Skip to main content

Tilasin puhelinliittymän elokuussa ja luvattiin lidlin lahjakorttia.Lokakuussa kyselin koska se tulee.Pari kertaa tuli vastaus pahoittelut pistän kyselyä eteenpäin.Jälleen kyselin marraskuussa ja vastaus oli,että kortti tulee 14.11 mennessä.Ei tullut.Seuraavaan kyselyyn vastattiin että kortti olisi pitänyt lähettää 12.10 mennessä mutta nyt se lähetetään viimeistään 31.12 mennessä.Kysyin mistä tämä viivästys johtuu.Vastaus oli että kortin saannin ehtojen tarkistus on hidasta.Tilatessani kerrottiin että kortin saannin ehdot ovat että liittymä on ollut käytössä 2kk ja laskut on maksettu.Lähetin kyselyn miksi se kestää kuukausi kaupalla kun minäkin pysty katsomaan nämä tiedot minuutissa.Ikinä en saanut tähän kysymykseen vastausta.Saankohan korttia ikinä.


--
Muokkaus katjane: Allekirjoitus poistettu. Jos haluat allekirjoittaa viestisi niin lisää se oman profiilisi asetuksien kautta, jolloin allekirjoitus näkyy aina ja automaattisesti kaikkien kirjoituksiesi lopussa.

Seuraavaan kyselyyn vastattiin että kortti olisi pitänyt lähettää 12.10 mennessä mutta nyt se lähetetään viimeistään 31.12 mennessä.Kysyin mistä tämä viivästys johtuu.Vastaus oli että kortin saannin ehtojen tarkistus on hidasta.Tilatessani kerrottiin että kortin saannin ehdot ovat että liittymä on ollut käytössä 2kk ja laskut on maksettu.Lähetin kyselyn miksi se kestää kuukausi kaupalla kun minäkin pysty katsomaan nämä tiedot minuutissa.Ikinä en saanut tähän kysymykseen vastausta.Saankohan korttia ikinä.

Pahoittelut puolestani, että lahjakortin toimituksen selvitys on kestänyt näin kauan. Oletko tarkastanut, että eihän lahjakortti ole tullut Lidl-sovellukseen nyt? Yleisesti lahjakortti toimitetaan asiakkaalle juuri tuon kahden kuukauden sisällä tilauksesta, kuten sinulle oli kerrottukin. Uskoisin, että tässä tilanteessa on käynyt inhimillinen virhe tai lahjakortin toimitus on järjestelmän vuoksi jäänyt jumiin. Asia olisi kuitenkin pitänyt selvittää kerralla kuntoon asiakaspalvelussamme.


Selasin lidlin sovelluksen.En löytänyt.Tuleeko kortti sovellukseen eikä postissa?


Selasin lidlin sovelluksen.En löytänyt.Tuleeko kortti sovellukseen eikä postissa?

Suosittelen vielä varmistamaan tämän tilausvahvistuksestasi tai asiakaspalvelustamme, tästä en pääse tarkistamaan asiaa koska emme tietoturvasyistä käsittele Yhteisössä asiakastietoja. Mielestäni kuitenkin viimeisimmässä Lidl-lahjakortti kampanjassamme lahjakortti lähetetään suoraan sovellukseen.


Tilausvahvistuksessa ei puhuta mitään kuinka kortti toimitetaan.Olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä lähes 10 kertaa ja olen saanut sen käsityksen että se tulee postissa.Olisi kiva jos joku selvittäisi tämän sotkun.Alkaa pikkuhiljaa ottaan ohimoon.Tilausvahvistuksessa ei mainita korttia ollenkaan,mutta kyllä se oli lahjana tilatessani.Asiakaspalvelija totesi sen katsoessaan sopimusta eli siellä se näkyy.


Tilausvahvistuksessa ei puhuta mitään kuinka kortti toimitetaan.Olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä lähes 10 kertaa ja olen saanut sen käsityksen että se tulee postissa.Olisi kiva jos joku selvittäisi tämän sotkun.Alkaa pikkuhiljaa ottaan ohimoon.Tilausvahvistuksessa ei mainita korttia ollenkaan,mutta kyllä se oli lahjana tilatessani.Asiakaspalvelija totesi sen katsoessaan sopimusta eli siellä se näkyy.

En pääse ilman asiakastietoja tarkastamaan mikä kampanja sinulla on liittymässäsi. Tarkastelin kuitenkin viime Lidl-kampanjoiden toimitustapoja vielä tarkemmin ja useimmat niistä toimitetaan juuri postitse, kuten olet olettanutkin. Toivottavasti nyt tuo viimeisin toimituslupaus pitää paikkansa ja saat kortin pian. Jos lahjakortti ei saavu 31.12. mennessä, niin neuvoisin, että lähettäisit reklamaation Minun Teliassa tai esimerkiksi yhteydenottopyyntölomakkeella kirjautuneena. Lisäksi suosittelen laittamaan lomakkeeseen linkin tähän ketjuun, jotta asian käsittelijä pääsee näkemään nopeasti millaisesta tapauksesta on kyse.


Kortti pitäisi minun mielestäni tulla heti.Sitä siirretään aia vaan eteenpäin.Asiakaspalvelussa ei osata sanoa muuta kuin pahoittelen.Laitan kyselyn eteenpäin.Aivan turhaa porukkaa.Aamulla joku selvittämään asiaa.Kai minullakin jotain oikeuksia on.Teliaan on mennyt luotto täysin.


Kortti pitäisi minun mielestäni tulla heti.Sitä siirretään aia vaan eteenpäin.Asiakaspalvelussa ei osata sanoa muuta kuin pahoittelen.Laitan kyselyn eteenpäin.Aivan turhaa porukkaa.Aamulla joku selvittämään asiaa.Kai minullakin jotain oikeuksia on.Teliaan on mennyt luotto täysin.

Ymmärrän kantasi. Olen samaa mieltä, että asia olisi pitänyt ratketa ensimmäisellä yhteydenotollasi asiakaspalveluun. Tuosta toimituksen kestosta mainitsen sen verran, että uusi lahjakortti tilaus kestää siksi pidempään, että se menee samalla automaatiolla kuin normaali tilaus, eli lahjakortti toimittuu seuraavan kuun loppuun mennessä. Voit myös laittaa reklamaation jo nyt käsittelyyn, niin toimituksen tilanne tarkistetaan vielä kertaalleen! 😊


Elikkä aina kun kortti ei tule ilmoitettuun päivämäärään mennessä asiakas kysyy miksei korttia ole toimitettu niin siellä tehdään uusi tilaus ja toimitus siirtyy taas kuukaudella eteenpäin.Näin minulle on tehty jo kaksi kertaa.Todella törkeää toimintaa maksavaa asiakasta kohtaan.Toivottavasti minulle ei tehdä tätä enää kolmatta kertaa.Jos tämä jatkuu tällaisena täytyy varmaan ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan.


Kyllä se on aiemmin tullut jokaiselle jossain vaiheessa, vaikka on kestänyt osalla pitkäänkin. Eikö tässä opetus ole nimenomaan se, että ei ota koko aikaa samasta asiasta yhteyttä, vaan odottelee kärsivällisesti ja saa todennäköisesti saman lopputuloksen vähemmällä vaivalla ja nopeammin. Yksikään aspassa työskentelevä ei kuitenkaan niitä kortteja lähettele tai edes saa lähtemään niin sanan pitäisi mennä jonnekin ylöspäin, missä taas raskaat rattaat pyörivät omaa tahtiaan välittämättä tippaakaan asiakkaan tai aspan mielipiteistä. Korkeintaan ajattelevat, että jos X kertaa on aiemmin jo otettu yhteyttä, eikä mitään ole tapahtunut, niin ei kannata edes yrittää itsekään tehdä mahdottomalle asialle mitään. 

Jos yhtään lohduttaa voi aina googlata kilpailijoiden vastaavia epäonnistumisia lahjakorttien ja muiden lahjusten kanssa niin huomaa, että samaa sähläämistä se on joka puolella. 


Itse avasin liittymän 16.11.  Kytkynä oli tarjolla Lidlin 50,- lahjakortti tai satasen JBL kuulokkeet. Tilasin kuulokkeet, mutta nyt tuli postista lahjakortti, eikä sitä ole kunnolla kirjattu mihinkään. Ei kotiin tulleessa sähköpostissakaan. Asiakaspalvelu on kädetön ennen kuin saa yhteyden alkuperäiseen myyjään.  Ei hyvä.


Itse avasin liittymän 16.11.  Kytkynä oli tarjolla Lidlin 50,- lahjakortti tai satasen JBL kuulokkeet. Tilasin kuulokkeet, mutta nyt tuli postista lahjakortti, eikä sitä ole kunnolla kirjattu mihinkään. Ei kotiin tulleessa sähköpostissakaan. Asiakaspalvelu on kädetön ennen kuin saa yhteyden alkuperäiseen myyjään.  Ei hyvä.

Asia on siis selvityksessä asiakaspalvelussa, käsitinkö oikein? Liittymän tilauksen yhteydessä sinulle lähetetään sähköpostillla tilausvahvistus, jossa on maininta liittymän sisällöstä sekä myös kampanjaehdoista ja mahdollisista kaupanpäällisistä. Oletko tarkistanut kaikki sähköpostit, jotka olet meiltä saanut? Kannattaa myös kurkata roskapostikansioon, ettei viestejä ole sinne päässyt livahtamaan. 


Vastaa