Uuden liittymän mukana luvattu Lidl-lahjakortti on asiakkaiden pettämistä. Asiakaspalvelu ei osaa auttaa asiassa. Seuraava toimeni on henkilökohtainen ja vähemmän lämminhenkinen vierailu Telian Tampereen Ratinan myymälään. Erilaisten keskustelupalstojen perusteella en ole tässä asiassa yksin.
Tuskinpa sekään mitään auttaa kun yksittäiset asiakaspalvelijat tai varsinkaan myyjät eivät voi tehdä asialle mitään muuta kuin pistää valitusta eteenpäin. Asialle pitäisi tehdä jossain muussa portaassa jotain niin että luvattuja lahjakortteja olisi jo valmiiksi varastossa eikä tilattaisi lisää kuukausien päästä. Lidl nyt tuskin kuitenkaan kieltäytyy niitä myymästä Telialle miten isoa pinoa tahansa.
Uuden liittymän mukana luvattu Lidl-lahjakortti on asiakkaiden pettämistä. Asiakaspalvelu ei osaa auttaa asiassa. Seuraava toimeni on henkilökohtainen ja vähemmän lämminhenkinen vierailu Telian Tampereen Ratinan myymälään. Erilaisten keskustelupalstojen perusteella en ole tässä asiassa yksin.
Hei
On kyllä kurja juttu, että et ole vieläkään saanut sinulle luvattua lahjakorttia. Ymmärrän hyvin, että tilanne harmittaa - syystäkin! Kun olit asiakaspalveluumme yhteydessä, niin mitä sinulle sieltä kerrottiin? Ihmettelen tuota, kun kirjoitit ettei asiakaspalvelumme voisi asiassa auttaa. Joidenkin lahjakorttien toimituksissa on meillä ollut viivästyksiä, mutta ehdottomasti toimitamme jokaisen luvatun lahjakortin perille.
Ymmärrän turhautumisesi, mutta lahjakortti saadaan varmasti sinulle vielä toimitettua. Olethan siis uudestaan asiakaspalveluumme yhteydessä, sillä sitä kautta saadaan asiaa parhaiten edistettyä. Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön, jolloin meiltä päin otetaan yhteyttä sinuun puhelimitse.
Asiakkaana koen erittäin turhauttavana, että selvästi sovitut asiat pitää erikseen vaatia. Kuinkahan moni luovuttaa?
Sain juuri tekstiviestin Telialta, jossa Lidl-lahjakortti luvataan toimittaa seuraavan kuun loppuun mennessä. Jään odottamaan, tapahtuuko ihme ennen vappua vai ilmeneekö taas tekninen häiriö.
Suorastaan oksettaa tämä Telian touhu. Kyllä, ota yhteyttä asiakaspalveluun, ja aina sama vastaus ”emme tiedä mistä johtuu” ja ”selvitämme” ja tekstiviestillä ilmoitetaan toimituksesta parin kk päästä.
Toiseen operaattoriin vaihtaessa olisi saanut 50€ lahjakortin per liittymä, voi kun silloin vielä oli uskoa Telian liittymään. Tämän jälkeen sitä ei enää ole.
ja ei, minäkään en ole vieläkään saanut lahjakorttejani, ja kyllä, olen ottanut useasti yhteyttä asiakaspalveluun. Viimeisimmäksi, asiakaspalvelusta kerrottiin kaksi viikkoa sitten, että lahjakortit on postitettu, kun tiedustelin esihenkilötason yhteystietoja. No, potaskaa tietenkin sekin, ei ole kortteja näkynyt..
Suorastaan oksettaa tämä Telian touhu. Kyllä, ota yhteyttä asiakaspalveluun, ja aina sama vastaus ”emme tiedä mistä johtuu” ja ”selvitämme” ja tekstiviestillä ilmoitetaan toimituksesta parin kk päästä.
Toiseen operaattoriin vaihtaessa olisi saanut 50€ lahjakortin per liittymä, voi kun silloin vielä oli uskoa Telian liittymään. Tämän jälkeen sitä ei enää ole.
ja ei, minäkään en ole vieläkään saanut lahjakorttejani, ja kyllä, olen ottanut useasti yhteyttä asiakaspalveluun. Viimeisimmäksi, asiakaspalvelusta kerrottiin kaksi viikkoa sitten, että lahjakortit on postitettu, kun tiedustelin esihenkilötason yhteystietoja. No, potaskaa tietenkin sekin, ei ole kortteja näkynyt..
