@Merja_J Mulle tuli silloin miten tuossa aiemmin kirjoititkin.
Kesällä hairahdin telian liittymän ottamaan kun mainostettiin 50€ lidl lahjakorttia.
Koko kesän kärvistelin kun ei toiminut huonostikkaan.
Määräajan umpeuduttua vaihdoin toimivampaan operaattoriin, lahjakortin piti tulla elokuun loppuun mutta ei vielä tänäpäivänäkään ole näkynyt.
Hyvin vahvasti petoksen makua tässä telian mainonnassa.
Tänään taas tuli spostiinkin samanlainen paskamainos missä taas luvataan lidl lahjakorttia.
TOIMITTAKAA SE AIKASEMPI ENSIN NIIN EI TARTTE KÄRÄJILLE ASTI PETOKSESTA VIEDÄ!
Kesällä hairahdin telian liittymän ottamaan kun mainostettiin 50€ lidl lahjakorttia.
Koko kesän kärvistelin kun ei toiminut huonostikkaan.
Määräajan umpeuduttua vaihdoin toimivampaan operaattoriin, lahjakortin piti tulla elokuun loppuun mutta ei vielä tänäpäivänäkään ole näkynyt.
Hyvin vahvasti petoksen makua tässä telian mainonnassa.
Tänään taas tuli spostiinkin samanlainen paskamainos missä taas luvataan lidl lahjakorttia.
TOIMITTAKAA SE AIKASEMPI ENSIN NIIN EI TARTTE KÄRÄJILLE ASTI PETOKSESTA VIEDÄ!
Olitko tätä lahjakortin toimitusta tarkistanut asiakaspalvelusta, että se olisi sinulle tietojen mukaisesti lähetetty? Asiakastietojasi en pääse täällä Yhteisössä tarkistamaan, eli asia päästään kyllä asiakaspalvelussa tarkistamaan jos lahjakortti nyt edelleenkin uupuu.
Kesällä hairahdin telian liittymän ottamaan kun mainostettiin 50€ lidl lahjakorttia.
Koko kesän kärvistelin kun ei toiminut huonostikkaan.
Määräajan umpeuduttua vaihdoin toimivampaan operaattoriin, lahjakortin piti tulla elokuun loppuun mutta ei vielä tänäpäivänäkään ole näkynyt.
Hyvin vahvasti petoksen makua tässä telian mainonnassa.
Tänään taas tuli spostiinkin samanlainen paskamainos missä taas luvataan lidl lahjakorttia.
TOIMITTAKAA SE AIKASEMPI ENSIN NIIN EI TARTTE KÄRÄJILLE ASTI PETOKSESTA VIEDÄ!
Olitko tätä lahjakortin toimitusta tarkistanut asiakaspalvelusta, että se olisi sinulle tietojen mukaisesti lähetetty? Asiakastietojasi en pääse täällä Yhteisössä tarkistamaan, eli asia päästään kyllä asiakaspalvelussa tarkistamaan jos lahjakortti nyt edelleenkin uupuu.
On sitä useempaan kertaan selvitelty.
Se liittymä mikä minulle myytiin kera tuon lahjakortin, ei toiminut ollenkaan eikä ollut kuuluvuutta meidän alueella ollenkaan(todella surkeaa toimintaa myynniltä kun ei tätä tarkistettu).
Joten Telia vaihtoi sen liittymän sitten hitaampaan versioon.
Tämä operaatio sitten ilmeisesti päätti oikeuden siihen halvatun lahjakorttiin, mutta tästä ei informoitu minua millään muotoa.
Pidin ja maksoin liittymää mikä toimi max1megan nopeudella pari kuukautta, mikä on tämän päivän mittapuulla todella surkea nopeus. Ja hintaakin oli tuohon nopeuteen nähden törkeän paljon.
Minusta minä olen oikeutettu lahjakorttiin, koska minua ei informoitu millään muotoa, että Telian toimesta ehdotettu ja tehty liittymämuutos katkaisee oikeuden siihen korttiin.
Olitko tätä lahjakortin toimitusta tarkistanut asiakaspalvelusta, että se olisi sinulle tietojen mukaisesti lähetetty? Asiakastietojasi en pääse täällä Yhteisössä tarkistamaan, eli asia päästään kyllä asiakaspalvelussa tarkistamaan jos lahjakortti nyt edelleenkin uupuu.
On sitä useempaan kertaan selvitelty.
Se liittymä mikä minulle myytiin kera tuon lahjakortin, ei toiminut ollenkaan eikä ollut kuuluvuutta meidän alueella ollenkaan(todella surkeaa toimintaa myynniltä kun ei tätä tarkistettu).
Joten Telia vaihtoi sen liittymän sitten hitaampaan versioon.
