Skip to main content

PÄIVITYS 16.2.2022



 



Taustaa



 



Kuten todettua niin reilu vuosi sitten maailmalla alkoi globaali sirupula, materiaalia ja raaka-aineita ei ollut eikä ole edelleenkään tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu edelleen eri tavoin eri toimijoihin ja toimialoihin.



 



Lähdimme reilu vuosi sitten myymään Asuksen tiettyjä näytönohjaimia. Asuksella oli ja on edelleen tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita.



 



Koska luvatut toimitukset viivästyivät ja Asukselta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista oli venymässä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, peruimme osan näytöohjaimien tilauksista. Tämä oli meiltä virhe ja pyydämme tätä vielä kertaalleen anteeksi.



 



Tämän jälkeen viestimme, että jos osalla teistä on halu ja mahdollisuus jäädä kuitenkin odottamaan toimituksia niin otimme asiakaspalvelun kautta tiedon tästä meille talteen. Toisaalta, jos joku teistä hankki näytönohjaimen jostain muualta, tarjosimme niissä tilanteissa mahdollisuuden käyttää kateosto-oikeutta.



 



Matkan varrella olemme toimittaneet pieniä eriä näytönohjaimia, alkuperäisellä hinnalla. Matkan varrella muutama teistä on käyttänyt kateosto-oikeutta.



 



Uudistimme hiljattain meidän koko laiteverkkokauppamme. Tässä yhteydessä huomasimme, että tiettyä näytönohjainmallia pääsi tilaamaan, vaikka sitä mallia ei ollut varastossa. Tilauksia meni läpi vain muutamia yksittäisiä ja olemme olleet tilaajiin yhteydessä. Samaan aikaan meillä oli myös myynnissä tiettyä mallia, jota meillä oli muutama yksittäinen kappale varastossa. Nämä näytönohjaimet olivat sellaista mallia, josta olimme ilmoittaneet niitä odottaville mutta he eivät koskaan niitä lopulta tilanneet. Ja tietojemme mukaan niitä ei enää kukaan muu odottanut, joten laitoimme ne lopulta myyntiin. Myöhemmin selvisi, että niille oli kuitenkin odottajia, joten teimme tässä kohtaa inhimillisen virheen. Anteeksi myös tästä.



 



Tilanne jatkossa: Lopetamme näytönohjaimen myynnin kokonaan



 



Nyt reilun vuoden jälkeen olemme edelleen tilanteessa, jossa toimitusajoista ja -määristä ei Pohjoismaisella tasolla ole parantumisen merkkejä tämän kuluvan vuoden aikana. Olemme tehneet kaikkemme ja yrittäneet valmistajien kanssa vastata asiakkaidemme kysyntään ja siksi olemme näin pitkään asiaa pitäneet vireillä, myös täällä Yhteisössä.



 



Koska emme voi varmistaa asiakastyytyväisyyttä tälläisessä tilanteessa millään tavoin olemme päättäneet, että lopetamme näytönohjaimien myynnin kokonaan. Jopa kahden vuoden odottelu ei ole asiakaskokemuksen kannalta millään muotoa hyväksyttävä asia.



 



Tämä tarkoittaa samalla myös sitä, että edelleen näytönohjaimia meiltä odottavat asiakkaat eivät ikävä kyllä saa tuotteita kauttamme ollenkaan.



 



Lähetämme näytönohjaimia odottaville lyhyen tilannetiedon myös tekstarilla.



 



Sinulla on käytössäsi kateosto-oikeus 15.5.2022 asti



 



Jos käy niin, että saat jostain hankittua vastaavan näytönohjaimen 15.5.2022 mennessä, sinulla on käytössäsi kateosto-oikeus:



 





  • Hyvitämme sinulle erotuksen, joka lasketaan nyt maksamastasi summasta ja meille alun perin tekemäsi tilauksen hinnan erotuksesta


  • Voit hyödyntää kateosto-oikeutta samaan näytönohjainmalliin tai saman mallin LHR-versioon. Tarkemmin ottaen Strix-kortti Strix-korttiin, TUF-kortti TUF-korttiin ja niin edelleen. Esimerkiksi versio isommalla muistilla jää näin kateosto-oikeuden ulkopuolelle. Ja korttien pitää olla Asuksen kortteja, koska Asuksia lähdimme myös alunperin myymään