Tämä on kieltämättä hyvin turhauttava tilanne. Myös meille täällä päädyssä, kun ei ole kertoa oikeastaan mitään uutta eikä lisättävää jo kerrottuun ja neuvottuun. Tahtoisimme näillä lahjakorteilla luoda pelkkää positiivista kokemusta ja plussaa, mutta ikävä kyllä monen asiakkaan kohdalla näin ei ole käynyt. Päinvastoin. Sitä kuitenkin haluan vielä alleviivata ja korostaa, että tarkoitus missään nimessä ei ole vedättää ja tyhjillä lupauksilla huijata asiakkaita.
Viime vuoden puolella ja alkuvuodesta lahjakortit tulivat kyllä ihan ongelmitta. Onkohan nyt sitten jokin muuttunut noiden toimituksen suhteen?
Viime vuoden puolella ja alkuvuodesta lahjakortit tulivat kyllä ihan ongelmitta. Onkohan nyt sitten jokin muuttunut noiden toimituksen suhteen?
Lahjakorttien lähetysprosessi on sama kuin viime vuonna. Viime vuoden puolella muutama tapaus tuli myös eteen, jossa lahjakortin toimitus olisi viivästynyt, mutta näiden Lidl-lahjakorttien kohdalla viiveitä on merkittävästi enemmän. Tarkkaa syytä tähän ei olla pystytty vielä löytämään, mutta osaksi uskoisin itse myös suurien tilausmäärien vaikuttavan asiaan.
Telian petollinen Lidl-lahjakorttilupaus jatkuu. Telia lupaa nyt 50 euron lahjakortteja. Odotan edelleen omaa 30 euron lahjakorttia joulukuun 2023 lopussa tehdystä liittymätilauksestani. Uusi kampanja näyttää päättyvän aprillipäivänä. Ilmeisen osuva valinta.
Mulle oli viimein tänään saapunut 50€ Lidlin lahjakortti, vaikka alunperin piti olla 30€. Kyllä tämä sekaannus käy hyvin näin päin ainakin itselle.
Marraskuussa 2023 2 Telian liittymää otettu ja 2kpl 50€ lidl lahjakorttia luvattiin mut eipä ole tullut vieläkään...2 kertaa ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja asiaa on luvattu selvittää mutta eipä ole kuulunut mitään eikä lahjakortteja ole tullut.
Itselle on tullut viime vuonna ja tänä vuonnakin just eilen lahjakortti 30€ postissa. Numeronsiirto tehty 28.2 eli ihan hyvin tullut perille kun eilen postissa ilmestyi.
Itselle on tullut viime vuonna ja tänä vuonnakin just eilen lahjakortti 30€ postissa. Numeronsiirto tehty 28.2 eli ihan hyvin tullut perille kun eilen postissa ilmestyi.
Hienoa et joillekkin tulee niin kuin kuuluu mut itse odottelen vielä pari viikkoa ja otan sitten 3kerran yhteyttä asiakaspalveluun jos kortteja ei tule.
Hienoa et joillekkin tulee niin kuin kuuluu mut itse odottelen vielä pari viikkoa ja otan sitten 3kerran yhteyttä asiakaspalveluun jos kortteja ei tule.
Tulethan sitten kertomaan meille tännekin, niin tiedämme asian edenneen
Hienoa et joillekkin tulee niin kuin kuuluu mut itse odottelen vielä pari viikkoa ja otan sitten 3kerran yhteyttä asiakaspalveluun jos kortteja ei tule.
Tulethan sitten kertomaan meille tännekin, niin tiedämme asian edenneen
Juu kerron kyllä mutta alkaa usko loppua ku muutaman päivän pästä 5kk mennyt liittymien vaihdosta...🤨
Tänään kyselty lahjakorttien perään kolmannen kerran ja nyt luvattiin että tulevat toukokuun loppuun mennessä. Ensimmäisen kerran kun otin yhteyttä niin posti kuulemma hukannut ja laittaa uudet tulemaan ja 2viikon sisään tulevat no ei tullut...toisella kertaa kun otin yhteyttä niin ei tiennyt mikseivät ole tulleet ja lupasi selvittää asiaa ja mitään ei kuulunut sen jälkeen nyt sit ootellaan reilu kuukausi lisää et tulevatko kortit nyt mennyt yli 5kk liittymien vaihdosta...
