Skip to main content

Hei

 

Olisiko mahdollista tarkistaa/kilpailuttaa teillä myynnissä olevat tietokonekomponentit-näytönohjaimet?

Tällä hetkellä hinnat ovat kovin korkealla verrattuna kilpailijoihin.

 

Lisäksi toivoisin teille myyntiin tulevan uudet RTX-3000 sarjan näytönohjaimet.

Pointti on siinä, että myydäänkö taas uutta erää kortteja paikkansa pitämättömillä toimitusarvioilla, vaikka kuukausia sitten tilatut kortit ovat yhä toimittamatta.

 

Sanoo nimimerkki "muutama jäljellä 11.11.2020"



@ZeratuL@  kirjoitti:


Nyt on taas 3080 strix oc-mallit tilattavissa ja toimitukset arviolta 11.2? 



Jos on tilannut marraskuun alussa niin riittääköhän tuosta erästä jo korttia?






Tätä en voi kommentoida varmaksi, mutta tilausjärjestyksessä toki toimitetaan vanhimmasta tilauksesta alkaen, kun laitteita meille saapuu.



@siperiada55@  kirjoitti:


Pointti on siinä, että myydäänkö taas uutta erää kortteja paikkansa pitämättömillä toimitusarvioilla, vaikka kuukausia sitten tilatut kortit ovat yhä toimittamatta.



 



Sanoo nimimerkki "muutama jäljellä 11.11.2020"






Tiedustelin vielä tarkemmin tästä aiheesta ja järjestelmävirheestä johtuen näytönohjainta on ollut tilattavissa eilisen ja tämän päivän aikana verkkokaupassamme. Tämä ei siis ole ollut tarkoitus ja joudumme valitettavasti peruuttamaan nämä eilen ja tänään tehdyt tilaukset, sillä tilanne on edelleen laitteiden saatavuuden suhteen haastava. Tästä pahoittelut meidän osalta. Aiemmin tehtyjä vanhempia tilauksia toimitetaan sitä mukaa, kun laitteita saadaan varastollemme. 



@JoonasLam@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:

Pointti on siinä, että myydäänkö taas uutta erää kortteja paikkansa pitämättömillä toimitusarvioilla, vaikka kuukausia sitten tilatut kortit ovat yhä toimittamatta.

 

Sanoo nimimerkki "muutama jäljellä 11.11.2020"


Tiedustelin vielä tarkemmin tästä aiheesta ja järjestelmävirheestä johtuen näytönohjainta on ollut tilattavissa eilisen ja tämän päivän aikana verkkokaupassamme. Tämä ei siis ole ollut tarkoitus ja joudumme valitettavasti peruuttamaan nämä eilen ja tänään tehdyt tilaukset, sillä tilanne on edelleen laitteiden saatavuuden suhteen haastava. Tästä pahoittelut meidän osalta. Aiemmin tehtyjä vanhempia tilauksia toimitetaan sitä mukaa, kun laitteita saadaan varastollemme. 


Eli ilmoitatte asiakkaalle ja perutte myös osamaksukaupan/rahoituksen? Se nyt olisi vähintä mitä voitte tehdä mokanne takia. Telia on kuitenkin iso firma, ettekä saa verkkokauppaanne toimimaan... ei hyvä.



@JoonasLam@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:

Pointti on siinä, että myydäänkö taas uutta erää kortteja paikkansa pitämättömillä toimitusarvioilla, vaikka kuukausia sitten tilatut kortit ovat yhä toimittamatta.

 

Sanoo nimimerkki "muutama jäljellä 11.11.2020"


Tiedustelin vielä tarkemmin tästä aiheesta ja järjestelmävirheestä johtuen näytönohjainta on ollut tilattavissa eilisen ja tämän päivän aikana verkkokaupassamme. Tämä ei siis ole ollut tarkoitus ja joudumme valitettavasti peruuttamaan nämä eilen ja tänään tehdyt tilaukset, sillä tilanne on edelleen laitteiden saatavuuden suhteen haastava. Tästä pahoittelut meidän osalta. Aiemmin tehtyjä vanhempia tilauksia toimitetaan sitä mukaa, kun laitteita saadaan varastollemme. 


Onko asiakapalvelun kysyjille ilmoittama seuraavan erän saapumispäivä 19.2. todellinen vai hatusta vedetty? Väittävät tiedon olevan  laiteasiakaspalvelun tiedotteesta.



@JoonasLam@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:

Pointti on siinä, että myydäänkö taas uutta erää kortteja paikkansa pitämättömillä toimitusarvioilla, vaikka kuukausia sitten tilatut kortit ovat yhä toimittamatta.

 

Sanoo nimimerkki "muutama jäljellä 11.11.2020"


Tiedustelin vielä tarkemmin tästä aiheesta ja järjestelmävirheestä johtuen näytönohjainta on ollut tilattavissa eilisen ja tämän päivän aikana verkkokaupassamme. Tämä ei siis ole ollut tarkoitus ja joudumme valitettavasti peruuttamaan nämä eilen ja tänään tehdyt tilaukset, sillä tilanne on edelleen laitteiden saatavuuden suhteen haastava. Tästä pahoittelut meidän osalta. Aiemmin tehtyjä vanhempia tilauksia toimitetaan sitä mukaa, kun laitteita saadaan varastollemme. 


Tuo teidän järjestelmävirhe on edelleen voimissaan kun antaa tilata kokoajan tuota Asuksen 3080 Strixiä. https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/tuote/Asus-ROG-Strix-RTX-3080-O10G-Gaming-naytonohjain


@Majuho@  kirjoitti:


Eli ilmoitatte asiakkaalle ja perutte myös osamaksukaupan?





 Kyllä, juuri näin.




@siperiada55 kirjoitti:


Onko asiakapalvelun kysyjille ilmoittama seuraavan erän saapumispäivä 19.2. todellinen vai hatusta vedetty? Väittävät tiedon olevan  laiteasiakaspalvelun tiedotteesta.






Varmistin asiaa meidän laitevastaavalta ja tilanne on elänyt hieman mallista riippuen. Juuri nyt 3080- ja 3090-sarjojen mallien toimitukset ovat täysin auki eli emme ole saaneet vahvistettua arviota seuraavasta erästä. Pahoittelut siitä, että tästä on tullut aiemmin eri tietoa. 

3060- ja 3070-sarjojen muutamissa malleissa on arviot seuraavista toimituksista:
-ASUS ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G-GAMING Black - seuraava toimitus arviolta 09.02.



-ASUS ROG-STRIX-RTX3070-O8G-GAMING Black - seuraava toimitus arviolta 09.04.



-ASUS TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING Black - seuraava toimitus arviolta 31.03.



@JoonasLam@  kirjoitti:
@Majuho@  kirjoitti:

Eli ilmoitatte asiakkaalle ja perutte myös osamaksukaupan?

 Kyllä, juuri näin.


@siperiada55 kirjoitti:

Onko asiakapalvelun kysyjille ilmoittama seuraavan erän saapumispäivä 19.2. todellinen vai hatusta vedetty? Väittävät tiedon olevan  laiteasiakaspalvelun tiedotteesta.


Varmistin asiaa meidän laitevastaavalta ja tilanne on elänyt hieman mallista riippuen. Juuri nyt 3080- ja 3090-sarjojen mallien toimitukset ovat täysin auki eli emme ole saaneet vahvistettua arviota seuraavasta erästä. Pahoittelut siitä, että tästä on tullut aiemmin eri tietoa. 

3060- ja 3070-sarjojen muutamissa malleissa on arviot seuraavista toimituksista:
-ASUS ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G-GAMING Black - seuraava toimitus arviolta 09.02.

-ASUS ROG-STRIX-RTX3070-O8G-GAMING Black - seuraava toimitus arviolta 09.04.

-ASUS TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING Black - seuraava toimitus arviolta 31.03.


