Skip to main content

APPLE WATCH CELLULARIN MOBIILIDATAN AKTIVOINTIONGELMIA ver 2.0

  • March 16, 2020
  • 3 kommenttia
  • 59 katselukertaa

Hei minulla on ogelmana että kellossa on ollut ajemmin käytössäni mobiilidata liittymän jonka suljin 1 vaiheesa vähäisen käytön vuoksi. Nyt kun käyttöä olis taas liittymälle kytkentä tysää siihen että yhteys puhelin sovellutuksessa katkeaa aktivoinin kesken. Ei päästä edes siihen asti että pääsisi kirjoittamaan telia tunnuksia. Aiheesta olen 3-4 kertaa ollut yhteydessä asiakaspalveluun mutta tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Laitteet on resetotu / otettu käytöön uutena mutta tällä ei ole ollut mitään vaikutusta.Ideoita vinkkejä kaivattaisiin.

3 kommenttia

  • Telialainen
  • March 16, 2020

Morjesta @Omppu69  ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Onko sulla molemmissa laitteissa uusimmat päivitykset? Tuo voisi olla yksi syy miksi se aktivointi ei onnistu.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • March 16, 2020

Päivitykset on uusimmat olen odotellut ja toivonut että Apple:lta tulisi vielä uudempi versio että näkisi auttaako se asiaan.


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • March 16, 2020

Kannattaa vielä testata sovelluksen poisto ja tarvittaessa yhteys chatin kautta tekniseen tukeen. Sieltä voidaan katsoa mihin kohtaan eSIM tilaus ja liittymän aktivointi tyssää.