Asus-näytönohjaimien tilaus- ja toimitusketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

647 kommenttia

Nyt täytyy kyllä antaa posia kaiken tämän negatiivisyyden ja kiukkuisten asiakkaiden keskellä. Tässä sentään näyttää olevan rehti kaveri, joka ensinnäkin myöntää ettei ole nähnyt kokonaiskuvaa, ja toisekseen koittaa korjata tilanteen. Jaksamista sinne - ja pakko myöntää, että tämä on mennyt tunteisiin. Vaikka palautteeni siis oli katkeraa, niin ei ollut tarkoitus mennä henkilököhtaisuuksiin.

Jep paitsi että me ei olla nyt asiakkaita vaan kiukkusia ihmisiä. Tilaukset kun on peruttu. Joo ei tää kaveri siihe oo syyllinen ja varmasti ei oo helppo tilanne mutta itse ainakaa en kaikkea niele...

 

Aivan varmasti myös telia kuriin saadaan ja oikeus tapahtumaan.

Itsekkin toivoisin jonkinlaista varmuutta että tilaus mennyt takaisin odotukseen/jonoon.

Olen hyvin valmis odottamaan hyvää pitkäänkin niin haluan paremman varmuuden kuin vain että on laitettu eteenpäin. Toivottavasti saatte siitä kyhättyä jonkinlaisen tekstiviestin tai s-postin laitettua.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Päivitin nyt aloituspostaukseen mistä jo aiemmin juteltiin:



 



Aloitimme nyt siis toimenpiteet 3080-sarjan korteista mutta yhtä lailla otamme työstöön kaikki 3060-3090 -sarjojen kortit. Jos siis olet tilannut minkä tahansa kortin näistä mallisarjoista niin palaamme asiaan lähiaikoina.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Päivitin aloituspostaukseen seuraavan tiedon:



 





Jos olet tilannut 3060- tai 3090-sarjan näytönohjaimen

Tilauksesi on edelleen voimassa ja se odottaa vain, että saamme näytönohjaimia varastoon. Huomioithan, että tässä vaiheessa emme voi vahvistaa toimitusaikaa. Voit jäädä odottamaan toimitusta tai halutessasi voit myös perua tilauksesi. Jos jäät odottamaan toimitusta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos haluat peruuttaa tilauksesi ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetämme edellä mainitun tiedon 3060- ja 3090-sarjan näytönohjaimen tilaajille.





Muokkasin samalla myös aloituspostauksen rakennetta, pyrin saamaan siitä helpommin luettavan.

"JOS OLET TILANNUT 3060-, 3070- tai 3090-sarjan NÄYTÖNOHJAIMEN


Tilauksesi on edelleen voimassa ja se odottaa vain, että saamme näytönohjaimia varastoon."

 

Asus 3070 Dualin tilaus näyttää yhä "tilaus peruutettu" -tilaa. Vai vieläkin "järjestelmävirheen" piikkiin?

Jos 3070 peruutetut saadaan palautettua niin miksi 3080 sitten ei?

Jaa-a hyvä kysymys... Sen sijaa että itse tällä enää päätäni vaivaan kun ei tunnu taaskaa mitään olevan hyötyä niin annetaan KKV:n päättää. Jos KKV näkee että tässä on toimittu väärin niin tämähän voi päätyä vaikka joukkokanteeseen. Siinähän sitten oppivat peruilemaan tilauksia...

Siis tuleeko teiltä nyt ollenkaan vahvistusta siitä että on päässyt takaisin odotuslistalle?

kun ei yhtää lohduta mieltä vain tieto siitä, että "on pistetty eteenpäin" ilman sen kummempaa vahvistusta

 

lisäksi tarjoatteko kaikille tästä peruutuksista kärsineille fiaskosta hyvitystä sen 50e lahjakortin mitä aluksi tyrkytitte hyvityksenä peruutuksesta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Samb0o@  kirjoitti:


Jos 3070 peruutetut saadaan palautettua niin miksi 3080 sitten ei?






Tietojeni mukaan ainoastaan 3080-sarjan korttien tilaukset on peruutettu, ei muiden. Tilauksia ei saada palautettua aktiiviseksi, siksi pyydämme 3080-sarjan kortin tilanneita tekemään uuden tilauksen sitten, kun niitä on ja kun toimitamme niistä sen räätälöidyn tilauslinkin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Xonium@  kirjoitti:


Siis tuleeko teiltä nyt ollenkaan vahvistusta siitä että on päässyt takaisin odotuslistalle?



kun ei yhtää lohduta mieltä vain tieto siitä, että "on pistetty eteenpäin" ilman sen kummempaa vahvistusta






En saanut asiaan vielä 100% varmuutta, siksi en ottanut vielä asiaan täällä kantaa. Palaan kyllä kun asia varmistuu, kävi miten kävi.



 




@Xonium  kirjoitti:

lisäksi tarjoatteko kaikille tästä peruutuksista kärsineille fiaskosta hyvitystä sen 50e lahjakortin mitä aluksi tyrkytitte hyvityksenä peruutuksesta?






Mahdolliset hyvitykset ja reklamaatiot ovat tapauskohtaisia, en ota niihin täällä kantaa.

Pyysin asiakapalavelusta kirjallisen vahvistuksen, että "pistetty eteenpäin" on nyt varmasti paikallaan jonossa. Sain vahvistuksen. En enää uskalla Telin kanssa asioida ilman varmistuksen varmistuksia.

 

Tokihan Telian on annettava yhdenvertaisuuden nimissä kaikille 50 lahjakortti, jos se osalle antaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Jaxxtu@  kirjoitti:


"JOS OLET TILANNUT 3060-, 3070- tai 3090-sarjan NÄYTÖNOHJAIMEN




Tilauksesi on edelleen voimassa ja se odottaa vain, että saamme näytönohjaimia varastoon."



 



Asus 3070 Dualin tilaus näyttää yhä "tilaus peruutettu" -tilaa. Vai vieläkin "järjestelmävirheen" piikkiin?






Hmm. Tänään saamani tiedon mukaan vain 3080-sarjan tilaukset on peruttu. Tarkistan tämän ja palaan. 

Onko kukaan ottanu vielä asuksee yhteyttä näitte peruutusten suhtee? Kai heilläki on jotkut standardit että kenen kanssa yhteistyötä tekee?

Miten niin vain 3080 korttien tilaukset on peruttu? Minähän laitoin jo aikaisemmin linkin 3070 tilaukseeni joka on teidän toimesta peruttu. Linkki on vieläkin näkyvissä, ja muistaakseni sivulla neljä. Linkkiä klikkaamalla näet suoraan, että se on teidän peruma tilaus. 



 



MUOK. Tässä vielä linkki



 



LINKKI POISTETTU



 



Muokkaus TeroRe: poistin viestistä henkilökohtaisen linkin 

Telia vois kyl laittaa ne viestit niille halukkaille ketkä jää odottelee alkuperäsii peruttui tilauksii vahvistuksen merkkinä et homma oikeesti etenee. Tuntuu nii pöljält et joutuu asiakkaana kyselee toistuvasti asian perään. Mikäli moista viestiä ei saada voidaan tästä päätellä että tää homma on vaa käsien pesua? Ihan jees et tääl yks koitaa nyt pitää hommaa kasas mut pitäs kyl saada iha Telian nimis se vahvistus.

Mulla on Telialta tilattuna 4kpl 3060ti kortteja jotka piti lähteä 8.3, mutta ei ole vielä lähtenyt. Tänään tuli 4kpl tekstareita, että tilaukset ovat vielä jonossa ja odottavat tavaraa. Kerrottiin myös peruutusmahdollisuudesta. Tosin tuosta perutusta 3070 kortista ei sitten tainnut tulla mitään viestiä. Ainakin oletan niiden 4kpl olevan noita maksettuja 3060ti kortteja, kun tulivat aika läjässä kaikki.

 kyllä ainakin oma 3070 tilaus on peruttu!

Sama juttu, ja luulin jo saaneeni tiedon perille asti. Saa nähdä loppuiko tähän asiaan vastaaminen kokonaan, kun ei tuohon eiliseenkään viestiini mitään vastattu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@TeroRe@  kirjoitti:



@Jaxxtu@  kirjoitti:


"JOS OLET TILANNUT 3060-, 3070- tai 3090-sarjan NÄYTÖNOHJAIMEN




Tilauksesi on edelleen voimassa ja se odottaa vain, että saamme näytönohjaimia varastoon."



 



Asus 3070 Dualin tilaus näyttää yhä "tilaus peruutettu" -tilaa. Vai vieläkin "järjestelmävirheen" piikkiin?






Hmm. Tänään saamani tiedon mukaan vain 3080-sarjan tilaukset on peruttu. Tarkistan tämän ja palaan. 






Nostan toistamiseen käden pystyyn virheen merkiksi, muutamia perumisia on myös muilla mallisarjoilla. Pahoittelut, teen parhaani tilannekuvan kasaamisen kanssa mutta tässä kohtaa tein virheen.



 



Samaan hengenvetoon pääsen kuitenkin kertomaan, että avasimme nyt odotusmahdollisuuden kaikille korteille, joista tilaus on peruttu-tilassa. Eli jos olet tilannut minkä tahansa alla listatuista näytönohjaimista ja tilaus on peruttu niin pyydän, että jos haluat odottaa toimitusta niin ilmoitatko siitä asiakaspalveluumme (jos et ole vielä sitä tehnyt) alkuperäisen tilausnumeron kera. Varoituksen sana kuitenkin, kuten 3080-sarjan osalta, että toimitus voi kestää.



