Skip to main content
Kysymys

Liittymän peruminen ja avausmaksun hyvitys.


Kysyn miksi Telia rikkoo edelleen sopimusehtojaan. 

Sivujenne mukaan kun liittymä peruutetaan etämyynnin peruutusoikeutta käyttäen 14 vrk sisällä avausmaksu hyvitetään. Käytöstä veloitetaan. 

Kuten joskus aiemminkin  jälleen laskussa velotte tuota avausmaksua. Milloin laskutus oppii noudattamaan sopimusehtoja! 

10 kommenttia

Alla oleva peruuttamisilmoitus on lähetetty onnistuneesti. Peruuttamistilanteessa hyvitämme mahdollisesti etukäteen perityn kytkentämaksun, mutta emme palvelun käytöstä aiheutuneita kustannuksia. Käsittelemme ilmoituksesi kahden arkipäivän kuluessa ja otamme tarvittaessa yhteyttä. 

 

Tässä tietoa peruutuksen jälkeen  saamastani viestistä! 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +5

Alla oleva peruuttamisilmoitus on lähetetty onnistuneesti. Peruuttamistilanteessa hyvitämme mahdollisesti etukäteen perityn kytkentämaksun, mutta emme palvelun käytöstä aiheutuneita kustannuksia. Käsittelemme ilmoituksesi kahden arkipäivän kuluessa ja otamme tarvittaessa yhteyttä. 

 

Tässä tietoa peruutuksen jälkeen  saamastani viestistä! 


Moikka @Veitara ja tervetuloa Yhteisöön! Toivottavasti viihdyt ja löydät haluaamasi tietoa täältä😊

Jos tosiaan olet perunut tilauksen 14 vrk sisällä tilauksesta, niin silloin kytkentämaksu poistetaan tai hyvitetään, ja vain mahdollinen käytöstä koitunut kulu peritään. Koska itselläni ei ole pääsyä asiakastietoihin tarkistamaan laskutustilannettasi, niin melkeinpä kehotan odottamaan mahdollista yhteydenottoa tai kysymään vielä meidän asiakaspalvelusta. Olisin kuitenkin luottavaisin mielin ottaen huomioon tuon saamasi viestin. 

Olen asiaa kysynyt ja saanut ala-arvoisen vastauksen jo ja mukaan avausmaksua ei voida poistaa. Yleensäkin asiakaspalvelusta on erittäin huonot kokemukset. Ei tiedetä ehdoista ja palvelu on jopa ylimielistä. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +5

Olen asiaa kysynyt ja saanut ala-arvoisen vastauksen jo ja mukaan avausmaksua ei voida poistaa. Yleensäkin asiakaspalvelusta on erittäin huonot kokemukset. Ei tiedetä ehdoista ja palvelu on jopa ylimielistä. 

Omasta puolestani en voi kuin pahoitella tilannetta ja saamaasi palvelua😔Tulethan kertomaan, miten tuo asia tuosta nyt etenee, kun muutama päivä on kulunut tai viimeistään, kun laskutuskausi on kulunut. 

Laskun peruuttamastani liittymästä siis sain ja avausmaksu siinä peritään. Kun asiaa kysyn vastataan kuin jollekin kymmenvuotiaalle. Varsinkin chatissa tapa kohdata asiakas on välillä todella alentavaa. Itse olen aina ollut Telian asiakas, mutta nyt en enää varmasti palaa  mm. asiakaspalvelun heikentymisen takia. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Laskun peruuttamastani liittymästä siis sain ja avausmaksu siinä peritään. Kun asiaa kysyn vastataan kuin jollekin kymmenvuotiaalle. Varsinkin chatissa tapa kohdata asiakas on välillä todella alentavaa. Itse olen aina ollut Telian asiakas, mutta nyt en enää varmasti palaa  mm. asiakaspalvelun heikentymisen takia. 

Harmillista kuulla, että olet kokenut meidän chat-palvelun tuolla tavoin. Tietenkään ei ole meidän arvojen mukaista toimia niin, että kohtaamme asiakkaan mainitsemallasi alentavalla tavalla. Mietinkin, jos lähetät tästä meille lomakkeella viestiä, niin asiakaspalvelusta soitetaan sinulle. Löydät lomakkeen täältä. Yhteydenottopyyntöön voit liittää kuvakaappauksen saamastasi viestistä.

Olin yhteydessä asiakaspalveluun muunmuassa chatin kautta. Ensin kerrottiin, että avausmaksu olisi hyvitetty. Tänään sitten tarkistin asiaa ja keskustelu siirrettiin kai laskutukseen. Siellä varmaan sama Anne  niminen "  asiakaspalvelija" :) joka joskus aiemmin "palveli" minua teki omia sääntöjään ja sanoi ettei avausmaksua voi poistaa.

Onko tällä "asiakaspalvelijalla" :) sopiva työ kun tuntuu, että kaikki on niin hirveän vaikeaa. Ehkä kannattaisi vaihtaa ammattia jos asiakkaan palveleminen ei kiinnosta. Voiko yksittäinen työntekijä soveltaa omia sääntöjään? Eikö säännöt olekaan kaikille samat. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Olin yhteydessä asiakaspalveluun muunmuassa chatin kautta. Ensin kerrottiin, että avausmaksu olisi hyvitetty. Tänään sitten tarkistin asiaa ja keskustelu siirrettiin kai laskutukseen. Siellä varmaan sama Anne  niminen "  asiakaspalvelija" :) joka joskus aiemmin "palveli" minua teki omia sääntöjään ja sanoi ettei avausmaksua voi poistaa.

Onko tällä "asiakaspalvelijalla" :) sopiva työ kun tuntuu, että kaikki on niin hirveän vaikeaa. Ehkä kannattaisi vaihtaa ammattia jos asiakkaan palveleminen ei kiinnosta. Voiko yksittäinen työntekijä soveltaa omia sääntöjään? Eikö säännöt olekaan kaikille samat. 

Kuulostaa kyllä hyvin erikoiselta. Laitoitko vielä tuon yhteydenottopyyntölomakkeen kautta viestiä kuvakaappauksen kera?

Laitoin  sitä kautta viestiä. Vastaukseksi sain joltakin pojalta, ettei asiaan voida ottaa kantaa koska minua ei voida sitä kautta varmaksi tunnistaa eikä siis asiaan ottaa mitään kantaa.

En viitsi enää tässä iässä turhaan leikkiä tyhjän takia... 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Mikä sinulle sanottiin syyksi, ettei tuota avausmaksua voitaisiin hyvittää? 

Olin yhteydessä asiakaspalveluun muunmuassa chatin kautta. Ensin kerrottiin, että avausmaksu olisi hyvitetty.

Tämäkin kuulostaa kummalta, että asiakaspalvelija on katsonut sen näkyvän jo hyvitettynä. Suosittelisin kyllä varmistamaan chatin kautta, onko avausmaksu hyvitetty seuraavalla laskulla – toki se selviää myös seuraavan laskutuskauden päätyttyä. Myös omasta puolestani pahoittelut, että tällaista asiaa joutuu selvittämään näinkin useilla yhteydenotoilla.

Vastaa