Skip to main content

Kännykkä hävisi, pitääkö liittymä sulkea?

  • November 14, 2017
  • 2 kommenttia
  • 40 katselukertaa

Kännykkäni hävisi joten pitäisikö se numero katkaista?

 

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu

2 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • November 14, 2017

Hei @POKARI1!

Se vähän riippuu, miten luulet käyttäisikö joku puhelintasi asiattomasti? Jos sinulla on puhelimen paikannus ollut käytössä, voisit yrittää paikantaa sen esim. Android puhelimilla ja ios puhelimilla on sellainen käytössä.

Jos haluat sulkea liittymäsi tilapäisesti, niin se onnistuu omilta sivuilta kyseisen liittymän kohdasta ja on myös edullisempi kuin sulkeminen asiakaspalvelun kautta. https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puhelin-sim-kortti-kadonnut-varastettu


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • November 14, 2017

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei @POKARI1!

Se vähän riippuu, miten luulet käyttäisikö joku puhelintasi asiattomasti? Jos sinulla on puhelimen paikannus ollut käytössä, voisit yrittää paikantaa sen esim. Android puhelimilla ja ios puhelimilla on sellainen käytössä.

Jos haluat sulkea liittymäsi tilapäisesti, niin se onnistuu omilta sivuilta kyseisen liittymän kohdasta ja on myös edullisempi kuin sulkeminen asiakaspalvelun kautta.


Hyvää huomenta!

 

Asiakastuen sivustolla on kattava artikkeli tästä tapauksesta @POKARI1:

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puhelin-sim-kortti-kadonnut-varastettu

 

Ihan ensimmäisenä kuitenkin kokeilisin soittaa puhelimeen mikäli se olisi mahdollista :smileyhappy: