Ratkaistu

Olenko maksanut tuotteen oikeaan osoitteeseen?

  • 1 August 2023
  • 3 kommenttia
  • 58 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Moi semmoisella asialla olisin että miten voin olla varma että maksuni meni oikeeseen paikkaan ja sillä kuittaisin tuotteen minkä ostin kun en pääse kirjautumaan minun Telia sovellukseen enkä ole liittymän asiakas

 

--

Muokkaus SonjaNii: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

icon

Ratkaisu jäseneltä SonjaNii 1 August 2023, 09:05

Katso alkuperäinen viesti

Aihe on suljettu kommenteilta.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

Moi semmoisella asialla olisin että miten voin olla varma että maksuni meni oikeeseen paikkaan ja sillä kuittaisin tuotteen minkä ostin kun en pääse kirjautumaan minun Telia sovellukseen enkä ole liittymän asiakas

Hei @Winssi ja tervetuloa Yhteisöön! 😊 Tuliko sinulle tilausvahvistus sähköpostiin, kun tilasit tuotteen ja teitkö tilauksen Telian verkkokaupan kautta?

Kunniamerkki +1

Joo tein telian verkkokaupan kautta ja minulla oli siihen telia rahoitus ja maksoin sen pois mutta varmistaakseni haluaisin tietää että se varmasti nyt kuitattu miten voin sen tehdä?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

Joo tein telian verkkokaupan kautta ja minulla oli siihen telia rahoitus ja maksoin sen pois mutta varmistaakseni haluaisin tietää että se varmasti nyt kuitattu miten voin sen tehdä?

Aivan, nyt ymmärsin.👌 Pystyt tarkistamaan asian meidän asiakaspalvelun kautta. Pystymme asiaa selvittämään tarkemmin soittamalla numeroon 020 690 400, jos et pääse kirjautumaan Minun Telia -sovellukseen. Asiakaspalvelusta saamme sinun asiakastiedot auki, joka helpottaa asian selvittämistä.