Olipa uskomaton suhtautuminen asiakaspalvelulta. Kun kerta olet tilannut 7 päivän netin, niin sehän sinulle täytyy myös kytkeä.
Toisaalta, miksi lataat 7 päivän pakettia? Oletko lähdössä ulkomaille?
Kotimaassa 7 päivän paketilla ei ole mitään virkaa, sillä 9,90 € paketti maksaa enemmän kuin tiedonsiirto saldolla seitsemänä päivänä Telia Prepaid-liittymällä, eli enintään 6,93 €. Mikäli sinulla on kalliimpi Telia Prepaid Netti-liittymä, se kannattaa heittää SER-keräykseen ja hankkia tilalle Telia Prepaid-liittymä.
Matkalla Espanjassa, Italiassa, Kreikassa, Latviassa, Liettuassa, Norjassa, Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Tanskassa ja Virossa 7 päivän paketista sen sijaan on hyötyä. Voit siirtää tietoa joustavasti 7 päivän ajan yhteensä 9 Gt. Saldolla tiedonsiirtosi olisi jäykkää enintään 1,0 Gt/päivä.
@Soneraha kirjoitti:
Latasin 7 päivää nettiaikaa netin kautta, sain virheellisesti jonkun s-paketin missä ei ollut kuin giga datan käyttöä joten se loppui muutamassa tunnissa. Menin chattiin jossa apina ensin väitti ettei heillä edes ole 7 päivän nettiaika lataus mahdollisuutta. Vartin jälkeen hän viimein tajusi että on väärässä jolloin kysyi puh nroa mihin ladattu ja välitti tiedon toisille apinoille tekniikan puolelle. No nämä ylimieliset apinat vastasivat että olin ladannut väärän paketin. Kysyisinkin jos täällä lukutaitoisia henkilöitä, lukeeko liitteessäni että ladattu 7 päivää nettiä vai olenko tullut hulluksi???
Muokattu SaJoonas: Korjattu otsikko ja upotettu kuva
Moi @Soneraha ja tervetuloa Yhteisöön! Kyllähän siinä niin lukee. Inhimillisiä virheitä voi sattua kaikille meille, myös asiakaspalvelijoille. Asiat saadaan yleensä korjattua tavalla tai toisella. Suosittelen tutustumaan samalla Yhteisön sääntöihin, jos et ole niihin vielä perehtynyt. Mielestäni asiakaspalvelijoiden haukkuminen ei edistä asian hoitoa millään tavalla.
@SaJoonas kirjoitti:
@Soneraha kirjoitti:
Latasin 7 päivää nettiaikaa netin kautta, sain virheellisesti jonkun s-paketin missä ei ollut kuin giga datan käyttöä joten se loppui muutamassa tunnissa. Menin chattiin jossa apina ensin väitti ettei heillä edes ole 7 päivän nettiaika lataus mahdollisuutta. Vartin jälkeen hän viimein tajusi että on väärässä jolloin kysyi puh nroa mihin ladattu ja välitti tiedon toisille apinoille tekniikan puolelle. No nämä ylimieliset apinat vastasivat että olin ladannut väärän paketin. Kysyisinkin jos täällä lukutaitoisia henkilöitä, lukeeko liitteessäni että ladattu 7 päivää nettiä vai olenko tullut hulluksi???
Muokattu SaJoonas: Korjattu otsikko ja upotettu kuva
Moi @Soneraha ja tervetuloa Yhteisöön! Kyllähän siinä niin lukee. Inhimillisiä virheitä voi sattua kaikille meille, myös asiakaspalvelijoille. Asiat saadaan yleensä korjattua tavalla tai toisella. Suosittelen tutustumaan samalla Yhteisön sääntöihin, jos et ole niihin vielä perehtynyt. Mielestäni asiakaspalvelijoiden haukkuminen ei edistä asian hoitoa millään tavalla.
Kutsutko inhimilliseksi virheeksi ylimielisyyttä, asiakkaan syyllistämistä, kyvyttömyyttä asioiden ratkaisuun ja valehtelua? Asiaa on nyt puitu kahden chat henkilön ja teknisen tuen kanssa, kävinpä vielä kivijalka liikkeessäkin chatin kehotuksesta mutta yhtä tyhjän kanssa sekin reissu, samoja no can do puupäitä sielläkin ja kehottivat jälleen ottamaan yhteyttä netin aspaan tai laittamaan reklamaation. No en tarvi hyvitystä tai nettiä päälle viikkojen tai kuukausien päästä vaan mökillä olisin viikonloppuna tarvinnut mutta ei niin ei. Olen nyt käyttänyt 9.90 lataukseen, 5 euroa bussilippuihin, aikaa noin 2 tuntia asian selvittämiseen mutta tyhjän olisi saanut pyytämättäkin. Mutta kiva että keskityt epäolennaisuuksiin ja kirjoitus tapaan, anteeksi että en ole niin suuri ihminen etten pysy rauhallisena kun minulta *******etaan rahaa ja juoksutetaan ympäri kyliä.
