Olen vaihtamassa työpaikkaa ja ilmoitin IT-tuelle että halua yritysliittymän numeron itselleni. He merkkasivat siirron mahdolliseksi jonka jälkeen soitin Telian tukeen josta ostin uuden liittymän vanhalle numerolle. Sain tästä sähköpostiin sopimustiivistelmän uudelle RAJATON 20 M liittymälle.
Joku meni prosessissa kuitenkin pieleen. Tänään puhelimeni ei mennyt enää verkkoon. Chatissa sanoivat että uutta sopimusta ei ole olemassa ja yrityksen sopimus on nyt loppunut, liittymä on irtisanottu.
Chat työntekijä näki sopimustiivistelmäni ja oli sitä mieltä että selkeästi puhelinasiakaspalvelija on tehnyt virheen. Tarjosi uutta numeroa 7,99 euron alennuksella. Ei saanut vanhaa numeroa mitenkään käyttöön, se on kait karanteenissa nyt? Vanha numero on kuitenkin kriittinen uudessa työssäni. Oliko täällä ideoita miten eskaloin tilanteen huomenna virastoaikaan? Ei voi olla mahdollista että menetin vuosia käytössä olleen numeron ensimmäisen asiakaspalvelijan mokan takia.