kadonnut puhelin

  • 16 April 2015
  • 1 kommentti
  • 36 katselukertaa

Päivää. 


 


Puhelimeni on kadonnut eilen päivällä, enkä tahtoisi että kukaan soittaa sillä ulkomaille tai mitään. Teihin on hirveän vaikea olla yhteyksissä, jollei ole puhelinta käytössä.


 


Haluaisin kyllä uuden puhelimen ja samalle numerolle säilyttää liittymäni, mutta josko sen tällä hetkellä olevan sim-kortin voisi sulkea. (Ettei minulle tule ylimääräisiä laskuja ) 


 


Tulen asioimaan liikkeessänne viimeistään viikonloppuna, joten jos silloin on mahdollista luoda samalle puhelinmumerolle uusi sim-kortti. En tiedä onko mahdollista, mutta saman numeron tahtoisin kyllä säilyttää yhä.


1 kommentti

Moikka @V1mpula ja tervetuloa Klaaniin!


 


Muokkasin viestistäsi puhelinnumerosi pois, ettei tule mitään väärinkäytöksiä. Täällä Klaanissa autamme mielellämme jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista.


 


Liittymän sulkeminen onnistuu helpoiten Omilta Sivuilta Sonera Tunnuksella. Tunnuksen voi luoda verkkopankkitunnusten avulla kohdassa "Luo Tunnus".


Uuden SIM-kortinkin samalle numerolle voi tilata kätevästi tuolta Omien Sivujen kautta. :)


 


Toki SIM-kortin saat myös liikkeestä tarvittaessa, mutta suosittelen että käyt Omien Sivujen kautta kuitenkin sulkemassa liittymäsi pikaisesti.


 


Puhelimenkin tarvittaessa tilaat verkkokaupastamme. ;)

Vastaa