Tänään kyselty lahjakorttien perään kolmannen kerran ja nyt luvattiin että tulevat toukokuun loppuun mennessä. Ensimmäisen kerran kun otin yhteyttä niin posti kuulemma hukannut ja laittaa uudet tulemaan ja 2viikon sisään tulevat no ei tullut...toisella kertaa kun otin yhteyttä niin ei tiennyt mikseivät ole tulleet ja lupasi selvittää asiaa ja mitään ei kuulunut sen jälkeen nyt sit ootellaan reilu kuukausi lisää et tulevatko kortit nyt mennyt yli 5kk liittymien vaihdosta...
Pahoittelut puolestani, että toimitus on viivästynyt näinkin pitkään. Toivottavasti nyt tuo aikamääre vihdoin olisi se viimeinen ja kortit tulevat perille! Pidäthän meitä täällä Yhteisössä sitten ajan tasalla.
Tänään kyselty lahjakorttien perään kolmannen kerran ja nyt luvattiin että tulevat toukokuun loppuun mennessä. Ensimmäisen kerran kun otin yhteyttä niin posti kuulemma hukannut ja laittaa uudet tulemaan ja 2viikon sisään tulevat no ei tullut...toisella kertaa kun otin yhteyttä niin ei tiennyt mikseivät ole tulleet ja lupasi selvittää asiaa ja mitään ei kuulunut sen jälkeen nyt sit ootellaan reilu kuukausi lisää et tulevatko kortit nyt mennyt yli 5kk liittymien vaihdosta...
Pahoittelut puolestani, että toimitus on viivästynyt näinkin pitkään. Toivottavasti nyt tuo aikamääre vihdoin olisi se viimeinen ja kortit tulevat perille! Pidäthän meitä täällä Yhteisössä sitten ajan tasalla.
Telia yllätti tänään ku lahjakortit oli postilaatikossa ei mennyt ihan 6kk liittymien vaihdosta...
Telia yllätti tänään ku lahjakortit oli postilaatikossa ei mennyt ihan 6kk liittymien vaihdosta...
Mainiota, että viimein sait luvatut lahjakortit! Luvattoman kauanhan se vei, mutta onnellinen loppu Kiva, että tulit kertomaan!
Otin yhteyttä Teliaan viime viikolla, koska Lidlin lahjakortista ei ole ~puolen vuoden aikana kuulunut yhtään mitään. Järjettömän vaikeaa oli vieläpä kommunikoida tämä ongelma Telialle. Kun luvataan jotain sopimuksen yhteydessä, niin senhän pitää vain toimia. Lasketaanko tässä sen varaan, että suuri osa asiakkaista unohtaa asian tai ei jaksa tapella Telian kanssa? Itse oletan sellaisesta olevan kyse. Nyt pitäisi näkyä oikeasti hyvitystä tästä xxx riesasta, vaikka kortti lopulta tulisikin.
--
Muokkaus SonjaMelina: poistettu kirosana
Vuoden verran lahjakorttia odoteltu. Kerran otin yhteyttä aspaan ja neiti-chat ilmoitti, ettei täällä sellaista näy vaikka liittymän hankintapäivämäärän mukaan pitäisi.
Ihan saissea tällainen vedätys kyllä.
Otin yhteyttä Teliaan viime viikolla, koska Lidlin lahjakortista ei ole ~puolen vuoden aikana kuulunut yhtään mitään. Järjettömän vaikeaa oli vieläpä kommunikoida tämä ongelma Telialle. Kun luvataan jotain sopimuksen yhteydessä, niin senhän pitää vain toimia. Lasketaanko tässä sen varaan, että suuri osa asiakkaista unohtaa asian tai ei jaksa tapella Telian kanssa? Itse oletan sellaisesta olevan kyse. Nyt pitäisi näkyä oikeasti hyvitystä tästä xxx riesasta, vaikka kortti lopulta tulisikin.
Olet oikeassa, että sovittujen asioiden tulisi toteutua ilman että niiden perään tarvitsisi kysellä. Tässä ketjussa onkin jo pitkään puitu tätä lahjakorttien toimitusviivettä, ja voin vain toivoa että asiaan saataisiin parannusta. Kerrotko vielä, millä tavalla siis koit vaikeaksi kommunikoida kanssamme, ja mitä sinulle nyt viimemmäksi sanottiin kortin toimitusajasta? Suosittelen jättämään meille reklamaation, se onnistuu vaikkapa Minun Telian kautta asioidessa.
Vuoden verran lahjakorttia odoteltu. Kerran otin yhteyttä aspaan ja neiti-chat ilmoitti, ettei täällä sellaista näy vaikka liittymän hankintapäivämäärän mukaan pitäisi.