Suomeksi sanottuna teiltä on surutta annettu aivan hatusta vedettyjä saapumispäiviä. Telian toiminta on tältä osin ollut täysin vastuutonta ja anteeksiantamatonta.



@siperiada55@  kirjoitti:

@JoonasLam@  kirjoitti:
@Majuho@  kirjoitti:

Eli ilmoitatte asiakkaalle ja perutte myös osamaksukaupan?

 Kyllä, juuri näin.


@siperiada55 kirjoitti:

Onko asiakapalvelun kysyjille ilmoittama seuraavan erän saapumispäivä 19.2. todellinen vai hatusta vedetty? Väittävät tiedon olevan  laiteasiakaspalvelun tiedotteesta.


Varmistin asiaa meidän laitevastaavalta ja tilanne on elänyt hieman mallista riippuen. Juuri nyt 3080- ja 3090-sarjojen mallien toimitukset ovat täysin auki eli emme ole saaneet vahvistettua arviota seuraavasta erästä. Pahoittelut siitä, että tästä on tullut aiemmin eri tietoa. 

3060- ja 3070-sarjojen muutamissa malleissa on arviot seuraavista toimituksista:
-ASUS ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G-GAMING Black - seuraava toimitus arviolta 09.02.

-ASUS ROG-STRIX-RTX3070-O8G-GAMING Black - seuraava toimitus arviolta 09.04.

-ASUS TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING Black - seuraava toimitus arviolta 31.03.


Suomeksi sanottuna teiltä on surutta annettu aivan hatusta vedettyjä saapumispäiviä. Telian toiminta on tältä osin ollut täysin vastuutonta ja anteeksiantamatonta.



Olen täysin samaa mieltä. Tähän asti ollut kaikki liittymät yms. Telialla, mutta koska toiminta on tällaista, täytyy harkita muita vaihtoehtoja.

Mitäs se Telia voi sille, että tehtaasta ei vain tule kortteja ulos tilauksien tahdissa. Sama se on ollut aina uutuusmallien kanssa ja joskus muidenkin (kun GPU-mainaus oli in).


Ehkä ei pitäisi antaa toimituspäiviä yms. jos sellaisista ei ole mitään tietoa. Ja johan tuossa Telian henkilö puhui järjestelmävirheestä. Ei siis liity tehtaaseen mitenkään.

 


@Purnipsi@  kirjoitti:

Mitäs se Telia voi sille, että tehtaasta ei vain tule kortteja ulos tilauksien tahdissa. Sama se on ollut aina uutuusmallien kanssa ja joskus muidenkin (kun GPU-mainaus oli in).


 



@Purnipsi@  kirjoitti:

Mitäs se Telia voi sille, että tehtaasta ei vain tule kortteja ulos tilauksien tahdissa. Sama se on ollut aina uutuusmallien kanssa ja joskus muidenkin (kun GPU-mainaus oli in).


Ei tietenkääni voi mitään saatavuudelle, mutta sen sijaan Telialla päätetään annetaanko asiakkaille paikkansa pitävää tietoa. 

 



@Semmottes@  kirjoitti:


Tuo teidän järjestelmävirhe on edelleen voimissaan kun antaa tilata kokoajan tuota Asuksen 3080 Strixiä.






Nyt pitäisi olla estetty tilausmahdollisuus.



 




@siperiada55@  kirjoitti:


Suomeksi sanottuna teiltä on surutta annettu aivan hatusta vedettyjä saapumispäiviä. Telian toiminta on tältä osin ollut täysin vastuutonta ja anteeksiantamatonta..






En sanoisi asiakaspalvelusta annetun saapumispäivän olleen hatusta vedetty. Siinä on toimittu saatavilla olleen tiedon mukaan, joka ei tällä hetkellä pidä paikkaansa. Olen samaa mieltä, että muuttuvat tiedot saatavuuksista tuovat harmaita huiksia ja on meidän tehtävä varmistaa tiedon olevan ajantasalla, joka korostuu etenkin näiden laitteiden kohdalla, joissa on haastavat toimitustilanteet. Pahoittelut siis kertaalleen vielä tästä epäselvyydestä toimitusten suhteen.



