Hei @Tuohioja ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Mikäli haluat käyttää mokkulaa toisen operaattorin SIM-kortilla, tulee myös kaikki asetukset (Mobile Partner -asetukset) olla sen operaattorin, minkä SIM-korttia aioit mokkulassa käyttää.
Vaihda ainakin APN ja soittosarjanumero jos siitä löytyy.
Oliko se ilmoitus "Sim locked", eli olisiko sim-kortissa pin-koodin kysely käytössä?
Jos on, niin ota kortista pin-koodi pois päältä puhelimella ja kokeile sitten uudestaan reitittimessä.
Kiitos vastauksesta.
Jotta voisin päästä muuttamaan mokkulan asetuksia, niin minun pitäisi saada Telialta jokin mokkulan lukituksen vapauttava lukituskoodi.
Tuohioja
Kyse ei ole Sim -kortin Pin -koodista, vaan mokkula on lukittu ja siihen tarvitsisin Telialta jonkin lukituksen avaavan numerokoodin.
Tuohioja
@kiisseli67 kirjoitti:
Hei @Tuohioja ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Mikäli haluat käyttää mokkulaa toisen operaattorin SIM-kortilla, tulee myös kaikki asetukset (Mobile Partner -asetukset) olla sen operaattorin, minkä SIM-korttia aioit mokkulassa käyttää.
Vaihda ainakin APN ja soittosarjanumero jos siitä löytyy.
Vaihdoitko tuon APN ja soittonumerosarjan mokkulaan? Käsittääkseni Telialla ei ole SIM-lukittuja mokkuloita, mutta laitoin tästä viestiä eteenpäin että kommentoivat asiaa pikimmiten :)
@Tuohioja kirjoitti:
Kyse ei ole Sim -kortin Pin -koodista, vaan mokkula on lukittu ja siihen tarvitsisin Telialta jonkin lukituksen avaavan numerokoodin.
Tuohioja
Voisitko olla vielä yhteydessä vaikkapa chatin kautta niin selvitetään onko tuohon saatavissa lukituksen avaavaa koodia.