Uuden liittymän mukana luvattu Lidl-lahjakortti on asiakkaiden pettämistä. Asiakaspalvelu ei osaa auttaa asiassa. Seuraava toimeni on henkilökohtainen ja vähemmän lämminhenkinen vierailu Telian Tampereen Ratinan myymälään. Erilaisten keskustelupalstojen perusteella en ole tässä asiassa yksin.
- Yhteisö
- Foorumin etusivu
- Liittymät
- Puhelinliittymät
- Lidl-lahjakortti on asiakkaiden pettämistä
Lidl-lahjakortti on asiakkaiden pettämistä
- 14. maaliskuuta 2024
- 70 kommenttia
- 7586 katselukertaa
Näytä ensimmäinen kirjoitus
70 kommenttia
- Moderaattori
- 316 kommenttia
- 27. joulukuuta 2024
Uusi lasku tuli ja arvatkaapas kaksi kertaa näkyikö asiakaspalvelun lupaama 10 euron alennus. No ei näkynyt.Eli Telian asiakaspalvellija valehteli minulle eikä toteuttanut lupaustaan. Tämä lienee Telian valitsema linja. Katsotaan miten asiakkuuden käy, keväällä on taas kilpailutus.
Kiitoksia tilannepäivityksestä. Kyllä tuon hyvityksen olisi kaiken järjen mukaan pitänyt jo näkyä laskulla viiveet huomioiden, kun asiasta on sovittu toista kuukautta sitten. Todella kurjaa kuulla, että mönkään meni. 😓
Tietenkin hyvitys sinulle kuuluu, mutta asian varmistaminen edellyttäisi uuden yhteydenoton asiakaspalveluun, kuten
- Irkkaaja
- 693 kommenttia
- 27. joulukuuta 2024
En ota enää yhteyttä tässä vaiheessa mihinkään. Olen riittävän monta kertaa ollut selvästä asiasta yhteydessä Teliaan ja mönkään meni. Itse epäilen vahvasti, että Telian asiakaspalvelija syystä tai toisesta puhui vaan lämpimikseen 10 euron hyvityksestä, eikä sitä ole mihinkään kirjattu. Case closed.
- Meilaaja
- 407 kommenttia
- 17. tammikuuta 2025
Kylläpä taas tuli huijattu olo kun Telia petti lupauksensa. Minulle luvattiin 50€ lahjakortit Lidliin kun pidin liittymät Telialla ja niiden piti tulla helmikuussa. Tänään kuitenkin postiluukusta tipahti 80€ lahjakortit, vaikka eletään vasta tammikuuta. Nyt joudun käymään Lidlissä kerran tai pari useammin ostoksilla, mistä koituu kauheasti ylimääräistä vaivaa. Pitää varmaan ostaa jotain herkkuja, että tämän ison pettymyksen kestää. 😋
- Moderaattori
- 535 kommenttia
- 17. tammikuuta 2025
Kylläpä taas tuli huijattu olo kun Telia petti lupauksensa. Minulle luvattiin 50€ lahjakortit Lidliin kun pidin liittymät Telialla ja niiden piti tulla helmikuussa. Tänään kuitenkin postiluukusta tipahti 80€ lahjakortit, vaikka eletään vasta tammikuuta. Nyt joudun käymään Lidlissä kerran tai pari useammin ostoksilla, mistä koituu kauheasti ylimääräistä vaivaa. Pitää varmaan ostaa jotain herkkuja, että tämän ison pettymyksen kestää. 😋
Kyllä tuosta pettymyksestä palautuminen tarvitsee ainakin levyllisen suklaata ja sipsipussin! 😁
- Irkkaaja
- 693 kommenttia
- 17. tammikuuta 2025
Kylläpä taas tuli huijattu olo kun Telia petti lupauksensa. Minulle luvattiin 50€ lahjakortit Lidliin kun pidin liittymät Telialla ja niiden piti tulla helmikuussa. Tänään kuitenkin postiluukusta tipahti 80€ lahjakortit, vaikka eletään vasta tammikuuta. Nyt joudun käymään Lidlissä kerran tai pari useammin ostoksilla, mistä koituu kauheasti ylimääräistä vaivaa. Pitää varmaan ostaa jotain herkkuja, että tämän ison pettymyksen kestää. 😋
Sehän on sitten keskimäärin kunnossa Telian osalta, kun yhden toimituksen kanssa feilaa pahemman kerran ja toisen kanssa on etuajassa ja vieläpä luvattua isommalla lahjakortilla. Vähän vaan on prosessissa hajontaa…
- Meilaaja
- 407 kommenttia
- 17. tammikuuta 2025
