Hankin Telia Dot:n - ainakin kokeiltavaksi, mutta en saa matkapuhelinverkkoa toimimaan - vai simmistäkö on kyse. Otin Dotin vanhaan toisen firman prepaid-numeroon. Voiko se olla ongelmana? Vai pitääkö jostain lähetellä jotain asetuspyyntöjä?
Hei @KunlaveeS ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Oletko saanut uuden Dot SIM-kortin?
Dot toimii vain sen omalla SIM-kortilla. Onhan sinulla jo Dot sovellus puhelimessa? Voit lähettää kysymyksiä sen kautta suoraan Dot asiakaspalveluun.
Kiitos. Juu. Dot-simmi on puhelimessa. Ja dot-sovellus on. Mutta sen asiakaspalvelu ei ole enää tänään auki. Vastausta on odotettava huomiseen....
Jostain syystä ei löydä puhelimen asetuksista Telia Dottia vaikka se listalla näkyykin.
@kiisseli67@ kirjoitti:Hei @KunlaveeS ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Oletko saanut uuden Dot SIM-kortin?
Dot toimii vain sen omalla SIM-kortilla. Onhan sinulla jo Dot sovellus puhelimessa? Voit lähettää kysymyksiä sen kautta suoraan Dot asiakaspalveluun.
Dotia varten tulee tosiaan kokonaan oma sim-kortti, kuten @kiisseli67 mainitsikin! Ennen sim-kortin tulemista, liittymää ei pääse vielä käyttämään.
Tuossa Prepaid -liittymän siirrossa voi olla myös tässä kohtaa ongelma. Mikäli siirrät olemassaolevan liittymäsi Dot -liittymäksi, tämä edellyttää että liittymän käyttäjäksi on nimetty sinut. Prepaideissa on juuri tämä haasteena, että näitä ei ole tietylle käyttäjälle määritelty ja siksi siirtäminen ei onnistu.
Dot-sovelluksessa palvelee chat-asiakaspalvelu arkisin klo 8-17, sieltä kautta voivat myös liittymäsi tilanteen tarkistaa! :smileyhappy:
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.