@JoonasLam@  kirjoitti:

@Semmottes@  kirjoitti:

Tuo teidän järjestelmävirhe on edelleen voimissaan kun antaa tilata kokoajan tuota Asuksen 3080 Strixiä.


Nyt pitäisi olla estetty tilausmahdollisuus.

 


@siperiada55@  kirjoitti:

Suomeksi sanottuna teiltä on surutta annettu aivan hatusta vedettyjä saapumispäiviä. Telian toiminta on tältä osin ollut täysin vastuutonta ja anteeksiantamatonta..


En sanoisi asiakaspalvelusta annetun saapumispäivän olleen hatusta vedetty. Siinä on toimittu saatavilla olleen tiedon mukaan, joka ei tällä hetkellä pidä paikkaansa. Olen samaa mieltä, että muuttuvat tiedot saatavuuksista tuovat harmaita huiksia ja on meidän tehtävä varmistaa tiedon olevan ajantasalla, joka korostuu etenkin näiden laitteiden kohdalla, joissa on haastavat toimitustilanteet. Pahoittelut siis kertaalleen vielä tästä epäselvyydestä toimitusten suhteen.


Milloin on odotettavissa peruutusviesti ja milloin on katevaraus poistunut Telia Pay:stä?



@Majuho@  kirjoitti:



@JoonasLam@  kirjoitti:



@Semmottes@  kirjoitti:


Tuo teidän järjestelmävirhe on edelleen voimissaan kun antaa tilata kokoajan tuota Asuksen 3080 Strixiä.






Nyt pitäisi olla estetty tilausmahdollisuus.



 




@siperiada55@  kirjoitti:


Suomeksi sanottuna teiltä on surutta annettu aivan hatusta vedettyjä saapumispäiviä. Telian toiminta on tältä osin ollut täysin vastuutonta ja anteeksiantamatonta..






En sanoisi asiakaspalvelusta annetun saapumispäivän olleen hatusta vedetty. Siinä on toimittu saatavilla olleen tiedon mukaan, joka ei tällä hetkellä pidä paikkaansa. Olen samaa mieltä, että muuttuvat tiedot saatavuuksista tuovat harmaita huiksia ja on meidän tehtävä varmistaa tiedon olevan ajantasalla, joka korostuu etenkin näiden laitteiden kohdalla, joissa on haastavat toimitustilanteet. Pahoittelut siis kertaalleen vielä tästä epäselvyydestä toimitusten suhteen.






Milloin on odotettavissa peruutusviesti ja milloin on katevaraus poistunut Telia Pay:stä?






Nämä hoidetaan mahdollisimman pian, mutta tarkempaa aikaa en pysty sanomaan. Pikimmiten kuitenkin tiedotetaan, kunhan tilaukset on saatu käsiteltyä. Katevaraus poistuu tilauksen peruuntumisen jälkeen yleensä kolmessa arkipäivässä. 



@JoonasLam@  kirjoitti:

@Semmottes@  kirjoitti:

Tuo teidän järjestelmävirhe on edelleen voimissaan kun antaa tilata kokoajan tuota Asuksen 3080 Strixiä.


Nyt pitäisi olla estetty tilausmahdollisuus.

 


@siperiada55@  kirjoitti:

Suomeksi sanottuna teiltä on surutta annettu aivan hatusta vedettyjä saapumispäiviä. Telian toiminta on tältä osin ollut täysin vastuutonta ja anteeksiantamatonta..


En sanoisi asiakaspalvelusta annetun saapumispäivän olleen hatusta vedetty. Siinä on toimittu saatavilla olleen tiedon mukaan, joka ei tällä hetkellä pidä paikkaansa. Olen samaa mieltä, että muuttuvat tiedot saatavuuksista tuovat harmaita huiksia ja on meidän tehtävä varmistaa tiedon olevan ajantasalla, joka korostuu etenkin näiden laitteiden kohdalla, joissa on haastavat toimitustilanteet. Pahoittelut siis kertaalleen vielä tästä epäselvyydestä toimitusten suhteen.


