Skip to main content

Dot käyttö

  • November 20, 2018
  • 3 kommenttia
  • 453 katselukertaa

Hankin Telia Dot:n - ainakin kokeiltavaksi, mutta en saa matkapuhelinverkkoa toimimaan - vai simmistäkö on kyse. Otin Dotin vanhaan toisen firman prepaid-numeroon. Voiko se olla ongelmana? Vai pitääkö jostain lähetellä jotain asetuspyyntöjä?

3 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • November 20, 2018

Hei @KunlaveeS ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Oletko saanut uuden Dot SIM-kortin?

Dot toimii vain sen omalla SIM-kortilla. Onhan sinulla jo Dot sovellus puhelimessa? Voit lähettää kysymyksiä sen kautta suoraan Dot asiakaspalveluun.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • November 20, 2018

Kiitos. Juu. Dot-simmi on puhelimessa. Ja dot-sovellus on. Mutta sen asiakaspalvelu ei ole enää tänään auki. Vastausta on odotettava huomiseen....

 

Jostain syystä ei löydä puhelimen asetuksista Telia Dottia vaikka se listalla näkyykin.

 

 


@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @KunlaveeS ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Oletko saanut uuden Dot SIM-kortin?

Dot toimii vain sen omalla SIM-kortilla. Onhan sinulla jo Dot sovellus puhelimessa? Voit lähettää kysymyksiä sen kautta suoraan Dot asiakaspalveluun.


 


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • November 20, 2018

Dotia varten tulee tosiaan kokonaan oma sim-kortti, kuten @kiisseli67 mainitsikin! Ennen sim-kortin tulemista, liittymää ei pääse vielä käyttämään.

 

Tuossa Prepaid -liittymän siirrossa voi olla myös tässä kohtaa ongelma. Mikäli siirrät olemassaolevan liittymäsi Dot -liittymäksi, tämä edellyttää että liittymän käyttäjäksi on nimetty sinut. Prepaideissa on juuri tämä haasteena, että näitä ei ole tietylle käyttäjälle määritelty ja siksi siirtäminen ei onnistu.

Dot-sovelluksessa palvelee chat-asiakaspalvelu arkisin klo 8-17, sieltä kautta voivat myös liittymäsi tilanteen tarkistaa! :smileyhappy: