Asus-näytönohjaimien tilaus- ja toimitusketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

647 kommenttia

Näinpä. Maanantai aamuna laitoin dokumentit vetämään ja mitään ei kuulu. Eiköhän tämä 1 vuoden ja 3 kk pelleilly olisi aika laittaa päätökseen 

Minäpä en löydä 3080 tuffia mistään... En kerta kaikkiaan mistäää.. 

 

Edit :On nimittäin  älytöntä ettei  saa olla mikä tahansa asukselta 3080


@niijust  kirjoitti:

Näinpä. Maanantai aamuna laitoin dokumentit vetämään ja mitään ei kuulu. Eiköhän tämä 1 vuoden ja 3 kk pelleilly olisi aika laittaa päätökseen 


Tämä odotuttaminen on vielä viimeinen pyllistys Telialta.. Ihan niin kuin ei odotus jo riittäisi. Pian lyödään taas korona-kortti pöytään. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tiedoksi samalla myös @niijust  ja muut.



 




@Majuho  kirjoitti:


@TeroRe Miten kauan näissä kateostokäsittelyissä kestää? Luulisi että pitäisi olla nopeasti hoidettu, varsinkin kun me asiakkaat olemme jo saaneet ihan tarpeeksi odottaa. Teidän tulisi hoitaa nämä viipymättä. 






Tähän asti olen viestinyt näin:



 




@TeroRe  kirjoitti:

Erotus siirtyy tilille noin viikon kuluessa siitä, kun se on käsitelty. Käsittelynopeus riippuu mikä jonotilanne purkajilla on. Maksupäivät meillä on MA / KE / PE.







@TeroRe  kirjoitti:
Asiakaspalvelu ja työjonot ovat ruuhkautuneet vallitsevasta tilanteesta eli koronasta johtuen. Pahoittelut tästä. Käsittelyssä voi mennä useampi päivä, varaudu huonolla tuurilla vähän pidempään aikaan. Maksun palautuksessa menee tosiaan se noin viikko siitä, kun se on käsitelty.


Ja nyt kun tarkistin jonotilanteen niin tällä hetkellä käsittelemme 13-14.2. jätettyjä palvelupyyntöjä. Kaikki työt, myös nämä kateostokäsittelyt on samassa jonossa. Puramme jonoja mahdollisuuksien mukaan myös ylityönä, jotta saamme jonon paremmalle tolalle. Joten tulevana viikonloppuna tilanne toivottavasti paranee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Majuho  kirjoitti:
Pian lyödään taas korona-kortti pöytään. 


Ja näin myös tein, koska se on totuus.

Tilasin omani toissapäivänä Computersalg.fi sivulta, silloin oli vielä jäljellä yksittäiskappaleita TUFFISTA.  Kannattaa kysästä. 

Nyt olisi saatavilla.

 

13kpl 3080 10gb Strix 1 369,90 € :

https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/173351/rog-strix-rtx3080-o10g-v2-gam/asus-geforce-rtx-3080-rog-strix-oc-edition-lhr-naytonohjain-10gb-gddr6x

 

8kpl 3080 10gb Tuf 1 299,90 € :

https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/173495/tuf-rtx3080-o10g-v2-gaming/asus-geforce-rtx-3080-tuf-gaming-oc-edition-lhr-naytonohjain-10gb-gddr6x

 

on se hemmetin hienoa, kun juuri alkoi markkinat ehtyy parempaa suuntaan ja tuffejaki näkymään, ja nyt maailma tilanne kireällä, niin joutuu tyytymään kateostoon joka hankala järjestää kun vaaditaan tuf- tuffiin, niin ei oo löytynyt juuri sellaisesta paikasta korttia missä olisi paremmat diilit osa/luotto maksuihi..

"ylitsepääsemätön este" ja *******at *******t ollut, oli vaa livistettävä pois vaik ei tosiaan "paljoa" teidän mukaan ollut enää jonossa.

Toivon syvästi, että riitalautakunnankautta sais jotain korvausta...

Kateosto-oikeuden käsittelykin näyttää vaan viivästyvän ja viivästyvän. Eipä taida olla Telialla kiirettä käsitellä näitä vaikka mielestäni olisi syytä hoitaa mahdollisimman pian.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Majuho  kirjoitti:


Kateosto-oikeuden käsittelykin näyttää vaan viivästyvän ja viivästyvän. Eipä taida olla Telialla kiirettä käsitellä näitä vaikka mielestäni olisi syytä hoitaa mahdollisimman pian.






En näe juuri sinun casen käsittelyä mutta aiemman kertomasi mukaan olet jättänyt meille tästä palvelupyynnön 22.2. (jos ymmärsin oikein). Puramme tällä hetkellä 23/24.2. jätettyjä palvelupyyntöjä, joten kaiken logiikan mukaan sinun tikettisi pitäisi olla käsitelty tai ainakin juuri parhaillaan käsittelyssä. Maksu siirtyy tilillesi tosiaan noin viikossa käsittelystä.

Ok, kiitos tiedosta. Toivotaan että tieto pitää paikkansa.

Mikäköhän mahtaa olla sitten syy, että minuun ei olla oltu vieläkään yhteydessä? Olin ensimmäisen kerran yhteydessä asiakaspalvelijaan 15.2. Ja seuraavan kerran 18.2. Toisella kerralla asiakaspalvelija sanoi, että kaikki kunnossa ja asiasra vastaava osasto on minuun yhteydessä kun kuittia tarvitaan.

 

@TeroRe 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Thrl1  kirjoitti:


Mikäköhän mahtaa olla sitten syy, että minuun ei olla oltu vieläkään yhteydessä? Olin ensimmäisen kerran yhteydessä asiakaspalvelijaan 15.2. Ja seuraavan kerran 18.2. Toisella kerralla asiakaspalvelija sanoi, että kaikki kunnossa ja asiasra vastaava osasto on minuun yhteydessä kun kuittia tarvitaan.



 



@TeroRe 






Én ikävä kyllä osaa ottaa kantaa yksittäiseen tapaukseen, en siis tiedä mitä juuri tuossa sinun casessa on tapahtunut. Nyt, kun on mennyt noin kauan aikaa niin pyydän, että olisit yhteydessä asiakaspalveluun ja varmistat missä mennään. Pahoittelut yrityksemme puolesta.

@TeroRe  Tosiaan 22.2 jätetty palvelupyyntö, lähetetty kuitti ja KKV:n kommentti asiasta. Mitään ei kuulu vaikka olen kaksi kyselyä laittanut sähköpostilla. Asiakaspalvelu on romahtanut. PETTYNYT. 

 No niin, eilen illalla Telia maksanut kateosto-oikeudesta johtuvan erotuksen. Minun osaltani tämä ketju jää unholaan. Kaiken kaikkiaan erittäin surkea esitys Telialta. Asiakaspalvelusta arvosana 2 (asteikolla 1-10).  @TeroRe teki varmasti parhaansa, toki väliaikatietoja olisi voinut laittaa useammin, vaikka uutta tietoa ei olisia ollutkaan. Oltaisiin tiedetty kuitenkin että asiat ovat edelleen vireillä. Tuo arvosana ei siis koske häntä... Mutta kaiken kaikkiaan p***a maku jäi. Tsemppiä muille odottajille.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Majuho  kirjoitti:


 No niin, eilen illalla Telia maksanut kateosto-oikeudesta johtuvan erotuksen. Minun osaltani tämä ketju jää unholaan. Kaiken kaikkiaan erittäin surkea esitys Telialta. Asiakaspalvelusta arvosana 2 (asteikolla 1-10)






Pahoittelut, olin eilen OOO niin vastaan vasta nyt. Hyvä, että lopultakin saatiin erotus maksettua, liian kauan meni siinäkin. Olen samaa mieltä, tämä oli meiltä kokonaisuutena surkea esitys. Pyydän vielä kerran itseni ja järjestävän seuran puolesta vilpittömästi anteeksi.

En pysty nyt hyödyntämään kateosto oikeutta, voititte siinä tässä aika pelissä...

Mitäs saanko sit yhtään mitään korvausta teidän aiheuttamasta *******a farssista?

tuolla jotkut kuitenki sai 50e lahjakortteja aikoinaan?

 

vaikka kuinka haluaisin viedä asiaa eteenpäin niin on se kuluttajariitalautakunta kuitenkin sen verran raskastie, että en jaksa aloittaa edes uutta taistelua enään, ei ole sen arvoistakaan enään kun uudet mallit ja intelin gpu:t tulossa...

@TeroRe 

Onko missä päivämäärässä kateosto-oikeuksien käsittely menossa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Xonium  kirjoitti:


En pysty nyt hyödyntämään kateosto oikeutta, voititte siinä tässä aika pelissä...



Mitäs saanko sit yhtään mitään korvausta teidän aiheuttamasta *******a farssista?



tuolla jotkut kuitenki sai 50e lahjakortteja aikoinaan?






Silloin alussa lahjakortteja tosiaan oli mutta ei enää. Joten en pysty lupaamaan, ainoa jonka voin sanoa ja ohjeistaa on, että teet meille reklamaation ja vaadit hyvitystä tapahtuneesta ja se käsitellään omana casenaan. Pahoittelut, en nyt muista että oliko sinulla jo jotain meille vetämässäkin.



 




@Jaxxtu  kirjoitti:


@TeroRe 



Onko missä päivämäärässä kateosto-oikeuksien käsittely menossa?






Palvelupyyntöjono, jossa on kaikki työt, puramme sieltä tällä hetkellä kuun vaihteessa tulleita töitä.

@TeroRe 

Sepäs erikoista, yhteydenottopyyntö jätetty helmikuun loppupuolella eikä mitään ole kuulunut.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Jaxxtu  kirjoitti:


@TeroRe 



Sepäs erikoista, yhteydenottopyyntö jätetty helmikuun loppupuolella eikä mitään ole kuulunut.






Kieltämättä, ei tässä näin kauaa pitäisi mennä. Sopiiko, että laitat mulle mailia tietojesi kera tero.revonmaki@teliacompany.com niin laitan tutkintaan. Puhalletaan näin peli poikki.



 



Kiitos jo etukäteen ja pahoittelut tästä.

@TeroRe 
Laitoin sähköpostia tulemaan

Vastaa