  • Mitä tulee mahdolliseen rahoituksella hankittuun näytönohjaimeen, kateosto-oikeutta hyödynnettäessä sinun pitää pystyä erottelemaan rahoituksesta aiheutuneet tai aiheutuvat kulut, niihin emme osallistu


  • Hyödyntääksesi kateosto-oikeutta ota yhteyttä asiakaspalveluumme 15.5.2022 mennessä, pidä siihen asti myös ostokuitti tallessa


  • Tarvitsemme kateosto-oikeutta varten ostokuitin. Tilausvahvistus tai vastaava ei riitä, koska teoriassa joku voisi tilata näytönohjaimen, ottaa meiltä rahat kateosto-oikeuden kautta ja lopulta perua tilauksen uudesta kortista


  • Raha siirtyy tilillesi noin viikon kuluessa siitä, kun se on käsitelty. Käsittelynopeus riippuu sen hetkisestä jonotilanteesta




 



Olemme erittäin pahoillamme koko tapahtumaketjusta, mitä kaikkea tähän liittyykään. Jos olisimme tienneet etukäteen emme olisi avanneet näytönohjaimia myyntiin ollenkaan. Teimme matkan varrella myös muutamia virheitä. Sen lisäksi, että te olette tästä kärsineet niin tämä tapaus on vienyt myös meiltä kymmeniä ja kymmeniä työtunteja. Tästä pitää ottaa opiksi. Toisaalta myös tilanne on ollut hyvin poikkeuksellinen, kukaan ei osannut ennustaa pandemiaa ja esimerkiksi globaalia sirupulaa. Syytämme virheistä kuitenkin vain itseämme.



 



--



 



Paina Lue lisää niin löydät aiemmat päivitykset:



 



Hide content



Päivitys 5.11.2021



 



Viikon 45 alussa lähetämme ASUS TUF-RTX3080-O10G -korttia odottaville tilauslinkin, jolla pääsette tilaamaan alkuperäisellä hinnalla ASUS TUF-RTX3080-O10G-V2 -kortin.



 



Asus-näytönohjaimet (3070 & 3080 -sarjat) ja toimitushaasteet, tilannekartoitus 8.10.2021



 



Vaikka ASUS on vaihtanut viime talvena myyntiin tulleet näytönohjaimet uusiin LHR-malleihin niin myös näiden uusien mallien saatavuus on edelleen heikkoa. Toimitusaika voi olla vielä jopa useita kuukausia, mahdollisesti jopa enemmänkin. Tavoitteemme on kuitenkin edelleen pysyä lupauksessamme toimittaa näytönohjaimet niitä odottaville ja jonkin verran olemme päässeet niitä toimittamaankin.



 



Osalla teistä voi kuitenkin olla tilanne, että tarve voi olla jo mennyt ohi, tai et halua enää odottaa toimitusta. Tästä syystä pyydämmekin, että jos haluat ja voit edelleen odottaa niin täytä tietosi oheiselle lomakkeelle. Kiinnitä huomiota erityisesti alkuperäisen tilauksesi tilausnumeroon, että se menee oikein.



 



Olemme sinuun yhteydessä tekstiviestitse sitten, kun meillä on sinulle varattuna näytönohjain. Saat meiltä silloin tilauslinkin, jolla voit tilata korvaavan LHR-version näytönohjaimen alkuperäisellä hinnalla. Toimitamme näytönohjaimet alkuperäinen tilausjärjestys huomioiden.



 



Jos tarpeesi on mennyt jo ohi sinun ei tarvitse tehdä mitään. Emme käytä tietoja muuhun kuin varmistaaksemme, että ketkä haluavat odottaa toimitusta, tässä vaiheessa määrittelemättömän ajan. Pidämme lomakkeen avoinna 31.1.2022 asti, jonka jälkeen poistamme lomakkeen sekä sen tiedot.



 



PÄIVITYS 26.8.2021



 



Toimitettava mallisto tulee vaihtumaan LHR-malleihin ja tulemme olemaan yhteydessä asiakkaisiin, joita vaihdos koskettaa. Aikataulu tälle vielä avoin. 



