Skip to main content

Sain (älli?)puhelimeeni 235kt kokoisen kuvaviestin, jonka kuva ei suostu latautumaan puhelimelleni. "Lataus epäonnistui".  Mitä voin tehdä?  Viesti vanhenee  huomenna, eli 15.11.2021 klo 20

Hei @Seikkux ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Kokeile laittaa mobiilidata päälle ja yritä ladata se kuvaviesti uudelleen.


Se on ollut koko ajan päällä.  Kokeilin nyt laittaa sen pois päältä ja uudelleen päälle ja ladata.  Ei onnistunut.



@Seikkux  kirjoitti:


Sain (älli?)puhelimeeni 235kt kokoisen kuvaviestin, jonka kuva ei suostu latautumaan puhelimelleni. "Lataus epäonnistui".  Mitä voin tehdä?  Viesti vanhenee  huomenna, eli 15.11.2021 klo 20






Hei, tarkistathan vielä laitteesi MMS-asetukset. Tarvittaessa pyydä lähettäjää toimittamaan viesti uudelleen.


Mikäli kyse on Yhteys- tai Prepaid-liittymästä, voit käydä lukemassa viestin Omilta sivuita. Kirjaudu sisään liittymän puhelinnumerolla. Kirjaintunnuksilla ei pääse käsiksi multimediaviestiehin eikä vastaajan asetuksiin. Huomaa, että numeerisella käyttäjätunnuksella on oma salasanansa, eikä se ole sama kuin kirjaintunnuksellasi Omille sivuille.

 

Multimediaviestit löytyvät Omilta sivuilta Minun TeliaLiittymäni ja palveluni → liittymän puhelinnumero → välilehti LiittymäsiSaapuneet MMS viestit.

 

Mikäli sinulla ei ole numeerista käyttäjätunnusta Omille sivuille, lähetä siitä liittymistä, mille tarvitset tunnuksen tekstiviesti SALASANA numeroon 15400. Saat vastauksena salasanan, jolla pääset kirjautumaan Omille sivuille.



@KaPetri  kirjoitti:

Tarvittaessa pyydä lähettäjää toimittamaan viesti uudelleen.


Tämä lause taisi katketa kesken? Jos viesti on tarve lähettää uudelleen, niin se kannattaa tehdä toisella medialla, kuten esimerkiksi sähköpostilla. Tai mikäli vastaanottajalla on käytössään Duo, Signal, Skype, Telegram tai Whatsapp, niin niillä.


Pyysin viestin lähettäjää lähettämään viestin uudelleen ihan samalla medialla ja nyt tuli perille kuvan kera.  Lienee ollut lähetyksessä jotain...

Tässä välissä olin tosin käynyt paikallisessa TELIA-pisteessä, jossa puhelinta päivitettiin, mutta sielläkään ei keksitty syytä siihen, miksi viestin kuva jäi matkalle.

Olisi kai onnistunut, jos olin vaikka heti (eilen) pyytänyt uutta lähetystä... 🙂>


Vastaa