Tänään, kun kirjautuu Teliaan (siis vahva tunnistautuminen) ja jatkaa MinunTelia-osastolle, tulee taas vaihteeksi (= tapahtunut myös joskus aiemmin) tuo kypsä ja pakollinen vahvistuspyyntö (kts. alla)
Kypsäksi asian tekee se, että vaikka juuri on kirjautunut vahvasti, niin tuossa tarkistusikkunassa yhteystietoruudut ovatkin tyhjät eli siinä ei ole pohjana olemassa olevia tietoja (puh.nro ja spostiosoite), vaikka siis ohjeen mukaan korjauksia pitää naputella vain tarvittaessa.
?????
Johan tää kuluvan laskutuskauden laskun tarkastus nyt mielenkiintoiseksi meni taas… 🙄
Mutjoo - näiden touhujen jälkeen kuluvan kk.n laskutus tosiaan löytyy MinunTelia > Liittymäni ja palveluni -osiosta - sekin tosin infon mukaan
“Alla olevat erittelytiedot näkyvät useamman vuorokauden viiveellä.”
Mikähän tuossakin voi kestää…
** **
“Tarkista yhteystietosi
Tarkistathan, että yhteystietosi ovat ajantasalla. Yhteystietojen on tärkeää olla oikein, jotta saat palveluihimme liittyvät tiedotteet, vika- ja häiriötiedotteet sekä tunnuksesi oikeaan puhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseen. Korjaa tietosi tarvittaessa ja paina Vahvista-nappia. Jos tietosi ovat oikein, paina vain Vahvista-nappia. Kiitos!”