 



Päivitys 13.8.2021



 



Lähipäivinä saamme toimituksiin pienen erän ASUS TUF-RTX3090-O24G-GAMING -kortteja



 



PÄIVITYS 28.6.2021



 



Tämän / ensin viikon aikana varastoomme saapuu lisää ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G -kortteja



 



PÄIVITYS 18.6.2021



 



3080- ja 3090-sarjaa tulee tässä kuussa arviolta pieni erä ja toimitamme ne niitä odottaville. Jos haluat tai haluatte kateosto-oikeutta käyttää niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti.



 



PÄIVITYS 20.5.2021



 



Väliaikatilanne: Tällä hetkellä emme pysty ikävä kyllä kertomaan milloin kortteja - mistään mallisarjasta - tulee varastoomme lisää. Tilanne elää viikottain mutta ennakkotietoa tulevista eristä meillä ei ole saatavissa.



 



Päivitys 27.04.2021



 



On ilmennyt, ettei kaikille ole mennyt vahvistusviestiä siitä, että olemme vastaanottaneet tiedon, että haluat ja voit jäädä odottamaan näytönohjaimien toimitusta.



 



Jos et ole saanut vahvistusta niin varmistaaksemme, että olet jonossa, rakensin erillisen tietojenkeruulomakkeen. Kun olemme tutkineet asian laitamme sinulle tekstarilla vielä tästä vahvistuksen. Lomake on avoinna 10.5. asti, jonka jälkeen lomake ja tiedot tuhotaan. 



 



Lomake löytyy täältä --> linkki poistettu 11.5.2021



 



Jos olet saanut jo vahvistuksen odottamisesta, sinun ei tarvitse tehdä mitään.



 



Kiitos jo etukäteen ja pahoittelut vielä yhdestä ylimääräisestä veivauksesta.



 



PÄIVITYS 20.4.2021



 



Lähipäivinä (tarkka päivä vahvistamatta) varastoomme saapuu tosi pieni erä näitä kortteja:



 





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G


  • ASUS TUF-RTX3070-O8G




Olemme henkilökohtaisesti yhteydessä näitä malleja odottaviin, järjestyksen mukaisesti. Koska em. kortteja saapuu pieni määrä niin olemme yhteydessä luonnollisesti vain jonossa ensimmäisinä oleviin, emme missään nimessä kaikkiin odottajiin.



 



Joten odota rauhassa yhteydenottoa ja jos sitä ei kuulu niin se tarkoittaa, että kaikki kerkesi mennä tästä erästä ja että vuorosi tulee myöhemmin / tulevista eristä.



 



---



 



Taustatietoa



 



Elektroniikan toimialalla on tällä hetkellä laajoja globaaleja haasteita muun muassa mikrosirujen tuotannossa. Materiaalia ja raaka-aineita ei ole tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu eri tavoin eri toimijoihin. Asuksella on tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita. Jälleenmyyjillä ei ole tuotteita myytäväksi ja toimitettavaksi asiakkaille.



 



Meidän osalta haaste koskettaa seuraavia malleja:



 



3060-sarja





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G


  • ASUS DUAL-RTX3060TI-O8G


  • ASUS TUF-RTX3060TI-O8G




 



3070-sarja





  • ASUS DUAL-RTX3070-O8G


  • ASUS TUF-RTX3070-O8G


  • ASUS ROG-STRIX-RTX3070-O8G




 



3080-sarja





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G


  • ASUS TUF-RTX3080-O10G




 



3090-sarja





  • ASUS TUF-RTX3090-O24G




Osa yllä mainituista näytönohjaimista ja niiden tilauksista on peruttu.



 



Koska luvatut toimitukset ovat viivästyneet ja valmistajalta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista voi venyä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, olemme peruneet osan - ei kaikkien - yllä mainittujen näytöohjaimien tilauksista. Olemme tiedottaneet tilauksen tilanteesta tekstiviestillä viikolla 11. Viestissä kerroimme myös, että jos tilasit tuotteen Telia Rahoituksella, olemme myös peruneet tilaukseen liittyvän katevarauksen. Jos maksoit ostoksen tilauksen yhteydessä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoittamaan meille tilausnumeron ja tilinumeron, jonne voimme palauttaa rahasi takaisin.



 



PÄIVITYS 30.3.2021



 



Koska toimitukset uhkaavat venyä pitkälle ja tilanne (tarve) voi monen kohdalla muuttua tänä aikana, sinulla on nyt mahdollisuus päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla.



 



Jos siis olet tilannut minkä tahansa yllä mainitun näytönohjaimen ja tilauksesi on peruutettu niin voit päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla. 



 



Joudun kuitenkin varoittelemaan, että tässä vaiheessa emme ikävä kyllä pysty antamaan minkäänlaista toimitusaikalupausta. On todennäköistä, että toimitusaika tulee olemaan hyvin pitkä. Jos jäät odottamaan toimitusta niin jonopaikkasi (= toimitusjärjestys) säilyy. Meillä on tallessa ko. näytönohjaimia tilanneiden asiakkaiden tiedot ja siten niiden tilausjärjestys.



 



Jos haluat jäädä odottamaan niin pyydän, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerrot, että olet aiemmin tilannut Asuksen näytönohjaimen, ja että Telia on perunut tilauksen ja että haluat jäädä kuitenkin odottamaan, että näytönohjaimia tulee ja että Telia toimittaa sen sitten, kun tuotteita on tullut varastoon. Ilmoita nyt siis asiakaspalveluun, että haluat ja voit odottaa niin saamme tiedon siitä talteen. Kerro samalla alkuperäisen tilauksesi tilausnumero. Kiitos jo etukäteen.



 



Sinuun ollaan yhteydessä sitten, kun tuotteita on. Saat meiltä silloin linkin, jonka kautta pääset tekemään kokonaan uuden tilauksen mutta alkuperäisellä hinnalla.



 



Jos olet jo ilmoittanut halukkuutesi odottaa tuotteiden saapumista niin asia ok, sinun ei tarvitse tehdä sitä enää uudelleen.



 



Lähetämme myös vahvistuksen odottamisesta heille, jotka ovat ilmoittaneet tai ilmoittavat meille, että haluaa odottaa tuotteiden saapumista. Tämä vahvistus tulee vähän myöhemmin mutta tulee kuitenkin.



 



JOS OLET TILANNUT NÄYTÖNOHJAIMEN JA TILAUS ODOTTAA TOIMITUSTA



 



Tilauksesi on edelleen voimassa ja se odottaa vain, että saamme näytönohjaimia varastoon. Huomioithan, että tässä vaiheessa emme voi vahvistaa toimitusaikaa. Voit jäädä odottamaan toimitusta tai halutessasi voit myös perua tilauksesi. Jos jäät odottamaan toimitusta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos haluat peruuttaa tilauksesi ota yhteyttä asiakaspalveluumme.





 



YHTEISÖSSÄ JAAMME TILANNETIETOA



 



Tässä ketjussa kerromme jatkossa myös toimitusten etenemisestä. Voit seurata etenemistä taustalla tai liittyä mukaan ja kysyä lisätietoja, jos haluat.



 



Olemme vilpittömästi pahoillamme tapahtuneesta toimituslupauksen pettämisestä, ja myös tilanteeseen tähän asti liittyneestä epätietoisuudesta. Pyrimme tämän ketjun myötä jakamaan tilannekuvaa sitä myötä heti kun sitä itse saamme. Toimitustilanne on hyvin haasteellinen. Teemme kuitenkin parhaamme.



 



Kiitos, kun olette aiheesta keskustelleet muun muassa täällä Yhteisössä.



 



Vinkki: Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata ilmoitukset tästä ketjusta, jolloin saat tiedon automaattisesti kun ketjussa tapahtuu jotain uutta. Tsekkaa ketjun valinnat-valikko oikeassa yläreunassa.



 



 

@seba88i Toisen foorumin mukaan tilaus olisi ollut saatavilla vasta kun painannut tuotekuvaa ja sieltä tilannut, tämä viittaisi sivusto virheeseen.

 

Tuotanto luultavasti loppuu hyvinki pian ja jäädään nuolemaan näppejä ja *******a maku jää, telian pitkitys taktiikka tuotti tulosta silloin. Luultavasti loppuu koska 12gb mallisto ja 4xxx sarja on nurkan takana.


Tästä viivästystaktiikasta olen  jo aikaa sitten maininnut.  Taitaa käydä toteen...


