Kysymys

Mikä neuvoksi, kun tilattua prepaid-liittymää ei ole toimitettu?

  • 1 December 2022
  • 2 kommenttia
  • 71 katselukertaa

Kunniamerkki

Tilasin telia-prepaid liittymän 27.10.2022 netissä telia kaupasta maksoin verkkopankissa.

Ei tullut tilausvahvistusta eikä ole tullut sim-korttia tähän mennessä mutta maksu meni tililtä. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse, oma telian chatin kautta viikottain ja käynyt telian myymälässä mutta asiaa on nyt selvitelty 1,5kk eikä mitään tietoa suuntaan tai toiseen voiko tämä olla näin vaikeaa.

Mikä neuvoksi vai pitääkö todeta että olkoon ja tilata jonku muun operaattorin prepaid.

 

----

Muokkaus HannaMarikaL: Muokattu hieman otsikkoa kuvaavammaksi


2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +18

No onpa konu homma. Eikö tosiaan ole kukaan antanut sinulle selkeää vastausta, että missä vaiheessa toimitus menee? Pitäisihän tuosta jälki jäädä järjestelmiin, että olet ostanut liittymän ja sitten myöhemmin, että se on lähtenyt. Varsinkin maksu on kyllä jäljitettävissä. Harmillisesti täällä Yhteisössä ei voida asiakastietoja tutkia (ja minä olen vain asiakas myös), niin ei taida olla muuta vaihtoehtoa, kuin jälleen kontaktoida chat-palvelua. Tosin huomenna - piakkoin saadaan täälläkin todennäköisesti Telialaisen kommentti tähän, mutta mahdollisuudet auttaa ilman asiakastietoja ovat valitettavan pienet 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

Tilasin telia-prepaid liittymän 27.10.2022 netissä telia kaupasta maksoin verkkopankissa.

Ei tullut tilausvahvistusta eikä ole tullut sim-korttia tähän mennessä mutta maksu meni tililtä. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse, oma telian chatin kautta viikottain ja käynyt telian myymälässä mutta asiaa on nyt selvitelty 1,5kk eikä mitään tietoa suuntaan tai toiseen voiko tämä olla näin vaikeaa.

Mikä neuvoksi vai pitääkö todeta että olkoon ja tilata jonku muun operaattorin prepaid.

No nytpäs kuulostaa erikoiselta, jos asiakaspalvelun kautta asia ei ole selvinnyt. Mitä asiakaspalvelusta on sanottu tuon osalta? Jos nyt tosiaan on käynyt niin, että maksu on mennyt, mutta mitään vahvistuksia ja tuotetta et ole saanut, tulisi sinun toimittaa tarkat maksutiedot asiakaspalveluumme, jotta voidaan selvittää, mitä tuossa on tapahtunut. Voisit myös laittaa esimerkiksi kuvakaappauksen tekemästäsi maksusta, jossa näkyy kaikki maksutiedot ja viite. Sen lisäksi, voisitko toimittaa meille tilinumerosi mahdollista rahojen palautusta varten, sillä me emme sitä mistään näe. Jos et edellä mainittuja tietoa ole vielä toimittanut meille, voit laittaa ne tulemaan tällä lomakkeella

Vastaa