@Soneraha kirjoitti:
@SaJoonas kirjoitti:
@Soneraha kirjoitti:
Latasin 7 päivää nettiaikaa netin kautta, sain virheellisesti jonkun s-paketin missä ei ollut kuin giga datan käyttöä joten se loppui muutamassa tunnissa. Menin chattiin jossa apina ensin väitti ettei heillä edes ole 7 päivän nettiaika lataus mahdollisuutta. Vartin jälkeen hän viimein tajusi että on väärässä jolloin kysyi puh nroa mihin ladattu ja välitti tiedon toisille apinoille tekniikan puolelle. No nämä ylimieliset apinat vastasivat että olin ladannut väärän paketin. Kysyisinkin jos täällä lukutaitoisia henkilöitä, lukeeko liitteessäni että ladattu 7 päivää nettiä vai olenko tullut hulluksi???
Muokattu SaJoonas: Korjattu otsikko ja upotettu kuva
Moi @Soneraha ja tervetuloa Yhteisöön! Kyllähän siinä niin lukee. Inhimillisiä virheitä voi sattua kaikille meille, myös asiakaspalvelijoille. Asiat saadaan yleensä korjattua tavalla tai toisella. Suosittelen tutustumaan samalla Yhteisön sääntöihin, jos et ole niihin vielä perehtynyt. Mielestäni asiakaspalvelijoiden haukkuminen ei edistä asian hoitoa millään tavalla.
Kutsutko inhimilliseksi virheeksi ylimielisyyttä, asiakkaan syyllistämistä, kyvyttömyyttä asioiden ratkaisuun ja valehtelua? Asiaa on nyt puitu kahden chat henkilön ja teknisen tuen kanssa, kävinpä vielä kivijalka liikkeessäkin chatin kehotuksesta mutta yhtä tyhjän kanssa sekin reissu, samoja no can do puupäitä sielläkin ja kehottivat jälleen ottamaan yhteyttä netin aspaan tai laittamaan reklamaation. No en tarvi hyvitystä tai nettiä päälle viikkojen tai kuukausien päästä vaan mökillä olisin viikonloppuna tarvinnut mutta ei niin ei. Olen nyt käyttänyt 9.90 lataukseen, 5 euroa bussilippuihin, aikaa noin 2 tuntia asian selvittämiseen mutta tyhjän olisi saanut pyytämättäkin. Mutta kiva että keskityt epäolennaisuuksiin ja kirjoitus tapaan, anteeksi että en ole niin suuri ihminen etten pysy rauhallisena kun minulta *******etaan rahaa ja juoksutetaan ympäri kyliä.
Voi olla, että asiakaspalvelijalla on ollut väärää tai vanhaa tietoa prepaid-liittymään liittyen ja siitä syystä sait virheellistä tietoa ensin. Voi myös olla, että asiakaspalvelija on katsonut väärin tai järjestelmässä olevan virheen vuoksi siellä on näkynyt, että olisit itse ladannut väärän paketin ja siksi sinulle niin sanottiin. Tarkoitankin tässä, että virheiden takaa löytyy yleensä jokin syy ja kukaan ei tietenkään halua tahallaan kenellekään aiheuttaa ylimääräistä vaivaa. Asiakkaiden syyllistäminen tai asiakkaalle valehtelu ei kuulu meidän toimintatapoihimme ja olen pahoillani, että asian hoito on ollut haasteellista. Otan tämän viestiketjun esimerkin ylös ja laitan yleisesti meillä eteenpäin, jotta voimme olla tarkempia jatkossa. Jos haluat jättää palautetta jostain tietystä tilanteesta tai henkilöstä, niin voit laittaa meille palautteen yhteydenottolomakkeella tai vaikkapa asioidessasi seuraavan kerran asiakaspalvelussa.
Kiva ettei täälläkään elettäkään itse ongelman ratkaisimeksi vaan keskitytään epäolennaiseen selittelyyn ja palvelun kehittämiseen. Rehellisesti ei kiinnosta pätkääkään opitteko tästä jotain vai ette, henk koht opin että käytän toisia operaattoreita tästä lähtien ja toivottavasti tämä ulostulo auttaa muita asiakkaita myös valitsemaan paremmin jos liittymää ovat hankkimassa.
@Soneraha kirjoitti:
Kiva ettei täälläkään elettäkään itse ongelman ratkaisimeksi vaan keskitytään epäolennaiseen selittelyyn ja palvelun kehittämiseen. Rehellisesti ei kiinnosta pätkääkään opitteko tästä jotain vai ette, henk koht opin että käytän toisia operaattoreita tästä lähtien ja toivottavasti tämä ulostulo auttaa muita asiakkaita myös valitsemaan paremmin jos liittymää ovat hankkimassa.
Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakas- tai liittymätietoja eli tämä ei ole varsinainen asiakaspalvelukanava. Voimme yleisesti neuvoa eri asioihin liittyen, mutta emme pysty tarkemmin katsomaan tietoja esimerkiksi liittymistä. Tämä tilanne vaatii tarkempaa selvittämistä, johon tarvitaan myös liittymän tiedot ja asiakaspalvelun työkalut. Ainoa tapa selvittää asia on olla yhteydessä asiakaspalveluun, jossa näemme prepaid-liittymän lataustiedot, käytössä olevat paketit ja saldon. Asiakaspalvelussa voimme myös tehdä tarvittavat toimenpiteet asian korjaamiseksi.