Minä sain tänään tilauksen tehtyä TUF 3080 OC mallista kun io-techin foorumilla vinkattiin. Tilauvahvistuksessa lukee, että "Lähetettävissä: arvio 20.1.2022".

 

Ilmeisesti siis hirveet jonot vielä edellisiäkin ja turha toivo että mitään lähetellään pieneen ikuisuuteen?


Toivottavasti kukaan ei odottele 3090 mallistoa enää ku siel on jonojen ohi päässy yks lähtemään!


Mistä tieto? Myykö nää saamari jonon ohi?! Varmistetaa tämä ja kysellää onko jonoja vielä... tää on jo next level low jos siellä on vielä jonoja... 


@Simoen @TeroRe 

 Lähde Io.tech forumi: https://bbs.io-tech.fi/threads/nvidia-geforce-rtx-30-sarjan-saatavuus-ja-tilausseuranta.268025/page-563


Niin mitäs me ollaan kyselty korttien perään pitkään ja yhtäkkiä ilmestyy 3090 mallistoa ilman että täällä edes sanotaan et ois tullut varastoon erä 3090?


Nyt kyllä alkaa mennä aivan törkeäksi tämä Telian toiminta jos tämä tieto jonon ohi myymisestä pitää paikkansa.

 Kaikessa hiljaisuudessa ilmestyy kortteja sivuille myyntiin ja myydään jonon ohi, vaikka edellisiä toimittamatta. Tänne tai jonossa oleville ei ilmoiteta mitään? 

Noh, eiköhän se huomenissa selviä miten tässä toimitaan, jos alkaa TUF 3080 kortteja ihmisille tippumaan. 


Eilen tehdyn 3080 TUF tilauksen arvioitu toimituspäivä seurantasivulla siirtyi 21.1. -> 24.1. Tilausvahvistuksessa arvio oli 20.1.

 

Laitan viestiä tänne jos tilanne kehittyy. Perun tilauksen viimeistään alkuviikosta jos pelin henki on se, että arvioitu toimituspäivä siityy kuin porkkana aasin edessä.

 

edit: peruinpas sittenkin tilauksen jo nyt


Kiitos, seuraan mielenkiinnolla.. 



@TeroRe  kirjoitti:



@Majuho  kirjoitti:


@TeroRe Mistä nyt tuulee kun asiakkaat saavat tilata verkkosivuiltanne näytönohjaimia? Eilen 3090 ja tänään 3080. Mitäs me jotka jonotamme täällä tilauksia??? 






Ei siellä ainakaan tällä hetkellä pääse tilauksia tekemään? En tiedä suoriltaan sanoa, kyselen jälleen ja palaan.






Täällä on kiivas keskustelu käynnissä joten väliaikatietona, että palaan kyllä asiaan, ottaa vielä hetken.



@Xonium  kirjoitti:


Telian sivuston kautta oleva aspa sanoi että nettisivut päivitetty






Se on totta, tiistaina tosiaan uudistimme laiteverkkokaupan. Aiemmin se oli rinnalla vanhan (silloisen) kaupan kanssa mutta tiistaina suljimme vanhan kokonaan ja uusi otettiin käyttöön.



@Majuho  kirjoitti:


@TeroRe Mistä nyt tuulee kun asiakkaat saavat tilata verkkosivuiltanne näytönohjaimia? Eilen 3090 ja tänään 3080. Mitäs me jotka jonotamme täällä tilauksia??? 






Tiedoksi samalla myös muille:



 



Kuten aiemmin tuli ilmi niin siirryimme uuteen laiteverkkokauppaan tiistaina 18.1. Tämä siirtymä ei tapahtunut näytönohjaimien kohdalla täysin ongelmitta ja sieltä on päästy tekemään muutama uusi tilaus. Eri foorumeilla on ollut keskustelua, että ostoskoria on kliksuteltu jopa kymmeniä kertoja, jonka jälkeen tilauksen on päässyt laittamaan eteenpäin.



 



3080/3090-mallisarjoissa saatavuustilanne on kuitenkin haasteellinen tilanne edelleen, kortteja ei ole eikä tällä hetkellä ole tiedossa, että milloin niitä tulee lisää. Odotamme itsekin, että saisimme loput kortit toimitettua. Nämä muutamat uudet tilaukset menevät odotuslistan hännille ja kontaktoimme tilaajat henkilökohtaisesti ja informoimme heille tilanteen.



