Skip to main content

Asiakaspalvelua. Kysympähämpä chätistä. Ja kohta on valkovuokkojen aika.



PUHELINMYYJÄ SOITTAA JA KAUPOAA JOTAIN MIT EI TARTTE.



NYT TARTTEE, MUTTA EI OO ASIANTUNTIJAA.



Löytyy vaan "oota mä katon", "eiku", "emmä".



 



Olis ostossa telian liittymä, 119€ puhelin ja satasella roippeita.



Verkkokauppa ja sivu EI OLE vaihtoehto...



 



edit Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi



 



 

MinunTeliassa voi jättää yhteydenottopyynnön ja asiakkaalle päin soitetaan..



@Balderis19  kirjoitti:


Asiakaspalvelua. Kysympähämpä chätistä. Ja kohta on valkovuokkojen aika.



PUHELINMYYJÄ SOITTAA JA KAUPOAA JOTAIN MIT EI TARTTE.



NYT TARTTEE, MUTTA EI OO ASIANTUNTIJAA.



Löytyy vaan "oota mä katon", "eiku", "emmä".



 



Olis ostossa telian liittymä, 119€ puhelin ja satasella roippeita.



Verkkokauppa ja sivu EI OLE vaihtoehto...



 



edit Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi



 



 






Yhteydenottolomaketta tuossa ehdoteltiinkin jo, se löytyy täältä. Itse suosittelen myös Telia Kauppaa, jos sellainen on jossain suhteellisen lähellä. Siellä pääsisit ihan kädestä pitäen katsomaan laitteita ja muita tarvittavia juttuja. Myymäläkartan ja aukioloajat löydät tästä linkistä. Jos et halua verkkokaupan ja nettisivujen kautta asioida niin asiakaspalveluumme voi myös soittaa. Asiakaspalvelu palvelee numerossa 020 690 400 ma-pe klo 8-18. 


Vastaa