Ihan saissea tällainen vedätys kyllä.
Onpas vain outoa, ettei lahjakorttia näkynyt tilaustiedoissasi, veikkaan että kohdallasi on käynyt inhimillinen erhe. Saitko kuitenkin asiaa edistettyä, ja lahjakortti on nyt tilauksessa?
Otin yhteyttä Teliaan viime viikolla, koska Lidlin lahjakortista ei ole ~puolen vuoden aikana kuulunut yhtään mitään. Järjettömän vaikeaa oli vieläpä kommunikoida tämä ongelma Telialle. Kun luvataan jotain sopimuksen yhteydessä, niin senhän pitää vain toimia. Lasketaanko tässä sen varaan, että suuri osa asiakkaista unohtaa asian tai ei jaksa tapella Telian kanssa? Itse oletan sellaisesta olevan kyse. Nyt pitäisi näkyä oikeasti hyvitystä tästä xxx riesasta, vaikka kortti lopulta tulisikin.
Olet oikeassa, että sovittujen asioiden tulisi toteutua ilman että niiden perään tarvitsisi kysellä. Tässä ketjussa onkin jo pitkään puitu tätä lahjakorttien toimitusviivettä, ja voin vain toivoa että asiaan saataisiin parannusta. Kerrotko vielä, millä tavalla siis koit vaikeaksi kommunikoida kanssamme, ja mitä sinulle nyt viimemmäksi sanottiin kortin toimitusajasta? Suosittelen jättämään meille reklamaation, se onnistuu vaikkapa Minun Telian kautta asioidessa.
Vuoden verran lahjakorttia odoteltu. Kerran otin yhteyttä aspaan ja neiti-chat ilmoitti, ettei täällä sellaista näy vaikka liittymän hankintapäivämäärän mukaan pitäisi.
Ihan saissea tällainen vedätys kyllä.
Onpas vain outoa, ettei lahjakorttia näkynyt tilaustiedoissasi, veikkaan että kohdallasi on käynyt inhimillinen erhe. Saitko kuitenkin asiaa edistettyä, ja lahjakortti on nyt tilauksessa?
Pyydettiin odottelemaan ja odoteltu on. Ei mitään koskaan kuulunut.
Kyllä kerrasta asian pitäisi mennä Telialla eteenpäin, ei asiakkaan velvollisuus ole huudella asioitten perään, vaikka kuinka olisi kivaa soitella tai chattailla aspan kanssa, varsinkin kuin toisessa päässä ei olla asioista perillä, vaan luetaan paperista tai kilautetaan kaverille. - huoh -
Itselle on tullut viime vuonna ja tänä vuonnakin just eilen lahjakortti 30€ postissa. Numeronsiirto tehty 28.2 eli ihan hyvin tullut perille kun eilen postissa ilmestyi.
Olen Lidl Plus -asiakkaana solminut muutaman liittymän Telia Dotiin vuosien aikana. 2 kuukauden kuluttua liittymätilauksen aktivoitumisesta ovat rahakupongit kilahtaneet äppiin tilausehtojen mukaisesti.
Pyydettiin odottelemaan ja odoteltu on. Ei mitään koskaan kuulunut.
Kyllä kerrasta asian pitäisi mennä Telialla eteenpäin, ei asiakkaan velvollisuus ole huudella asioitten perään, vaikka kuinka olisi kivaa soitella tai chattailla aspan kanssa, varsinkin kuin toisessa päässä ei olla asioista perillä, vaan luetaan paperista tai kilautetaan kaverille. - huoh -
Osut oikeaan, kieltämättä. Vaikka asia ei tällä ratkeakaan, niin laitan yhä uudestaan palautetta asiasta vastaaville henkilöille. Ymmärrän ettei myöskään mieltä lämmitä, kun kerron ettei toimintatapa tieten tahtoen ole asiakasta petkuttava, vaan nämä ovat harvoja tapauksia suurissa määrissä ja johtunevat todennäköisesti taustajärjestelmien toiminnasta sekä manuaalisesta työskentelystä niiden parissa. Pyrimme parantamaan toimintamalleja.
Se on Telialla äärimmäisen vaikeaa näköjään lähettää näitä liittymien kamppis-juttuja. Omaa kamppis-lahjaa olen odotellut pari kuukautta ja pari kertaa olen kysellyt perään. On kuulemma toimituksessa. En sitten tiedä mikä on toimitusmenetelmä, ehkä takavuosien Postimies Pate, joka on jäänyt johonkin suustansa kiinni.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.