 



3060-sarjan osalta tilanne oli toinen, niille ei ole enää odottajia, joten möimme sen mallin osalta varaston tyhjäksi.



 



Näitä ongelmia emme olisi enää tähän kaivanneet, kaiken jo tapahtuneen lisäksi. Pyydän järjestävän seuran puolesta anteeksi.


Moi.

 

Tämähän mielenkiintoista, itselläni on ollut viime tammikuun lopulta RTX 3060ti strix tilaus sisällä ja korttia ei ole näkynyt eikä kukaan ole vaihdosta LHR versioon kysellyt eli ei noita kaikkia 3060 tilauksia varmaan ole toimitettu.

 

EDIT: Just tarkastin seurannasta niin 27.01.2021 Odottaa käsittelyä eli ei edistystä liki vuoteen Nice.


Eli siellä pääsi kuin pääsikin 3090 kortti sitten livahtamaan jonon ohi? yksi kyllä siellä io.tech forumilla väittää, että tilattu kortti on saapunut.

 

Miksi ylipäätään kun ollaan kyselty korttien perään ei ole tullut tietoakaan, että saapumassa 3090 ja et ihan jo varastossa ollut?


Aspa hämmästeli että miksihän se on toimittamatta siellä se kuulemma kuitenkin oli.


Jotenki tuntuu siltä että tämä asia pitäisi olla telia verkkokaupan tiimillä jo hyvin muistissa joten on kyl käsittämätöntä... Vaihtuuko työntekijät siellä kuin sukat kun tuppaa asiat unohtelemaan? Vai onko kyseessä vaan karkea epäonnistuminen ja motivaation puute? Syytetään sitä että joku on koodannut vähän koodia ja hups nyt lähti vahingossa kortti matkaan, doesnt make any sense. Jokuhan siihen laatikkoon koskee ennenkun sen postin poju hakee. Näitä asioita voimme jokainen spekuloida mielessämme... Mitä meiltä onkaan vielä jäänyt pimittämättä? Kaveri joka tämän tilanteen selvittämisestä vastaa ei edes tiedä milloin näitä kortteja on tullut tai tulee, sitähän me ei tiedetä kenen vika se on ettei hänellä sitä tietoa ole mutta kyllä tässä on tullut hyvin selväksi että ei kiinnosta paljoo asiakkaat.

Tämä on vissii sitä nykypäivää, standardit laskee. Voidaan vaan muistella kun joskus sai hyvää asiakaspalvelua.

 

Edit: lisäsin sanan kun unohdin lisätä sen tuohon, taitaa olla Teliaa vähän ilmassa itselläkin


Io-Tech BBS joku arveli että Telian henkilökunta ostaa itselleen näitä kun saapuu varastoon. En ihmettele vaikka näin olisi kun katsoo tätä toimintaa. Siellä oli myös kuva kuitista ja kortista jonka asiakas oli saanut (3090 -malli) ja tilauspäivä 18.1.


@Majuho tätä olen epäillyt itsekkin pitkään, emmehän edes voi tietää mitenkää kun heidän toimintamalli on tälläistä todella salaperäistä ja hämärää.


tahtoisin nähän ton linkin missä nuo paketti ja kuitti ompi! XS

 


@Nakkiii85 https://bbs.io-tech.fi/threads/nvidia-geforce-rtx-30-sarjan-saatavuus-ja-tilausseuranta.268025/post-10133766


NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta | Page 564 | TechBBS (io-tech.fi)

 

Tuolta sivulta  löytyy


Näköjään viesti poistetaan jos laitan linkin... ?? No Io Tech BBS sivuille ja 3080 tilaus ja saatavuusseuranta -ketju ja sivu 564


epäilyttää sen verran että hlö joka on saanu nii laittanu edes telian logoga näkymään tohon!tollasen kuitin kuka tahansa voi tehdä! 

 

Edit:oisko trollaus kyseessä vain?


Telian kuitti on, ja hinta sama.  Miksi kukaan vaivautuisi tekemään tuollaista feikkiä? Taisi tulla Telian työntekijä linjoille.. 😁>

 


Vastaa