Hei. Olin tänä aamuna n.klo 8.50 -la-28.10.23 (Minun Telia) Telian chatissä Jennin kanssa. Hyvä Jenni!! Sain häneltä vihdoin asiallista apua ongelmaani.
Yritin lähes vuorokauden ajan saada apua/ asiallista palvelua samaan kysymykseeni Telian chatin kautta, Adalta, Veeralta, Nikolta, Ronjalta...Kerroin heille ed.mainituile juuri samat asiat kuin Jennille...He eivät uskoneet minua vaan vähätellen....toistin ja toistin samat asiat samoihin kysymyksiin.. .(olin tosi myöhään eilen illalla) ja koko eilisen päivän.
He näkevät samat asiat mitä minä omassa teliassa...onko Mtvkatsomo+ mainoksilla tilaukseni kunnossa/aktivoitinut/aktivoimaton ym. aikaisemmat keskusteluni ko.asiasta!!! He vain vähätellen, että pyydäpä joku muu kanssasi mukaan niin keskustelemme yhdessä ongelman ratkaisemiseksi.....???????
Niinkuin olisin ollut joku vähäjärkinen...olen eläkkeellä oleva rahoitusalan ammattilainen, työvuosia takana 41v., aina uusien tietojärjestelmien kanssa ikäni toiminut!/pelannut.....täysissä ruumiin ja hengen voimissa!
Siis ..tänä aamuna telian chat fiksu Jenni....Kerroin etten pääse kirjautumaan olleenkaan mtvkatsomoon ja olen eilen tilannut uuden jakson mtvkatsomo+ mainoksilla 6.95€/kk ja tilaus aktivoitu (tarkistin omastateliasta) . Jenni KATSOI AIKAISEMMAT KESKUSTELUNI/telia chat.
Jenni tarkisti asian tilaukseni. ( kerroin hänellekin vielä samat ongelmat, mitä tuli vastaan kun yritin kirjautiua tilauksen aktivoinnin jälkeen mtvkatsomoon) ja Jenni kertoi, että tilaus on todella aktivoitu, mutta sitä Ei OLE LIITETTY mihinkään?? (ongelma löytyi, koska en ollut päässyt kirjautumaan koko mtvkatsomoon....Aikaisemmin olen päässyt kun CMore/OLEN OSANNUT aktivoida ja sitten kirjautua ko.palveluun)
Jenni perui tilauksen! En saa laskua kun en ole päässyt kirjautumaankaan/ katsomoon yhtäkään mtvkatsomon ohjelmaa katsomaan!!
Hän lähettää minulle teksiviestin ma - kun ed.tilaukseni... Käsittely kesken...purettu! Lähettää sitten minulle tekstiviestin, kun voin uuden tilausjakson aktivoida uudestaan....Toivottavasti onnistuu!!!
(Jos ei, harkitsen liittymän IRTISANOMISTA)
Olen ollut asiakkaana, sama operaattori 80- luvun lopulta🥹
Tälläinen asiakastapaus minulla tänään🥲.Kattsotaan ma - 30.10.23 tilannetta uudestaan.. .,
Kaikista järkyttävintä mitä tunsin oli vähättely, Ronja, Niko, Ada, Veera, minua ei uskottu..
Asiakaspalvelussa pitään olleena yli 40v.on antanut minulle , ihmistuntemusta/ asiallinen käytös, oli asiakastilanne mikä tahansa!
Vaikkakin Chatissa. Samat säännöt pätee/ noudattaa. Asiallinen ja Hyvä käytöksinen henkilökunta on jokaisen yrityksen valttikortti, tässä kiristyvässä markkina tilanteessa!!!!!
____
Muokkaus AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.