslinkkini tekstiviestinä. Arvatenkin näitä lähetellään käsipelillä asiakkaille yksi kerrallaan. Linkin ilmoitettiin olevan voimassa 14.11. saakka.

 

Tilaussivulla kerrottiin toimitusajaksi 1-2 päivää, mutta tilauksen seurantasivulla tila on "Odottaa varaston täydennystä". Jää siis nähtäväksi, kauanko toimitus todellisuudessa kestää.

 

Oma tilaukseni siis koski TUF 3080:aa ja alkuperäinen tilauspäivä oli 9.11.2020.


Jaaha, eli kirjoittitte siinä muodossa tekstin et jäi siihen ymmärrykseen, että saatte 3080 kortit tuffin kohdalla purettua pois.. eipä taida siis yltää 27.11 tilattuun ja varmaan toinen vuosi sitten joutuu odottamaan.. on se helkkarin hienoa innostua ja odotella olematonta....

 

oliko niin että joudutte toimittaa kaikki 7 yhdelle tilajaalle ettei ole rajoitettu 1 per nuppi viel kaiken päälle?


Teille sentään mahdollisesti on tulossa jotain.. Strixistä ei minkäänlaista tietoa.



@PasiMB  kirjoitti:


Sain äsken oman tilauslinkkini tekstiviestinä. Arvatenkin näitä lähetellään käsipelillä asiakkaille yksi kerrallaan. Linkin ilmoitettiin olevan voimassa 14.11. saakka.



 



Tilaussivulla kerrottiin toimitusajaksi 1-2 päivää, mutta tilauksen seurantasivulla tila on "Odottaa varaston täydennystä". Jää siis nähtäväksi, kauanko toimitus todellisuudessa kestää.



 



Oma tilaukseni siis koski TUF 3080:aa ja alkuperäinen tilauspäivä oli 9.11.2020.






Ehkä arvaattekin, että tämä ko. case ei mene enää normaalien prosessien mukaisesti. Joten kyllä, manuaalisesti noita hoidetaan.



 



Sain juuri kuulla, että sieltä on tullut jo tilauksia ja ainakin tähän mennessä tehdyt tilaukset lähtevät tänään matkaan.



 



@Xonium tässä toimituserässä on siten, että nämä odottajat ovat alunperin tilanneet vain yhden kortin. Ja jos ei olisi niin rajoitus silti on yksi per asiakas.


Ei kannata odottaa liikoja niin ei pety. Olin aika varma et erän koko on joku 10 ja prosentilla lyhentävät jonoa mutta pr:n vuoksi hypeä vähän.

 

Jos kiire on niin kannattaa tutkia sitä kateosto mahdollisuutta, täältä tuskin tulet saamaa korttia ennenku uus sukupolvi tulee ulos ja sillo nuo kortit on jo ser-jätettä. Tsemppiä.


Okei, kiitos vastauksesta.. ehkä se voipi sit yltää jopa munki tilaukseen, epäilen tosin vähän viel. hyvä että saatte toimitettua, turhautunut olen varmasti moni muuki.

Jos manuaalisesti menee ehk siin on sitten viivettäkin et milloin tulee.

tosin jos ootte jo kerinny tän päivä erän niin sit ei napannu tänne asti.


@Simoen

Tää kaikki *******a odottamisesta johtuu nyh lähinnä siit et Telian typerä käytäntö on ettei varastoa ja erää näy ks korteis..

Odotan korttia koska osarilla tuo on parhain, kulutonta ja koronta ei oikein mistää saa ja kerralla en tykkää ostaa ku iso lovi menis säästöistä ja "The time value of money (TVM)" on juttu joka itselle parhain metodi.

Yli tonnilla en rupee korttia ostaa ja huhut 4xxx sarjasta sanoo et niil ois aivan järkyttävä virran kulutus niin ei aivan sekään houkuta. Hinta - laatusuhteelta tää siis on lyömätön diili niin kauan ku nyky markkina näin on.


Totta onhan se noinkin, piän sulle peukkuja että saat kortin!


Jos kehtaat ja voit tätä odotus kärsimystä lieventää niin, voisitko mahdollisesti kertoa saitteko erän purettua jo?

niin tiedän asennoitua odottamaan taas pitkäänki ilman toive ajattelua.. Sikäli jatkatte huomenna erän purkua, niin voitko kertoa sitten kun erä on loppu? @TeroRe  Kiitos


On tässä taas melko jymäytetty olo, "odottaville" tarkoitti ilmeisesti jotain jonon paria ensimmäistä kun vain yksi on sanonut millään alustalla saaneensa kortin. Mitään numeroita tai juuri muutakaan informaatiota ei tietenkään taaskaan ole annettu.


@pringoooalsnäinpä.. mikäs sun tilauspäivä?



@Xonium  kirjoitti:


Jos kehtaat ja voit tätä odotus kärsimystä lieventää niin, voisitko mahdollisesti kertoa saitteko erän purettua jo?



niin tiedän asennoitua odottamaan taas pitkäänki ilman toive ajattelua.. Sikäli jatkatte huomenna erän purkua, niin voitko kertoa sitten kun erä on loppu? @TeroRe  Kiitos






Joo ilman muuta, tsekkaan tuoreen tilanteen ja palaan asiaan.



@TeroRe  kirjoitti:



@Xonium  kirjoitti:


Jos kehtaat ja voit tätä odotus kärsimystä lieventää niin, voisitko mahdollisesti kertoa saitteko erän purettua jo?



niin tiedän asennoitua odottamaan taas pitkäänki ilman toive ajattelua.. Sikäli jatkatte huomenna erän purkua, niin voitko kertoa sitten kun erä on loppu? @TeroRe  Kiitos






Joo ilman muuta, tsekkaan tuoreen tilanteen ja palaan asiaan.






En tiedä onko tästä sinulle mitään hyötyä mutta lähetimme viestit tosiaan eilen ja tänään noin kello 0900 oli tilanne se, että ihan kaikki eivät olleet ainakaan siihen mennessä vielä tehneet tilausta. Jos käy niin, että joku ei teekään tilausta niin linkki tosiaan vanhenee tietyn ajan jälkeen ja sen jälkeen lähetämme sen sitten järjestyksessä seuraavalle.



 



Kysyin myös tilannetietoa seuraavista eristä (mallista riippumatta) mutta sen suhteen uutinen oli huono; tällä hetkellä meillä ei ole tietoa seuraavien erien aikatauluista.


Eli kaikki linkit lähetetty jo ilmeisesti. Tuskinpa käy niin hyvä flaksi et peruisivat ja yltäisi omaan tilaukseen niin kai se vaa täytyy taas hyväksyä karvas pettymys ja odottaa seuraavat x kuukautta.

 


Vastaa