Ostin 1 kk uuden Samsung puhelimen , ja kaikki ok. Olin ilm. vahingossa painanut sen äänettömälle, ja menin kysymään Telian pisteeseen neuvoa, kun puhelimella ei voinut soittaa. Minut neuvottiin Helppiin, joka aukea vasta tunnin kuluttua. Kukaan ei suostunut katsomaan ko puhelinta, vaan "se on Helpin asia". Kyse oli vain napin painalluksesta eli äänettömyys pois.
Toivoisinkin hieman parempaa asiakaspalvelua, kun olen jo 82, eikä kaikki toiminnut ole hanskassa. Joissakin Telian pisteissä olen saanut neuvon , mutta nyt jäi hieman paha maku. Sain itse puhelimen pelaamaan. Helpiltä sain puhelimen vaihdossa avun, mutta pelkkä neuvo esim oletko kokeiluut irrottaa akkua, olisi asiakaspalvelijalta riitttänyt, jos hän ei halunut puhelimeen koskea. Onko muilla ikäihmisillä vastaavia kokemuksia?
Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi