Ratkaistu

Asiakaspalaute liittyen Telian asiakaspalveluun ja asianhoitoon

  • 28 October 2023
  • 5 kommenttia
  • 175 katselukertaa

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Hei. Olin tänä aamuna  n.klo 8.50 -la-28.10.23 (Minun Telia) Telian chatissä Jennin kanssa. Hyvä Jenni!! Sain häneltä vihdoin asiallista apua ongelmaani.

Yritin lähes  vuorokauden ajan saada apua/ asiallista palvelua samaan kysymykseeni Telian chatin kautta,  Adalta, Veeralta, Nikolta, Ronjalta...Kerroin heille ed.mainituile juuri samat asiat kuin Jennille...He eivät uskoneet minua vaan vähätellen....toistin ja toistin samat asiat samoihin kysymyksiin.. .(olin tosi myöhään eilen illalla)  ja  koko eilisen päivän.

He näkevät samat asiat mitä minä omassa teliassa...onko Mtvkatsomo+ mainoksilla tilaukseni kunnossa/aktivoitinut/aktivoimaton ym. aikaisemmat keskusteluni ko.asiasta!!! He vain vähätellen, että pyydäpä joku muu kanssasi mukaan niin keskustelemme yhdessä ongelman ratkaisemiseksi.....???????

Niinkuin olisin ollut joku vähäjärkinen...olen eläkkeellä oleva rahoitusalan ammattilainen, työvuosia takana 41v., aina uusien tietojärjestelmien kanssa ikäni toiminut!/pelannut.....täysissä ruumiin ja hengen voimissa! 

Siis ..tänä aamuna telian chat fiksu Jenni....Kerroin etten pääse kirjautumaan olleenkaan mtvkatsomoon ja  olen eilen tilannut uuden jakson mtvkatsomo+ mainoksilla 6.95€/kk  ja tilaus aktivoitu (tarkistin omastateliasta) . Jenni KATSOI AIKAISEMMAT KESKUSTELUNI/telia chat.

Jenni tarkisti asian tilaukseni. ( kerroin hänellekin vielä samat ongelmat, mitä tuli vastaan kun yritin kirjautiua tilauksen aktivoinnin jälkeen mtvkatsomoon) ja Jenni kertoi, että tilaus on todella aktivoitu, mutta sitä Ei OLE LIITETTY  mihinkään?? (ongelma löytyi, koska en ollut päässyt kirjautumaan koko mtvkatsomoon....Aikaisemmin olen päässyt kun CMore/OLEN OSANNUT aktivoida ja sitten kirjautua ko.palveluun)

Jenni perui tilauksen!  En saa laskua kun en ole päässyt kirjautumaankaan/ katsomoon yhtäkään mtvkatsomon ohjelmaa katsomaan!!

Hän lähettää minulle teksiviestin ma - kun ed.tilaukseni... Käsittely kesken...purettu! Lähettää sitten minulle tekstiviestin, kun voin uuden tilausjakson aktivoida uudestaan....Toivottavasti onnistuu!!!

(Jos ei,  harkitsen liittymän IRTISANOMISTA)

Olen ollut asiakkaana, sama operaattori 80- luvun lopulta🥹

Tälläinen asiakastapaus minulla tänään😁🥲.Kattsotaan ma - 30.10.23 tilannetta uudestaan.. .,🙏

Kaikista järkyttävintä mitä tunsin oli vähättely, Ronja, Niko, Ada, Veera, minua ei uskottu..

​​​​​​Asiakaspalvelussa pitään olleena yli 40v.on antanut minulle , ihmistuntemusta/ asiallinen käytös, oli asiakastilanne mikä tahansa!

Vaikkakin Chatissa. Samat säännöt pätee/ noudattaa. Asiallinen ja Hyvä käytöksinen henkilökunta on jokaisen yrityksen valttikortti, tässä kiristyvässä markkina tilanteessa!!!!!

 

 

____
Muokkaus AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. 

 

icon

Ratkaisu jäseneltä A1002099102 30 October 2023, 13:15

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Hei @A1002099102 ja tervetuloa Yhteisöön! Toivottavasti viihdyt täällä ja saat vinkkejä, ideoita, apuja muihinkin kuin aloittamaasi aiheeseen liittyen😊

Jos aloitetaan positiivisen kautta, niin mainiota, että saatiin tänäaamuna vietyä asiaasi eteenpäin ja tulit ymmärretyksi. Tokihan jo ensimmäisen yhteydenoton yhteydessä asiakkaan tulisi aina tulla ymmärretyksi, aivan perustavanlaatuisia asioita asiakaspalvelussa. Siitähän kaikki lähtee liikkeelle, että löydetään jutun punainen lanka ja vyyhti, jota lähteä purkamaan. 

Voisin melkein vannoa tietämättä tilanteestasi tämän enempää ja näkemättä asiakastietojasi, ettei muillakaan mainitsemillasi henkilöillä ole ollut tarkoituksenaan aiheuttaa lisää päänvaivaa ja olla missään nimessä epäkunnioittavia. Pahoittelut omasta puolestani, että näin olet toistuvasti kuitenkin joutunut kokemaan.

Kuten sanot, niin asiallinen ja osaava henkilökunta on tosiaan jokaisen yrityksen valttikortti. Toivon, että yhteinen taipaleemme pääsee vielä jatkumaan. 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Hei!

Kiitos paljon viestistäsi!

Toivotaan että ko.ongelma ratkeaa ma-30

.10.23 onnellisesti, puolin ja toisin!

Jos vielä vähän jatkan ed.kirjoitukseeni.

Kerroin, olin todella myöhään eilen illalla telian chatissä, koska halusin konkreettista osaavaa apua ongelmaani!

Telia Ronjan kanssa olin myöhään n. 22.30...jälk. chatissä.…

Hän valitettavasti häippäsi , kesken kaiken keskustelustamme,  viestaamatta minulle yhtään mitään....?Teidän Botti..huomautti...ei ole tullut viestejä pitkään aikaan. Hoidetaanko asiaanne. Sano Hep....tai muuten suljemme chatin. Mm. näin Ronjan kanssa🥹

 

Mukaavaa lauantaita sinulle, kaikesta huolimatta, täytyy vaan uskoa hyväkäytöksisiin ja osaviin ihmisiin, kaikkialla yhteisöissämme, yritykisämme, niin Suomessa kuin koko maailman laajuisesti🌻🍀

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Joskus kun tuosta chatista asiakaspalvelija vain häippäsee, tapahtuu jokin katkos järjestelmässä. Sellaista häippäisyä ei pitäisi tapahtua, vaan kyseessä on toimintahäiriö. En ole varma, mitä reittiä pitkin Telia voisi ottaa tuon selvityksen alle.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Hei taas!

Haluan kertoa, että ed.kuvattuun ongelmaani tuli tänä aamuna ma-30.10.23 onnellinen päätös.

Telia,/Jenni hoiti asianii kuntoon, niinkuin lupasi🌹.

Eli Mtvkatsomoon pääsin kirjautumaan, Jennin tehtyjen toimien myötä, Telian päässä🌹

Hyvä Telia yhteisö, yhteistyömme jatkukoon, onnellisten tähtien alla🌹

Toivon kaikille teille täällä yhteisössä, mukaavaa alkavaa talven odotusta❄️

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hienoa, että homma meni kuntoon!

Vastaa