Skip to main content
Ratkaistu

Asiakasedun päättyminen kun siihen oikeutettu liittymä irtisanotaan

  • 18. huhtikuuta 2023
  • 3 kommenttia
  • 120 katselukertaa

poolio

Hei olen irtisanonut puhelinliittymä toiselle operaatorille, olisi siihen liittyvää kysyttävää minulla on sopimus toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Ja siihen kuuluva etuhinta loppuuko tuo etuhinta samalla kun liittymä on irtisanottu? 

Kiitos jos voisitte vastata? 

 

--
Muokkaaja katjane: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Ratkaisu jäseneltä HannaMarikaL

poolio kirjoitti:

On irtisanottu ja siirto toiselle operaatorille on käynnissä/siirtymässä jossain vaiheessa? Ja liittymä on vielä Telialla? 

Jos liittymäsi siirtyy meiltä toiselle operaattorille, päättyy kyseisen liittymän laskutus ja etuhinta irtisanomispäivään. Meillä on käytössä jälkikäteislaskutus, eli laskua meiltä tulee vielä kerran tai kaksi, kun liittymä siirtynyt toiselle operaattorille. Laskulla veloitetaan kuitenkin irtisanomispäivään ja laskulta voit tarkistaa laskutusjaksosi.

Katso alkuperäinen viesti

Tämä aihe on suljettu kommenteilta.

Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.

3 kommenttia

SakuMik
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 549 kommenttia
  • 18. huhtikuuta 2023
poolio kirjoitti:

Hei olen irtisanonut puhelinliittymä toiselle operaatorille, olisi siihen liittyvää kysyttävää minulla on sopimus toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Ja siihen kuuluva etuhinta loppuuko tuo etuhinta samalla kun liittymä on irtisanottu? 

Kiitos jos voisitte vastata? 

Oletko siis irtisanonut puhelinliittymäsi vai oletko siirtänyt liittymäsi toiselle operaattorille? Ja onko liittymä tällä hetkellä Telialla vai jollakin toisella operaattorilla?


poolio
  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • 33 kommenttia
  • 18. huhtikuuta 2023

On irtisanottu ja siirto toiselle operaatorille on käynnissä/siirtymässä jossain vaiheessa? Ja liittymä on vielä Telialla? 


HannaMarikaL
Telialainen
  • Telialainen
  • 587 kommenttia
  • Ratkaisu
  • 19. huhtikuuta 2023
poolio kirjoitti:

On irtisanottu ja siirto toiselle operaatorille on käynnissä/siirtymässä jossain vaiheessa? Ja liittymä on vielä Telialla? 

Jos liittymäsi siirtyy meiltä toiselle operaattorille, päättyy kyseisen liittymän laskutus ja etuhinta irtisanomispäivään. Meillä on käytössä jälkikäteislaskutus, eli laskua meiltä tulee vielä kerran tai kaksi, kun liittymä siirtynyt toiselle operaattorille. Laskulla veloitetaan kuitenkin irtisanomispäivään ja laskulta voit tarkistaa laskutusjaksosi.