Laskutuksen oikaisu

  • 1 December 2021
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Olimme lomamatkalla Dubaissa



Puhelimeeni tuli ilmoitus mahdollisuudesta ottaa Reissupaketti jonka otin.



Hinta oli muistaakseni 24,90 voimassa olo aika 14 vrk. 1,5 Gt



Puhelimesta seurasin netin käyttöäni kun olin käyttänyt siellä 620Mt joista suurin osa EI mobilinettiä



Tuli ilmoitus että kohta Reissupaketti on käytetty ja ostatko lisää. Laitoin mobilinetin pois ajattelin että tarvitsen sitä kaubungilla. Parintunnin kuluttua tuli viesti että paketti loppu. Enkä käyttänyt Mobilinettiä sen jälkeen.



Nyt tuli lasku. 



Netin käyttö ulkomailla 08.11. - 14.11.



Netin käyttö EUalueen ulkopuolella 0,102 Gt



Netin käyttö yhteensä 0,102 Gt 13 44,85 55,61 (9)



Yhteensä EUR 38 01:56:43 75,36 93,44 (ALV 24,00 % 75.36 EUR = 18.08 EUR) VEROERITTELY EUR VEROTON HINTA VERON PERUSTE ALV YHTEENSÄ EUR (9)



Verollinen palvelu, alv 24 % 75,36 75,36 18,08 93,44



Olen yrittänyt lähestyä Teliaa Omatelian kautta Sieltä asia ei etene Tulee vaan automaatti vastauksia.



Kustannushan on kuitenkin pieni mutta kun itse tuntee olevansaoikeassa sekä tuntee tulleensa HUIJJATUKSI.



Onko kellään kokemusta laskun oikaisemisesta. Ja oikeuttaako tämä puh. sopimuksen purkamiseen.



 



Edit ReOlivia: Muokattu allekirjoitus viestistä pois. Voit muokata profiilista viestiesi automaattista allekirjoitusta. 


1 kommentti

Moikka! Koska laitoit Oma Teliasta viestiä? Siellä voi olla pieni viive vastauksissa. Yhteisössä asiaa on vaikea tarkemmin tutkia kun emme pääse käsiksi asiakastietoihin. Telia.fi sivulta löytyy chat, jossa ollaan paikalla 24/7 eli sieltä saat heti vastauksen. Näppäilee valinnat chatista eteenpäin niin sieltä löytyy asiakaspalvelu. 



 



Asiakaspalvelun yhteystiedot



 



Yleisesti voin kuitenkin sanoa, että asiakaspalvelusta tarkistetaan lasku ja katsotaan onko aihetta hyvitykseen ja mistä tämä kustannus on johtunut. Onko mahdollista, että kustannus olisi jo ajalta ennen reissupaketin tilausta? 

Vastaa