Kylläpä taas tuli huijattu olo kun Telia petti lupauksensa. Minulle luvattiin 50€ lahjakortit Lidliin kun pidin liittymät Telialla ja niiden piti tulla helmikuussa. Tänään kuitenkin postiluukusta tipahti 80€ lahjakortit, vaikka eletään vasta tammikuuta. Nyt joudun käymään Lidlissä kerran tai pari useammin ostoksilla, mistä koituu kauheasti ylimääräistä vaivaa. Pitää varmaan ostaa jotain herkkuja, että tämän ison pettymyksen kestää. 😋
Sehän on sitten keskimäärin kunnossa Telian osalta, kun yhden toimituksen kanssa feilaa pahemman kerran ja toisen kanssa on etuajassa ja vieläpä luvattua isommalla lahjakortilla. Vähän vaan on prosessissa hajontaa…
Näin on omallakin kohdalla ollut, että tämänkin kanssa on keskimäärin kestänyt luvattua pidempään. Mutta aina kaikki on jossain vaiheessa tullut ja joko luvattu määrä tai enemmän. Enkä ole ikinä aspasta tainnut kysellä niiden perään niin kirje on tipahtanut kivana yllätyksenä sitten joskus kun ehtinyt jo unohtaa. Täällä jos joku muu kaipailee niiden perään niin muistaa että itsellekin pitäisi tulla ja kommentoi asiaa, mutta ei sekään ole aiemmin asiaa nopeuttanut.
- 276 kommenttia
- 17. tammikuuta 2025
Tänään kuitenkin postiluukusta tipahti 80€ lahjakortit,
Pitää varmaan ostaa jotain herkkuja, että tämän ison pettymyksen kestää. 😋
Seuraavasta laskusta löytyykin sitten rivit:
Lidl lahjakortti 80€
Toimitus 4,96€
😀 Pessimisti ei pety!
- Meilaaja
- 407 kommenttia
- 17. tammikuuta 2025
Tänään kuitenkin postiluukusta tipahti 80€ lahjakortit,
Pitää varmaan ostaa jotain herkkuja, että tämän ison pettymyksen kestää. 😋
Seuraavasta laskusta löytyykin sitten rivit:
Lidl lahjakortti 80€
Toimitus 4,96€
😀 Pessimisti ei pety!
Kyllä mä luotan, että Telian ja Lidlin yhteistyö toimii niin saumattomasti että laskuun tulee siinä tapauksessa suoraan kauppakuitit. 😅
- Savumerkittäjä
- 8 kommenttia
- 10. helmikuuta 2025
Suorastaan oksettaa tämä Telian touhu. Kyllä, ota yhteyttä asiakaspalveluun, ja aina sama vastaus ”emme tiedä mistä johtuu” ja ”selvitämme” ja tekstiviestillä ilmoitetaan toimituksesta parin kk päästä.
Toiseen operaattoriin vaihtaessa olisi saanut 50€ lahjakortin per liittymä, voi kun silloin vielä oli uskoa Telian liittymään. Tämän jälkeen sitä ei enää ole.
ja ei, minäkään en ole vieläkään saanut lahjakorttejani, ja kyllä, olen ottanut useasti yhteyttä asiakaspalveluun. Viimeisimmäksi, asiakaspalvelusta kerrottiin kaksi viikkoa sitten, että lahjakortit on postitettu, kun tiedustelin esihenkilötason yhteystietoja. No, potaskaa tietenkin sekin, ei ole kortteja näkynyt..
Voitteko uskoa, että menin tähän samaan lankaan uudestaan. Olin jo vaihtamassa toiseen operaattoriin (mielessä hyvin tämä edellinen kerta), mutta tälläkin kertaa asiakaspalvelija Telialta osasi puhua ummet ja lammet, JA luvata Lidl-lahjakortit jokaisesta liittymästä, jotka pidän Telialla, JA toimitus parin vkon kuluessa. No, ei kuulunut lahjakortteja, ja niiden perään kyselin lokakuussa (tämä olikin jo ihan tuttua). Vastauksena, että ne toimitetaan kolmen kuukauden kuluessa, tammikuun lippuun mennessä (tämäkin oli tuttu vastaus viime kerralta). Ei näkynyt tammikuun loppuun mennessä, joten tänään asiaa taas tiedustellessani, vastauksena kerrottiin että lahjakortit toimitetaan kahden kuukauden kuluessa, ja aurinkoista päivänjatkoa. Voi perk..-taas menin tähän huijaukseen. Mitäs luulette kohtalotoverit, vieläkö kolmannen kerran jään Telialle, vai joko olisi aika vaihtaa operaattoria??
- Moderaattori
- 1018 kommenttia
- 10. helmikuuta 2025
Voitteko uskoa, että menin tähän samaan lankaan uudestaan. Olin jo vaihtamassa toiseen operaattoriin (mielessä hyvin tämä edellinen kerta), mutta tälläkin kertaa asiakaspalvelija Telialta osasi puhua ummet ja lammet, JA luvata Lidl-lahjakortit jokaisesta liittymästä, jotka pidän Telialla, JA toimitus parin vkon kuluessa. No, ei kuulunut lahjakortteja, ja niiden perään kyselin lokakuussa (tämä olikin jo ihan tuttua). Vastauksena, että ne toimitetaan kolmen kuukauden kuluessa, tammikuun lippuun mennessä (tämäkin oli tuttu vastaus viime kerralta). Ei näkynyt tammikuun loppuun mennessä, joten tänään asiaa taas tiedustellessani, vastauksena kerrottiin että lahjakortit toimitetaan kahden kuukauden kuluessa, ja aurinkoista päivänjatkoa. Voi perk..-taas menin tähän huijaukseen. Mitäs luulette kohtalotoverit, vieläkö kolmannen kerran jään Telialle, vai joko olisi aika vaihtaa operaattoria??
Voi ei… Näin ei missään tapauksessa saisi käydä edes yhtä kertaa, saati vielä toistakin. Koitin heti viestisi luettuani tarkastella, mistä tällainen viivästys on voinut johtua, mutta en äkkiseltään keksinyt syytä.
Mietin sinulle jo myyntitilanteessa kerrottua parin viikon toimitusaikaa. Yleensä lahjakorttien toimituksissa menee aina noin 1,5–2 kuukautta, eli tuo kuulostaa jo omaan korvaani virheelliseltä tiedolta.
Mutta nyt tosiaan ihmettelen, miksi sekään ei ole pitänyt paikkaansa. Ymmärränkö viestistäsi oikein, että olet tarttunut tähän tarjoukseen syyskuussa? Näiden lahjakorttien pitäisi tietojeni mukaan olla nimittäin toimitettu marraskuussa.
Kun olit asiakaspalveluumme nyt yhteydessä, kerrottiinko sinulle mitään syytä tähän viivästykseen? Normaalia tai tavallista tämä ei nimittäin ole.
- Savumerkittäjä
- 8 kommenttia
- 10. helmikuuta 2025
Voitteko uskoa, että menin tähän samaan lankaan uudestaan. Olin jo vaihtamassa toiseen operaattoriin (mielessä hyvin tämä edellinen kerta), mutta tälläkin kertaa asiakaspalvelija Telialta osasi puhua ummet ja lammet, JA luvata Lidl-lahjakortit jokaisesta liittymästä, jotka pidän Telialla, JA toimitus parin vkon kuluessa. No, ei kuulunut lahjakortteja, ja niiden perään kyselin lokakuussa (tämä olikin jo ihan tuttua). Vastauksena, että ne toimitetaan kolmen kuukauden kuluessa, tammikuun lippuun mennessä (tämäkin oli tuttu vastaus viime kerralta). Ei näkynyt tammikuun loppuun mennessä, joten tänään asiaa taas tiedustellessani, vastauksena kerrottiin että lahjakortit toimitetaan kahden kuukauden kuluessa, ja aurinkoista päivänjatkoa. Voi perk..-taas menin tähän huijaukseen. Mitäs luulette kohtalotoverit, vieläkö kolmannen kerran jään Telialle, vai joko olisi aika vaihtaa operaattoria??
Voi ei… Näin ei missään tapauksessa saisi käydä edes yhtä kertaa, saati vielä toistakin. Koitin heti viestisi luettuani tarkastella, mistä tällainen viivästys on voinut johtua, mutta en äkkiseltään keksinyt syytä.
Mietin sinulle jo myyntitilanteessa kerrottua parin viikon toimitusaikaa. Yleensä lahjakorttien toimituksissa menee aina noin 1,5–2 kuukautta, eli tuo kuulostaa jo omaan korvaani virheelliseltä tiedolta.
Mutta nyt tosiaan ihmettelen, miksi sekään ei ole pitänyt paikkaansa. Ymmärränkö viestistäsi oikein, että olet tarttunut tähän tarjoukseen syyskuussa? Näiden lahjakorttien pitäisi tietojeni mukaan olla nimittäin toimitettu marraskuussa.
Kun olit asiakaspalveluumme nyt yhteydessä, kerrottiinko sinulle mitään syytä tähän viivästykseen? Normaalia tai tavallista tämä ei nimittäin ole.
Lokakuussa olen ollut vaihtamassa Elisalle, jolloin tämä puhelu Telialta tuli, jossa lahjakortit luvattiin toimittaa parissa viikossa, jos en vaihda pois Telialta. Ja syytä viivästykselle ei annettu, kerrottiin vain että laitetaan selvitykseen ja toimitusaika kaksi kuukautta. Ja minulle on kyllä nyt vahvistunut tämä, että tämä on normaalia, tavallista Telialle.
- Moderaattori
- 1018 kommenttia
- 10. helmikuuta 2025
Lokakuussa olen ollut vaihtamassa Elisalle, jolloin tämä puhelu Telialta tuli, jossa lahjakortit luvattiin toimittaa parissa viikossa, jos en vaihda pois Telialta. Ja syytä viivästykselle ei annettu, kerrottiin vain että laitetaan selvitykseen ja toimitusaika kaksi kuukautta. Ja minulle on kyllä nyt vahvistunut tämä, että tämä on normaalia, tavallista Telialle.
Ymmärrän hyvin miksi sinusta tuntuu tuolta, tuntuisi varmasti itsestänikin jos jo toista kertaa tällainen sattuisi omalle kohdalle.
Katsoin että lokakuussa on myös pyörinyt tämä lahjakorttikampanja, ja tällöin toimitusten olisi ollut määrä tapahtua joulukuun puolella. Ilman tarkempia asiakastietoja en toki pysty juuri tähän sinun tapaukseen pureutumaan, mutta laitan täältä kuitenkin viestiä meidän lahjakorttikampanjoista paremmin tietävälle, että mistä tällainen tilanne toimitusprosessissa oikein voi johtua. Palailen sitten ketjuun jahka saan vastauksen!
- Somettaja
- 6506 kommenttia
- 10. helmikuuta 2025
Nyt on lähipiirissä kolme liittymää parin kuukauden erotuksella käynyt tuon lahjakorttikampanjan läpi. Eli siis ensin laitettu numeronsiirto toiselle operaattorille ja vastatarjous joko nettisivulta tai Chatista hyväksytty. Lahjakortit ovat tulleet noin 2-3kk päästä tarjouksen hyväksynnästä ja summatkin ovat oikeat. Siten ei kyllä lahjakortti ole asiakkaan pettämistä. Todella harmillista, että sattuu virheitä tai kämmejä lahjakorttien toimituksissa.
- Meilaaja
- 407 kommenttia
- 11. helmikuuta 2025
Lahjakortti toimitetaan asiakkaalle postilla 12.4.2025 mennessä, edellyttäen että liittymä on edelleen aktiivinen, sopimus Telian kanssa voimassa eikä liittymällä ole käynnistettyä numeronsiirtoa toiselle operaattorille.
Mistäköhän nämä helppoheikit tosiaan repivät 2 viikon toimitusajan kun 2kk olisi oikein. Saattaa monelta myös mennä ohi tai kuulla puhelimessa väärin tietysti.
- Meilaaja
- 266 kommenttia
- 11. helmikuuta 2025
Tässä juuri lueskelin näitä Lindlin Lahjakortti hommia. Itselläni sama juttu että odottelemme 30€ ja 50€ lahjakorttia. Lueskelin tuossa jälleen kerran näitä saanti ehtoja; Lahjakortti on voimassa vuoden 2026 loppuun asti. Lahjakortti toimitetaan asiakkaalle postilla 12.2.2025 mennessä, edellyttäen että liittymä on edelleen aktiivinen, sopimus Telian kanssa voimassa eikä liittymällä ole käynnistettyä numeronsiirtoa toiselle operaattorille. Etu koskee numeronsiirron peruutuksia verkkokaupassa, asiakaspalvelussa ja Telia Kaupassa. Etu on voimassa ajalla 1.12.–31.12.2024. Elikkä tuon mukaan pitäisi viimeistään saapua huomenna. Ihmettelen kyllä tuota teksti määritystä kuka hullu viitsii vaihtaa liittymää uudelleen. Elikkä jollain tapaa tätä valvotaan. Jännityksellä seuraan tuleeko jo 13.2. 2025 vai joku toinen vuosiluku tai sitten ei sovikaan aikajanaan.
- Meilaaja
- 266 kommenttia
- 11. helmikuuta 2025
Tervehdys taas kyllä se on niin kuin veteen piirretty viiva. Tänään tuli LINDLIN lahjakortit vaimolle ja minulle. Nyt ne on tulleet niin kuin laitoin aikaisemmin laitoin oli että 12.2. 2025 viimeistään.
- Moderaattori
- 1018 kommenttia
- 11. helmikuuta 2025
Lokakuussa olen ollut vaihtamassa Elisalle, jolloin tämä puhelu Telialta tuli, jossa lahjakortit luvattiin toimittaa parissa viikossa, jos en vaihda pois Telialta. Ja syytä viivästykselle ei annettu, kerrottiin vain että laitetaan selvitykseen ja toimitusaika kaksi kuukautta. Ja minulle on kyllä nyt vahvistunut tämä, että tämä on normaalia, tavallista Telialle.
Laitoin tämän viestisi vielä lahjakorttikampanjoista ja niiden toimituksesta vastaaville, ja sain sieltä vahvistuksen, että lokakuun kampanjan yhteydessä luvatut lahjakortit on toimitettu joulukuun 12. päivään mennessä. Jos sinulle on sopimuksen teon yhteydessä kahden viikon toimitusajasta puhuttu, niin tämä on ollut virheellistä tietoa.
Toimitusaikataulu on ollut nyt jo pidempään lahjakorttien toimituksessa vakio, eli lahjakortit toimittuvat noin 1,5 kk - 2 kk jälkeen sopimuksen teosta kunkin kuukauden 12. päivään mennessä. Näissä ei ole ollut käytännössä lainkaan viivästyksiä koko viime vuonna, vaan yksittäisten toimittumatta jääneiden lahjakorttien taustalla on aina jokin muu syy.
Jos lahjakortti jää saapumatta, asiakaspalvelumme tekee siitä aina reklamaation. Sen tultua käsittelyyn, pitäisi prosessin edetä vikkelästi ja puuttumaan jääneen lahjakortin toimittua muutaman viikon kuluessa.
Lahjakortit ovat luonnollisestikin monelle asiakkaallemme mieluinen ja suosittu kaupanpäällinen liittymäsopimuksen yhteydessä. Niiden osalta toimitusprosessia työstetään tälläkin hetkellä ketterämpään ja entistä parempaan suuntaan. Tämän osalta saadut palautteet ovat meille siis erittäin tervetulleita.
- Irkkaaja
- 693 kommenttia
- 11. helmikuuta 2025
Annan ihan ilmaisen neuvon: Keskeyttäkää näiden kylkiäisten tarjoaminen hetkeksi ja hiokaa sillä aikaa prosessi kuntoon. Menee aivan liian monen ihmisen aikaa näiden selvittelyyn, kun prosessi ei ole kunnossa. Tulee vain turhaa mielipahaa.
- Savumerkittäjä
- 8 kommenttia
- 7. maaliskuuta 2025
Lahjakortteja ei ole näkynyt, lokakuussa -24 on liittymäsopimukser tehty. Asiakaspalvelussa kerrotaan, että ne olisi pitänyt toimittaa, selvitellään ja otetaan yhteyttä parin päivän kuluessa. Eipä ole kuulunut yhteydenottoja, eikä lahjakortteja ole näkynyt.. Onkohan tämä jokin ”väsytystaktiikka”, moni varmasti unohtaa koko lahjakortit..
- Moderaattori
- 1018 kommenttia
- 7. maaliskuuta 2025
Lahjakortteja ei ole näkynyt, lokakuussa -24 on liittymäsopimukser tehty. Asiakaspalvelussa kerrotaan, että ne olisi pitänyt toimittaa, selvitellään ja otetaan yhteyttä parin päivän kuluessa. Eipä ole kuulunut yhteydenottoja, eikä lahjakortteja ole näkynyt.. Onkohan tämä jokin ”väsytystaktiikka”, moni varmasti unohtaa koko lahjakortit..
Voin luvata että mihinkään väsytystaktiikkaan emme tällä pyri. Ei tietenkään ole meidänkään etumme mukaista että liittymän kylkiäisenä luvattu lahjakortti ei saavu ajallaan.
Mitään erityistä selvittelytyötä tämän ei pitäisi asiakaspalvelussamme myöskään vaatia. Tieto puuttumaan jääneestä lahjakortista laitetaan asiakaspalvelumme toimesta aina eteenpäin, jolloin puuttuva lahjakortti lähetetään asiakkaallemme yleensä muutamassa viikossa, tai ihan viimeistään kuukauden kuluessa. Voisiko siis olla, että reklamaatiosi puuttumaan jääneistä lahjakorteista on yhä käsittelyssä?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.
OKTätä tiedostoa ei voida ladata
Pahoittelut, virusskannerimme havaitsi, että tämän tiedoston lataaminen ei ole turvallista.
OK