 



3060-sarja





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G


  • ASUS DUAL-RTX3060TI-O8G


  • ASUS TUF-RTX3060TI-O8G




3070-sarja





  • ASUS DUAL-RTX3070-O8G


  • ASUS TUF-RTX3070-O8G


  • ASUS ROG-STRIX-RTX3070-O8G




3080-sarja





  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G


  • ASUS TUF-RTX3080-O10G




3090-sarja





  • ASUS TUF-RTX3090-O24G




Tämä tiedoksi myös @Marko_Laaksonen sekä @Nillenalle22 ja muut jos unohdin tägätä teidät mukaan.



 



Varmistan vielä täällä päässä, että lähetämme tekstarin tästä heille joita tämä koskettaa (eli käytännössä kaikki muut tilaajat paitsi 3080-sarjan tilaajat). Näin tieto tavoittaa varmasti kaikki eikä olla pelkästään Yhteisön ja viidakkorummun varassa.



 



Ja toinen uutinen liittyen tähän toiveeseen:



 




@mazee@  kirjoitti:


Olis viel hyvä et ne jotka haluaa takas " odottelemaan " saa vahvistuksen siitä txt / sähköpostiin että " olet nyt odottamassa tuotetta x, alkuperäinen tilausnro pvm yms" tai edes jotain.. luotto meni ja aspan tyhjentävä viesti " laitan viestiä eteenpäin, laitan viestiä laitepuolelle" mistä tietää että asia oikeesti etenee ellei tule mitään vahvistusta. 






Tälle tuli nyt myös kuittaus, että tulemme lähettämään nuo vahvistukset = kuittaukset siitä, että meillä on tieto tallessa siitä että jäät odottamaan ilmoitusta kunnes näytönohjaimia saapuu varastoomme.



 



Noita ei pamahtele teille vielä tänään mutta tiedoksi, että noita alkaa tipahtelemaan.



 



--



 



Päivitän aloituspostaukseen näistä tietoa.



 



Pahoittelut tapahtuneesta vielä kerran, mennään kuitenkin eteenpäin sanoisin.

Kiitos, jäämme odottelemaan vahvistusta.

Soitin heti asiakaspalveluun kun sain tekstiviestin ja asiakaspalvelija sanoi että hoitaa asian nyt tuli taas geneerinen viesti että: Moi. Viitaten tiedusteluusi näytöohjaimen saatavuuteen. Tällä hetkellä globaalin saatavuusongelman vuoksi ei ole tietoa milloin laitetta tulee Telialle. Voi olla että emme saa täydennystä vuonna 2021. TerveisinTelia Asiakaspalvelu. Onko nyt niin että haluani jatkaa odottamista ei ole huomioitu? Tilasin näytönohjaimen 10.11.2020

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Marko_Laaksonen@  kirjoitti:


Sama juttu, ja luulin jo saaneeni tiedon perille asti. Saa nähdä loppuiko tähän asiaan vastaaminen kokonaan, kun ei tuohon eiliseenkään viestiini mitään vastattu.






Ei loppunut, kasasin vain tilannekuvaa sekä uusia toimenpiteitä asian ympärillä. Aloituspostauksessa on nyt infoa ja aiemmassa kommentissani johon tägäsin sinutkin mukaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@VicViperGradius@  kirjoitti:


Soitin heti asiakaspalveluun kun sain tekstiviestin ja asiakaspalvelija sanoi että hoitaa asian nyt tuli taas geneerinen viesti että: Moi. Viitaten tiedusteluusi näytöohjaimen saatavuuteen. Tällä hetkellä globaalin saatavuusongelman vuoksi ei ole tietoa milloin laitetta tulee Telialle. Voi olla että emme saa täydennystä vuonna 2021. TerveisinTelia Asiakaspalvelu. Onko nyt niin että haluani jatkaa odottamista ei ole huomioitu? Tilasin näytönohjaimen 10.11.2020






Tarkennatko, että milloin tuo heti siis käytännössä on ja minkä tekstiviestin siis sait? Kerrottiinko siinä siis siitä, että voit jäädä odottamaan ja että ilmoita asiakaspalveluun jos näin on?



 



Varmistaisin asian vielä kertaalleen asiakaspalvelusta, jos nimesi on tuplana listalla niin sekin on parempi kuin ei ollenkaan.

Kerroin ja juuri soitin asiakaspalveluun asian taas tällä kertaa tiesi asiasta ja sanoi että edellinen asiakaspalvelija oli vain tehnyt kyselyn eteenpäin ei muuuta ja sanoi että nyt on peruutettu oikeasti? Että menetin ehkä jonopaikankin. Aika huonosti oli informoitu edellistä asiakaspalvelijaa.

Vastaa