Päivitin Active2:n ja yritin aktivoida puhelimen ja kellon liittymät kuntoon. Eipä onnistunut.
Puhelin toimii ihan ok, mutta kello toimii ok lukuunottamatta ettei kellon (Yhteys Multi) toimi.
Kun käynnistin kellon, se kysyi tietenkin eSIM-liittymän pin-koodia. Syötin sen väärin, jonka jälkeen tuli puk-koodin syöttö. Koitin kaikkia sekä kellon että puhelimen puk1- ja puk2-koodeja. Mikään niistä ei kelvannut ja nyt liittymä on 10 puk:n jälkeen totaalisesti jumissa.
Eli:
- ilmeisesti nyt tämä lukossa ole kellon eSIM-liittymä pitää lopettaa ja ottaa uusi liittymä (ja tulee varmasti samanlainen kierre kuin äsken kävi).
Kyllä nämä puhelin ja kello bluetoothilla hyvin toimivat, mutta nyt tuosta puhelimen eSIMistä ei ole mitään hyötyä.
Olen tätä kysellyt täälläkin, asiakaspalvelusta ja chatissa. Olisi mukavaa, jos joku osaisi neuvoa. Ei tämä niin vaikea asia voi olla.