Hei minulla on ogelmana että kellossa on ollut ajemmin käytössäni mobiilidata liittymän jonka suljin 1 vaiheesa vähäisen käytön vuoksi. Nyt kun käyttöä olis taas liittymälle kytkentä tysää siihen että yhteys puhelin sovellutuksessa katkeaa aktivoinin kesken. Ei päästä edes siihen asti että pääsisi kirjoittamaan telia tunnuksia. Aiheesta olen 3-4 kertaa ollut yhteydessä asiakaspalveluun mutta tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Laitteet on resetotu / otettu käytöön uutena mutta tällä ei ole ollut mitään vaikutusta.Ideoita vinkkejä kaivattaisiin.
Sivu 1 / 1
Morjesta @Omppu69 ja Tervetuloa Yhteisöön!
Onko sulla molemmissa laitteissa uusimmat päivitykset? Tuo voisi olla yksi syy miksi se aktivointi ei onnistu.
Päivitykset on uusimmat olen odotellut ja toivonut että Apple:lta tulisi vielä uudempi versio että näkisi auttaako se asiaan.
Kannattaa vielä testata sovelluksen poisto ja tarvittaessa yhteys chatin kautta tekniseen tukeen. Sieltä voidaan katsoa mihin kohtaan eSIM tilaus ja liittymän aktivointi tyssää.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.