Yritätkö siis sanoa, että kaikki Telian asiakaspalvelun asiakkaille kertomat lukuisat eri toimituspäivät ovat olleet tukkurin tai valmistajan vahvistamia? Mukaanlukien muun muassa Jouluaatto ja 1.4. eli aprillipäivä.



@siperiada55@  kirjoitti:



@JoonasLam@  kirjoitti:



@Semmottes@  kirjoitti:


Tuo teidän järjestelmävirhe on edelleen voimissaan kun antaa tilata kokoajan tuota Asuksen 3080 Strixiä.






Nyt pitäisi olla estetty tilausmahdollisuus.



 




@siperiada55@  kirjoitti:


Suomeksi sanottuna teiltä on surutta annettu aivan hatusta vedettyjä saapumispäiviä. Telian toiminta on tältä osin ollut täysin vastuutonta ja anteeksiantamatonta..






En sanoisi asiakaspalvelusta annetun saapumispäivän olleen hatusta vedetty. Siinä on toimittu saatavilla olleen tiedon mukaan, joka ei tällä hetkellä pidä paikkaansa. Olen samaa mieltä, että muuttuvat tiedot saatavuuksista tuovat harmaita huiksia ja on meidän tehtävä varmistaa tiedon olevan ajantasalla, joka korostuu etenkin näiden laitteiden kohdalla, joissa on haastavat toimitustilanteet. Pahoittelut siis kertaalleen vielä tästä epäselvyydestä toimitusten suhteen.






Yritätkö siis sanoa, että kaikki Telian asiakaspalvelun asiakkaille kertomat lukuisat eri toimituspäivät ovat olleet tukkurin tai valmistajan vahvistamia? Mukaanlukien muun muassa Jouluaatto ja 1.4. eli aprillipäivä.






Laitevalmistajalta saamme tietoa siitä, koska seuraavaa erää on tulossa ja tämän pohjalta voimme kertoa arvion siitä eteenpäin. 



@JoonasLam@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:

@JoonasLam@  kirjoitti:

@Semmottes@  kirjoitti:

Tuo teidän järjestelmävirhe on edelleen voimissaan kun antaa tilata kokoajan tuota Asuksen 3080 Strixiä.


Nyt pitäisi olla estetty tilausmahdollisuus.

 


@siperiada55@  kirjoitti:

Suomeksi sanottuna teiltä on surutta annettu aivan hatusta vedettyjä saapumispäiviä. Telian toiminta on tältä osin ollut täysin vastuutonta ja anteeksiantamatonta..


En sanoisi asiakaspalvelusta annetun saapumispäivän olleen hatusta vedetty. Siinä on toimittu saatavilla olleen tiedon mukaan, joka ei tällä hetkellä pidä paikkaansa. Olen samaa mieltä, että muuttuvat tiedot saatavuuksista tuovat harmaita huiksia ja on meidän tehtävä varmistaa tiedon olevan ajantasalla, joka korostuu etenkin näiden laitteiden kohdalla, joissa on haastavat toimitustilanteet. Pahoittelut siis kertaalleen vielä tästä epäselvyydestä toimitusten suhteen.


Yritätkö siis sanoa, että kaikki Telian asiakaspalvelun asiakkaille kertomat lukuisat eri toimituspäivät ovat olleet tukkurin tai valmistajan vahvistamia? Mukaanlukien muun muassa Jouluaatto ja 1.4. eli aprillipäivä.


Laitevalmistajalta saamme tietoa siitä, koska seuraavaa erää on tulossa ja tämän pohjalta voimme kertoa arvion siitä eteenpäin. 


 


Vielä tarkennus: Saatteko laitevalmistajalta tiedon milloin nimenomaan Telialle on tulossa erä?



@siperiada55@  kirjoitti:


Vielä tarkennus: Saatteko laitevalmistajalta tiedon milloin nimenomaan Telialle on tulossa erä?






Juurikin Telialle saapuvista laitteista on kyse ja vain niistä olemme kiinnostuneita laitevalmistajan suuntaan tiedustelemaan.  


P


@JoonasLam@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:

Vielä tarkennus: Saatteko laitevalmistajalta tiedon milloin nimenomaan Telialle on tulossa erä?


Juurikin Telialle saapuvista laitteista on kyse ja vain niistä olemme kiinnostuneita laitevalmistajan suuntaan tiedustelemaan.  


Pitänee kääntyä Asuksen suuntaan ja kysyä miksi he ovat antaneet Telialle jo kuukausia vääriä toimituspäivätietoja. Saan varmaan liittää vastauksesi Asukselle lähtevään viestiin?



@siperiada55@  kirjoitti:


P




@JoonasLam@  kirjoitti:



@siperiada55@  kirjoitti:


Vielä tarkennus: Saatteko laitevalmistajalta tiedon milloin nimenomaan Telialle on tulossa erä?






Juurikin Telialle saapuvista laitteista on kyse ja vain niistä olemme kiinnostuneita laitevalmistajan suuntaan tiedustelemaan.  






Pitänee kääntyä Asuksen suuntaan ja kysyä miksi he ovat antaneet Telialle jo kuukausia vääriä toimituspäivätietoja. Saan varmaan liittää vastauksesi Asukselle lähtevään viestiin?






Kyllä meidän tehtävä on kertoa tilauksella toimitusajasta ja ollaan tarvittaessa tarvittaviin tahoihin yhteyksissä, jos toimituksiin liittyviä lisätietoja tarvitaan. Monesti se on laitevalmistaja kenen suuntaan käännytään. Ei ole meidän tai varmastikaan Asuksen tahtotila antaa tahallisesti vääriä toimituspäivätietoja eikä se hyödytä ketään. Taustalla on varmasti erilaisia syitä, jotka ovat lyöneet jarrua laitteiden lopulliseen toimittamiseen ja täten ovat aikamääreet venyneet, joka on totta kai harmillista näiden tuotteiden osalta.



@JoonasLam@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:

P


@JoonasLam@  kirjoitti:

@siperiada55@  kirjoitti:

Vielä tarkennus: Saatteko laitevalmistajalta tiedon milloin nimenomaan Telialle on tulossa erä?


Juurikin Telialle saapuvista laitteista on kyse ja vain niistä olemme kiinnostuneita laitevalmistajan suuntaan tiedustelemaan.  


Pitänee kääntyä Asuksen suuntaan ja kysyä miksi he ovat antaneet Telialle jo kuukausia vääriä toimituspäivätietoja. Saan varmaan liittää vastauksesi Asukselle lähtevään viestiin?


Kyllä meidän tehtävä on kertoa tilauksella toimitusajasta ja ollaan tarvittaessa tarvittaviin tahoihin yhteyksissä, jos toimituksiin liittyviä lisätietoja tarvitaan. Monesti se on laitevalmistaja kenen suuntaan käännytään. Ei ole meidän tai varmastikaan Asuksen tahtotila antaa tahallisesti vääriä toimituspäivätietoja eikä se hyödytä ketään. Taustalla on varmasti erilaisia syitä, jotka ovat lyöneet jarrua laitteiden lopulliseen toimittamiseen ja täten ovat aikamääreet venyneet, joka on totta kai harmillista näiden tuotteiden osalta.


Et vastannut nytkään kysymykseen, mutta tulkitsen sinun antaneen luvan aiempien vastaustesi liittämiseen Asukselle lähtevään viestiin. Hyvää päivän jatkoa.

 


Kuukausien odotus palkittu 31.10 tilattu 3080 Strix lähti postiin tänään😎>



@Opamoi@  kirjoitti:

Kuukausien odotus palkittu 31.10 tilattu 3080 Strix lähti postiin tänään😎>


Itse tilannut muutaman päivän tuon jälkeen. Eli itellä varmaankin menee se 1vk - 6kk 😁>

Noh, mutta hyvää kannattaa odottaa.


Vastaa