Koitin jakaa Honor 8:lla nettiä tablettiini ja sittemmin läppäriin ja tämä ei ota onnistuakseen. Ystävän puhelimella onnistui kuitenkin. Puhelin hajoamassa? Jotain häikkää muualla?
Hei @Mirmuli81 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Onko puhelimessa käytössä viimeisimmät päivitykset?
Honor 8 puhelimissa on aiemminkin ollut ongelmia hotspotin suhteen ja niihin on ollut ratkaisuna päivitykset. Myös heikko kenttä voi aiheuttaa häikkää mm puhelimen kuumenemista hotspottia käytettäessä. Onko ystävälläsi sama operaattori kuin sinulla?
Pitäisi olla uusimmat päivitykset. Kesällä kokeilin samaa ja jo silloin ei suostu jakamaan nettiä. Ja ystävälläni on sama liittymä. Eli ilmeisesti puhelinkohtaista nyt.
Itsellenikin tuli sama mieleen, mitä @kiisseli67 jo mainitsi, että onhan päivitykset ajantasalla ja oletko koittanut käynnistää laitetta uudelleen? Oletko muuten koittanut jakaa nettiä tällä puhelimella aina samaan laitteeseen? Myös tuo alueen heikko kenttä voi vaikuttaa netin jakamiseen. Onko tämä Honor 8 -puhelin ostettu meiltä? :)
Mistä saisin vielä varmistettua, että päivitykset varmasti ovat ajan tasalla? Kaikki puhelimeen tulleet olen ajanut. Ja jakoa olen nyt koittanut useampaan laitteeseen. Kyllä, puhelin on ostettu teiltä.
Puhelimen Asetukset-valikosta pitäisi löytyä Järjestelmä päivitys-valikko. Laite haakee saatavilla olevia päivityksiä ja kertoo mikäli niitä on saatavilla.
Näin ajattelinkin, tämä hoidossa.
Saitko hotspotin lopulta toimimaan?
En ole saanut toimimaan.
@Mirmuli81@ kirjoitti:En ole saanut toimimaan.
Heippa, onko se koskaan toiminut? Laitteissa on takuu olemassa ja jos olet meidän kautta sen hankkinut, niin Telia Kaupan kautta saat sen helposti huoltoon.
On toiminut. Takuu ei ole enään tässä voimassa, loppui juuri ja näyttö rikki, niin ei oikein kannata huoltoonkaan laittaa. Ajattelin vain, että onko kuinka yleistä tällä puhelimella ja onko siihen jotain omatoimista ratkaisua, ettei puhelinta tarvitsisi ihan vielä laittaa vaihtoon.
@Mirmuli81@ kirjoitti:On toiminut. Takuu ei ole enään tässä voimassa, loppui juuri ja näyttö rikki, niin ei oikein kannata huoltoonkaan laittaa. Ajattelin vain, että onko kuinka yleistä tällä puhelimella ja onko siihen jotain omatoimista ratkaisua, ettei puhelinta tarvitsisi ihan vielä laittaa vaihtoon.
Harmi ettei siinä ole enää takuuta voimassa. Emme ole tietoisia yleisistä laitevioista, vaan oikeastaan laitteen maahantuojalle voisit olla yhteydessä tästä asiasta. Omatoimiset ratkaisut kuuluvat siihen, mistä emme uskalla edes vastata :smileyhappy:
Silloin kun takuu on ohitse, niin voit laitteen huollattaa missä tahansa laitehuollossa, ainakin sitä kautta saisit kenties puhelimen uudelleen toimintakuntoon.
Omatoimisilla tarkoitin päivityksiä tai muita asetuksia, mutta ehkä juu väärä paikka kysellä ?
@Mirmuli81@ kirjoitti:Omatoimisilla tarkoitin päivityksiä tai muita asetuksia, mutta ehkä juu väärä paikka kysellä ?
Mikäli laitteessa on kaikki ohjelmistopäivitykset ajantasalla, niin oikeastaan enempää asialle ei voi asetusten osalta tehdä.
Meiltä saa aina kysäistä, jos jotakin mieltä askarruttaa. Osataan tarvittaessa ohjata eteenpäin, jos meillä ei ole suoraan vastausta antaa. :smileyhappy:
Hei @Mirmuli81 !
Kokeile vielä tuolta Honorin omasta tuesta löytyykö päivityksiä puhelimeesi tai vinkkiä mikä voisi olla vikana : https://www.hihonor.com/fi/support/
Kiitos :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.