Skip to main content

Päivitin Soneran myymälässä puhelin- ja internet-yhteyksiäni.



 



Käytössäni olleen 4G-yhteyden sopimuskausi oli päättymässä tammikuussa 2016.



Jatkot sovittiin 9.12.2015, jolloin liittymään kuulunut Sonera Tietoturva napsahti saman tien pois toiminnasta vaatien tilauksen uusimista kuukausimaksullisena.



Jos se ei enää kuulunut tähän uuteen sopimukseen, olisi ollut fiksua mainita asiasta.



Mielestäni sen olisi pitänyt toimia vanhan sopimuksen loppuun saakka.



 



Samalla poistettiin puhelinliittymäni rinnakkais SIM-kortti käytöstä, mutta siitä näkyi tulevan tilausvahvistus uudella korotetulla hinnalla.



Miksiköhän?



Lienee syytä marssia uudelleen myymälälle.



 



Edit RaMaria: muokattu otsikkoa

Moikka  ja tervetuloa Klaaniin!



 



Täällä on hippasen vaikea arvioida, mitä tässä on käynyt.



Autetaan täällä mielellämme sellasissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. :)



 



Toki, kaikista muutoksista pitäisi muistaa mainita, joita tulee näiden pakettipäivitysten yhteydessä.



 



Mikäli myymälään et halua uudelleen lähteä käymään, voit toki myös soitella meille, tai olla Omien Sivujen Chatin/palvelupyynnön avulla yhteydessä. :)



Asiakaspalvelussa pääsevät tarkistamaan että uudessa sopimuksessa on kaikki oikein, eli Multi SIM -on lopetettu. Voivat myös katsoa tuota tietoturva-asiaakin.


Vastaa