Miksi liittymän käyttäjä ei pysty tekemään häiriöilmoituksia Telialle?
Henkilö ei saa tehdä häiriöilmoitusta telialle sillä hänellä ei toimi netti ja hän on liittymän käyttäjä, eikä omistaja. Liittymän omistaja asuu satojen kilometrien päässä eikä häiriö koske hänta eikä hän tiedä mitään häiriöstä, niin eikö olisi parempi että liittymän käyttäjä jolla on häiriö voisi tehdä ilmoituksen koska hän tietää parhaiten milloin häiriö alkanut jne.
Mutta ei, Telian mukaan ilmoituksen tulee tehdä henkilö jota häiriö ei koske, ei tiedä mitään häiriöstä ja ei ole myöskään ennen tehnyt häiriöilmoitusta ja ei tiedä mitään tekniikasta.
Sinisellä operaattorilla otettiin häiriöilmoitukset tosissaan ja liittymän käyttäjä pystyi tekemään ilmoituksen häiriöstä ilman mitään ongelmia.