Moikka @bergkae ja tervetuloa Yhteisöön!
Satko saldolatauksen jo tehtyä ?
Mitään yleistä ongelmaa ei tiettävästi tuossa ole ollut, ja latausosoitekin maksuja myöten on toiminnassa.
Saldon lataamisen pitäisi onnistua ihan normaalisti täällä Loppuiko Saldo -otsikon alta. Painike johdattaa pakettivalintaan, jonka jälkeen liittymänumero ja maksu.
Millaista ongelmaa sulla sivuilla oli? Kokeilitko jo toisen selaimen avulla?
Asiakkaamme pääsevät Chat -yhteyteen kanssamme kirjautuneena. Kirjautua voi olemassaolevilla Telia-tunnuksilla, pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Toki meiltä täytyy jokin tuote olla olemassa, Prepaid poislukien, sillä Prepaidia ei kohdisteta kenenkään henkilö- tai asiakastietoihin.
Meihin voi Chatin lisäksi olla yhteydessä esimerkiksi soittamalla, tai jättämällä yhteydenottopyynnön.
@RaMaria kirjoitti:
Moikka @bergkae ja tervetuloa Yhteisöön!
Satko saldolatauksen jo tehtyä ?
Mitään yleistä ongelmaa ei tiettävästi tuossa ole ollut, ja latausosoitekin maksuja myöten on toiminnassa.
Saldon lataamisen pitäisi onnistua ihan normaalisti täällä Loppuiko Saldo -otsikon alta. Painike johdattaa pakettivalintaan, jonka jälkeen liittymänumero ja maksu.
Millaista ongelmaa sulla sivuilla oli? Kokeilitko jo toisen selaimen avulla?
Asiakkaamme pääsevät Chat -yhteyteen kanssamme kirjautuneena. Kirjautua voi olemassaolevilla Telia-tunnuksilla, pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Toki meiltä täytyy jokin tuote olla olemassa, Prepaid poislukien, sillä Prepaidia ei kohdisteta kenenkään henkilö- tai asiakastietoihin.
Meihin voi Chatin lisäksi olla yhteydessä esimerkiksi soittamalla, tai jättämällä yhteydenottopyynnön.
PS. Telia Prepaid -lataussovellus on erinomainen vaihtoehto @bergkae! Sillä voi helposti ladata saldoa tai paketteja Telia prepaid-liittymiin. Lataussovelluksen saa maksutta asennettua sovelluskaupasta ja se on saatavilla iOS-, Android- ja WP-käyttöjärjestelmällä varustettuihin puhelimiin. Lataussovellusta tukevat selainversiot ovat kaksi viimeisintä pääversiota ko. käyttöjärjestelmistä: esim. Android 4x, iOS 8x, WP 8.1. Rekisteröityminen sovelluksessa on todella helppoa :)
Lisää aiheesta:
Kiitos ohjeistuksesta RaMaria !
Tänä iltana vihdoin tuo ensimmäinen opastuslinkkisi toimikin jo, ja kuukautislataus on jo tehty sen avulla.
Aiemmin yritin juuri samasta linkistä kahdella eri pc-koneella eri/samana iltoina Telia- ja Elisa liittymillä, jopa eri laitekäyttäjätunnuksilla, ja tuo yhteyden luonti pysähtyi joka kerta eri kohtaan annettuani liittymänumeron juuri ennen pankkiyhteyden luomista. - Tilaustapahtuman stopit tulivat Liittymänumeron, Hyväksymisen ja Suostumisen jälkeen klikattuani "Seuraava" -linkkausta. Yleensä ruudun tapahtumat eivät jatkuneet, tai jonkun kerran pääsin jo valitsemaan maksukortinkin ennen syvää hiljaisuutta.
Ilmeisesti viikonloppua lähestyvinä iltoina ei kannata yrittääkään mitään asiaa hoitaa mihinkään tietoliikennefirmaan, sen sijaan lähes kaikki verkkokaupat maksuyhteyksineen ja somet kyllä toimivat todella sujuvasti ja selkeästi ainakin tässä pohjoisen ulottuvuudessa. Tämä on ollut jo pitkään toistuva ilmiö.
Selaimen vaihto jokapäiväisestä johonkin harvemmin käytettyyn sekoittaa aina lisää tämäntasoisen maksuasian hoitamista, koska useimmiten siitä harvemmin käytettävästä puuttuu juuri sillä hetkellä kaikenlaisia liitännäispäivityksiä, joten sitä en tee koskaan, sillä useimmat selainkokonaisuudet eivät päivity itsestään, vaikka ne pitäisikin usein päällä. Tietsikasta tulee silloin itsetarkoitus ja elämän tärkein harrastus, vaikka sen kuuluisi olla pelkkä selkeästi toimiva apuväline.
Sivustonne Refill maksukuittauskin tulee järkyttävän pitkällä viiveellä, eikä tuo asiakkaan oman pankkiyhteyden sulkeutuminenkaan tapahdu niin selvästi, että asiakas tietäisi sen todella menneen kiinni.
Noin asiakapalvelijan asemassa olevan henkilön käyttäessä konditionaalia (-isi), siis "...pitäisi..., niin mun verenpaineeni pompsauttaa kohta Omroninkii näytön pulleeksi, koska ihan liian usein, =päivittäin, kuulen näitä luulemisia ihan liikaa joka suunnalta omissa hommissani, ja tiedän sen yleensä tietämättömyydeksi tai valheeksi, jota mun täytyisi päiväduunissani oikaista. Sun opastuksesi oli oikein asiallista ja kohtuullista, koska et viljele niitä, kuten useimmat kollegasi, joten olen hyvilläni Sun kommentistasi, Kiitos! - Valtion kassakin olisi reilusti ylijäämäinen jos pelkistä eduskunnan istuntopuheissa lausuttuja konditionaaleista saisi yhden tunnin palkkiosakon, sen verottoman.
Vahvistuihan se, että en ole Teidän asiakkaanne, vaan Prepaid asiakas, joten muita ns. asiakaspalveluita ei kannata edes neuvoa. Hinnoittelunne vuoksi en Teille soita. Isojen ongelmien ilmetessä on useimmmiten helpompaa ja nopeampaa on hakea äRrältä uusi SIM, koska tuolla liittymänumerolla ei ole mitään merkitystä nettikäytössä. Tosin siinä kohdalla vaihtuu helposti firmakin uusien humpuukilupausten vuoksi. Minä en ole Teidän tuotekehittelijänne, vaan voin valita aina toimivimman enempiä riitelemättä.
Kevyin perustein en tästä Sonera > Telia - SIMMistä hellitä, koska se kelpaa melko moneen vempeleeseen kokeilutarkoituksessa ja yhteyksien laatu on käytännössä ollut tänä lyhyenä aikana todella 4G-hyvä ja pitkään jatkuva.
Sitten vielä tää Teidän kommenttipalstanne lupsahtaa liian nopeasti tyhjäksi varoittamatta, joten ei tässä voi oikeita asioita tarkasti selvittää kirjoittamatta tällaista tekstiä ensin Muistioalustalle.
En todellakaan halua olla negatiivisen kriittinen, vaan rakentavassa hengessä yritän kommenteillani saada näistä vuorovaikutuksellisista nettisivuista ihmisen ymmärtämykselle käypäisiä.
Taas 31pv lisää luotettavaa digivilinää, Kiitos !
Kyllä Kiitos, huomasin kahlatessani luultavasti 70% Telia-avaruudesta.
Se helppous on yleensä melko lyhytikäistä ennen seuraavaa updatea ja yrityskauppaa uudistuksineen.
Mun luurini on onnekseni sen verran retroNokia, ettei se Internettiä tunne. Se vaan on toimiva ja liiankin hyvin kestävä tavisluuri, jolla voi puhua ja tekstata. Säästyypähän jokavuotiselta lasin tai koko puhelimen uusimiselta, korjailuilta, asetusten ja sisälmysten siirroilta eikä tarvii päivitellä firmiksiä ja muita pakko-ohjelmia. Eipä tarvii kompata tuolla Luuripalstan puolella olleskaan. Akut on halpoja ja luuri pysyy puhumistuulella vajaan viikon enempiä kuumenematta. Voinpas enempi keskittyä elämään toimivan puhelimen kanssa ilman edustusfirmojen myymälätiskien korjausjonotuksia seli-seli-käynteineen.
Kiitos kattavasta viestistä ja palautteestasi! Palautteet ovat meille äärettömän tärkeitä, ja näiden avulla voimme kehittää palveluitamme. Haluamme kuitenkin tarjota mahdollisimman hyvät ja kattavat palvelut sekä tuotteet kaikille asiakkaillemme, myös Prepaid-asiakkaille. Vien ajatuksesi eteenpäin tiedoksi!
Selvittelin tosiaan yllä kuvaamaasi ongelmaa, mutta mitään yleistä häiriötä tämän suhteen ei ole ollut. Tätä tiedustelin myös meidän vikapuolelta, eikä heidän tietoonsa vastaavaa ollut kuulunut. Hienoa että sait lopulta latauksen tehtyä ja käyttöaikaa taas kuukaudeksi eteenpäin!
Mukava myös kuulla, että olet tyytyväinen yhteyden laatuun. :)
Telian prepaid-liittymien lataus ei vaadi selaimesta liitännäisiä, joten toista selainta voi koska tahansa kokeilla ilman isompaa asennusrumbaa.
Mutta sitten itse tuosta latauspalvelusta. Minulla on pari Tele Finlandin Prepaidia, eikä Tele Finlandin lataussivusto ole aina toiminut niin kuin pitäisi.
Kerran sivusto rykäisi verkkopankista palattaessa englanninkielisen virheilmoituksen, joka kertoi tapahtuman olevan jo käynnissä. Sillä kertaa saldo saapui liittymään vasta 40 minuuttia myöhemmin.
Edellisen kerran tammikuussa 2017 saldo päivittyi kyllä heti, mutta verkkopankista paluu jätti hieman epävarman olon. Sieltä palattiin suoraan Tele Finlandin lataussivuston alkuun. Mitään ilmoitusta latauksen onnistumisesta tai epäonnistumisesta ei tullut.
En ole vielä ehtinyt ladata liittymiäni brändimuutoksen jälkeen, joten en pysty kommentoimaan, menikö 23.3.2017 mitään rikki.