Skip to main content

Olimme lomamatkalla Dubaissa



Puhelimeeni tuli ilmoitus mahdollisuudesta ottaa Reissupaketti jonka otin.



Hinta oli muistaakseni 24,90 voimassa olo aika 14 vrk. 1,5 Gt



Puhelimesta seurasin netin käyttöäni kun olin käyttänyt siellä 620Mt joista suurin osa EI mobilinettiä



Tuli ilmoitus että kohta Reissupaketti on käytetty ja ostatko lisää. Laitoin mobilinetin pois ajattelin että tarvitsen sitä kaubungilla. Parintunnin kuluttua tuli viesti että paketti loppu. Enkä käyttänyt Mobilinettiä sen jälkeen.



Nyt tuli lasku. 



Netin käyttö ulkomailla 08.11. - 14.11.



Netin käyttö EUalueen ulkopuolella 0,102 Gt



Netin käyttö yhteensä 0,102 Gt 13 44,85 55,61 (9)



Yhteensä EUR 38 01:56:43 75,36 93,44 (ALV 24,00 % 75.36 EUR = 18.08 EUR) VEROERITTELY EUR VEROTON HINTA VERON PERUSTE ALV YHTEENSÄ EUR (9)



Verollinen palvelu, alv 24 % 75,36 75,36 18,08 93,44



Olen yrittänyt lähestyä Teliaa Omatelian kautta Sieltä asia ei etene Tulee vaan automaatti vastauksia.



Kustannushan on kuitenkin pieni mutta kun itse tuntee olevansaoikeassa sekä tuntee tulleensa HUIJJATUKSI.



Onko kellään kokemusta laskun oikaisemisesta. Ja oikeuttaako tämä puh. sopimuksen purkamiseen.



 



Edit ReOlivia: Muokattu allekirjoitus viestistä pois. Voit muokata profiilista viestiesi automaattista allekirjoitusta. 

Moikka! Koska laitoit Oma Teliasta viestiä? Siellä voi olla pieni viive vastauksissa. Yhteisössä asiaa on vaikea tarkemmin tutkia kun emme pääse käsiksi asiakastietoihin. Telia.fi sivulta löytyy chat, jossa ollaan paikalla 24/7 eli sieltä saat heti vastauksen. Näppäilee valinnat chatista eteenpäin niin sieltä löytyy asiakaspalvelu. 



 



Asiakaspalvelun yhteystiedot



 



Yleisesti voin kuitenkin sanoa, että asiakaspalvelusta tarkistetaan lasku ja katsotaan onko aihetta hyvitykseen ja mistä tämä kustannus on johtunut. Onko mahdollista, että kustannus olisi jo ajalta ennen reissupaketin tilausta? 


Minua oli kaksi vuotta laskutettu kahdesta digiboksista eli hintaa tuli laskulle joka kuukausi. Sitten aloin ihmetellä laskun suuruutta kuin aina liikkeessä Pasila kehuttiin ,että on halvet hinnat sinulla. Naapureitten kanssa sitten oikein räknättiin että ei hitto mikä tuo toinen boksi on??? No sitten liikkessä pyysin tarkistamaan ja oikaisemaan asian kun minulla ei ole kuin YKSI boksi. Nuori mies sanoo, että mitä mä nyt tulen valittaa kun olen jo vuosia maksanut laskut kuukausittain iloisesti. Numeroa mihin soittaisin ei voi antaa . Hän laittaa viestin. No , ei mitään tapahtunut. Kävin useita kertoja juuri Pasilan liikkeessä ja aina sama juttu. Niin hankalaa kuin voi olla. He likkailevat tietokonetta ja sanovat että asia nyt kunnossa ja sitteen ei olekkaan. Vaihdoin puoli vuotta sitten Elisaan ja otin kaikki laitteeni paitsi netin Telialta irti. Nyt sain taas laskun Telialta, että gigiboksin maksu. En voi ymmärtää tätä. 


Minua oli kaksi vuotta laskutettu kahdesta digiboksista eli hintaa tuli laskulle joka kuukausi. Sitten aloin ihmetellä laskun suuruutta kuin aina liikkeessä Pasila kehuttiin ,että on halvet hinnat sinulla. Naapureitten kanssa sitten oikein räknättiin että ei hitto mikä tuo toinen boksi on??? No sitten liikkessä pyysin tarkistamaan ja oikaisemaan asian kun minulla ei ole kuin YKSI boksi. Nuori mies sanoo, että mitä mä nyt tulen valittaa kun olen jo vuosia maksanut laskut kuukausittain iloisesti. Numeroa mihin soittaisin ei voi antaa . Hän laittaa viestin. No , ei mitään tapahtunut. Kävin useita kertoja juuri Pasilan liikkeessä ja aina sama juttu. Niin hankalaa kuin voi olla. He likkailevat tietokonetta ja sanovat että asia nyt kunnossa ja sitteen ei olekkaan. Vaihdoin puoli vuotta sitten Elisaan ja otin kaikki laitteeni paitsi netin Telialta irti. Nyt sain taas laskun Telialta, että gigiboksin maksu. En voi ymmärtää tätä. 


Harmillista ja ymmärrän kyllä tuohtumuksesi tuon “kummittelevan” boksin suhteen. Jotta asia saadaan selvitettyä lopullisesti ettei tarpeetonta laskua pääse jatkossa kertymään, niin ehdottomasti suosittelen olemaan meihin vielä yhteydessä. Asiakaspalvelunumeromme on 020 690 400, olemme siellä paikan päällä maanantaista perjantaihin klo 9–20 ja lauantaisin klo 10–16. Chatista meidät tavoittaa kellon ympäri jokaisena vuoden päivänä. Kirjautumalla telia.fi/kirjaudu omiin tietoihisi, avautuu sivun oikeaan laitaan keskustelumahdollisuus. Jos sinulla on käytössä Minun Telia -sovellus, niin siellä on myös asiakaspalvelu paikalla.


Vastaa