Tämä operaatio sitten ilmeisesti päätti oikeuden siihen halvatun lahjakorttiin, mutta tästä ei informoitu minua millään muotoa.
Pidin ja maksoin liittymää mikä toimi max1megan nopeudella pari kuukautta, mikä on tämän päivän mittapuulla todella surkea nopeus. Ja hintaakin oli tuohon nopeuteen nähden törkeän paljon.
Minusta minä olen oikeutettu lahjakorttiin, koska minua ei informoitu millään muotoa, että Telian toimesta ehdotettu ja tehty liittymämuutos katkaisee oikeuden siihen korttiin.
Ikävä kuulla, että liittymä ei ole toiminut odotetusti. Lahjakortit lähetetään myöhemmin liittymän ollessa jo aktivoinut, että vältettäisiin tilanteet, joissa etuutta yritettäisiin väärinkäyttää. Emme tosiaan täällä Yhteisössä pääse tarkastelemaan asiakastietoja, jonka vuoksi en voi tarkastaa mitä kanssasi on päivityksen ohella sovittu. Kuulostaisi kyllä oudolta ettei lahjakorttia olisi otettu huomioon liittymää päivittäessä. Tarvittaessa suosittelisin vielä, että lähettäisit asiakaspalveluumme reklamaation asiaa koskien, niin asia voidaan tarkastaa vielä kertaalleen.
On ihme hommaa tämä Telian touhu.
Puoli vuotta olen vääntänyt, lukemattomia viestejä laittanut, kymmeniä kertoja maininnut että 50€ Lidlin lahjakortti on luvattu.
Nyt se sitten tänään tuli, melko liki puoli vuotta myöhässä ja koko sen ajan vääntäen.
Ja vielä mitä, sieltä tuli 30€ lahjakortti eikä se 50€.
Ihan oikeasti??!!
Elkää hyvät ihmiset haksahtako tähän huijausfirmaan!
Kilpailijoilla homma toimii! Ei enään ikinä mitään Telialta!
Katotaan lähteekö petossyyte vetämään vai laittaavatko sitten puolen vuoden päästä sen loput 20€..
On ihme hommaa tämä Telian touhu.
Puoli vuotta olen vääntänyt, lukemattomia viestejä laittanut, kymmeniä kertoja maininnut että 50€ Lidlin lahjakortti on luvattu.
Nyt se sitten tänään tuli, melko liki puoli vuotta myöhässä ja koko sen ajan vääntäen.
Ja vielä mitä, sieltä tuli 30€ lahjakortti eikä se 50€.
Ihan oikeasti??!!
Elkää hyvät ihmiset haksahtako tähän huijausfirmaan!
Kilpailijoilla homma toimii! Ei enään ikinä mitään Telialta!
Katotaan lähteekö petossyyte vetämään vai laittaavatko sitten puolen vuoden päästä sen loput 20€..
Melko työläältä vaikuttaa lahjakortin saaminen, omasta puolestani pahoittelut kaikesta säätämisestä. Tässähän on todennäköisesti käynyt niin että kampanja on jossain kohtaa vaihtunut ja 50 eur lahjakortteja ei ole ollut enää tarjolla siinä vaiheessa kun se on sinulle vihdoin ja viimein lähetetty. Ja sieltä on tullut sitten tuo sen hetkisen kamppiksen mukainen 30 eur arvoinen lahjakortti.
Jos suinkin jaksat/viitsit niin ole vielä kerran yhteydessä asiakaspalveluumme. Jollakin tapaahan tuo puuttuva osa täytyy korvata. Jos tuon suuruista lahjakorttia ei ole mahdollista lähettää niin sittenhän vastaava summa täytyy hyvittää laskulle.
Vielä räikeämpää valehtelua ja huijaamista on kyllä muilla operaattoreilla, että turha toivoa vaihtamalla minkään paranevan. Kaikki kilpailevat sillä kuka hoitaa vähiten huonosti asiat eikä sillä että hoidettaisiin hyvin.
En siis ole ainut tämän asian kanssa. Ostin 2 liittymää maaliskuun alussa ja edelleen odottelen Lidlin lahjakortteja. Chat infoaa, että lahjakortit tulevat seuraavan kuun (huhtikuu) loppuun mennessä, kun tilaus on tehty. Tämä on kuulemma väärä tieto, sain vastauksen Telian asiakaspalvelusta ja tiedon, että tulee toukokuun loppuun mennessä. Ei kuulunut ja kesäkuun alussa olin taas yhteydessä, luvattiin tulevan 30 päivän sisällä. Ei näkynyt, asiakaspalvelu ilmoitti, että olin saanut väärän tiedon, tulee heinäkuun lopussa. Jännityksellä odotan, maanantaihan on viimeinen päivä...
Mutta, mikä tässä voi kestää? Eikä ole ensimmäinen kerta, kun ongelmia Telian kanssa. Jo useampi vuosi sitten tilasin pojalle pleikkarin joululahjaksi Telian kautta, piti keretä tulla ennen joulua. Kun lähemmäs joulua mentiin niin kysyin tilauksen perään... Koko tilausta ei löytynyt?!? Ei sitten kerennyt lahja jouluksi.
Kotinetin kaupan päällisiksi tuli robotti-imuri, jota menin liikkeestä kyselemään, kun ei kuulunut tietoa saapumisesta. Kyseistäkään tilausta ei löytynyt. Onneksi myymälästä sain hyvää palvelua ja järjestyi tuo luvattu robotti-imuri.
Onko minulla vaan aina huonoa tuuria?
Tilasin 5g laajakaistan.moodeemin molemmat 2vuoden sopimuksella ja robotti imurin sain kaupan päälle .imurin sain postista heti kun laajakaista oli ollu kk käytössä.ensi kesänä tulee 2 vuotta täyteen.hienosti on laitteet toiminu myös imuri
Taitaa olla kortit loppu, lokakuussa luvattiin joulukuulle. Neljä kertaa olen ollut yhteydessä asiaan ja edelleenkin tulematta. Onkohan koskaan tulossa ja miten voi teltalla olla näin vaikeaa pitää sovitusta kiinni. Huijausta koko lahjakortti
Taitaa olla kortit loppu, lokakuussa luvattiin joulukuulle. Neljä kertaa olen ollut yhteydessä asiaan ja edelleenkin tulematta. Onkohan koskaan tulossa ja miten voi teltalla olla näin vaikeaa pitää sovitusta kiinni. Huijausta koko lahjakortti
Moikka ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva, että löysit meidät ja koko satapäisen foorumin jäsenineen. Täällä voi esittää kysymyksiä ja etsiä kiinnostavaa luettavaa laidasta laitaan. Mitä tämän ketjun aiheeseen tulee, niin välitin nyt kokonaisuudessaan ketjun asiakaspalautteena eteenpäin taholle, joka vastaa meillä lahjakorttiprosessista.
On sitä useempaan kertaan selvitelty.
Se liittymä mikä minulle myytiin kera tuon lahjakortin, ei toiminut ollenkaan eikä ollut kuuluvuutta meidän alueella ollenkaan(todella surkeaa toimintaa myynniltä kun ei tätä tarkistettu).
Joten Telia vaihtoi sen liittymän sitten hitaampaan versioon.
Tämä operaatio sitten ilmeisesti päätti oikeuden siihen halvatun lahjakorttiin, mutta tästä ei informoitu minua millään muotoa.
Pidin ja maksoin liittymää mikä toimi max1megan nopeudella pari kuukautta, mikä on tämän päivän mittapuulla todella surkea nopeus. Ja hintaakin oli tuohon nopeuteen nähden törkeän paljon.
Minusta minä olen oikeutettu lahjakorttiin, koska minua ei informoitu millään muotoa, että Telian toimesta ehdotettu ja tehty liittymämuutos katkaisee oikeuden siihen korttiin.
Koskaan en ole Lidlissä käyny enkä käy.enkä luopuisi hyvin toimivasta liittymästä sen takia että saisin 50e lahjakortin johonkin.meillä telian liittymät toimineet jo vuosia.enkä vaihtaisi operaattoria lahjakortin takia ainakaan
--
Muokkaus /SonjaMelina: lyhennetty lainausta
Kysytäänpä näin, onko kukaan saanut näitä luvattuja Lidl-lahjakortteja?
Olen tullut tulokseen, että olisi pitänyt vaihtaa operaattoria, koska Telialta ei näytä lahjakortteja tulevan. Ensimmäisen kyselyn jälkeen luvattiin helmikuussa toimittaa, toiseen kyselyyn vastattiin että minun olisi pitänyt ne jo saada, ja kolmannessa kyselyssä asia aiottiin laittaa jatkoselvittelyyn ja palata asiaan myöhemmin - ei ole palattu eikä lahjakortteja näkynyt.
Kysytäänpä näin, onko kukaan saanut näitä luvattuja Lidl-lahjakortteja?
Olen tullut tulokseen, että olisi pitänyt vaihtaa operaattoria, koska Telialta ei näytä lahjakortteja tulevan. Ensimmäisen kyselyn jälkeen luvattiin helmikuussa toimittaa, toiseen kyselyyn vastattiin että minun olisi pitänyt ne jo saada, ja kolmannessa kyselyssä asia aiottiin laittaa jatkoselvittelyyn ja palata asiaan myöhemmin - ei ole palattu eikä lahjakortteja näkynyt.
Olen saanut Lidl lahjakortin. Meni siinä useampi kuukausi ennenkuin tuli, mutta tuli kuitenkin.
Kysytäänpä näin, onko kukaan saanut näitä luvattuja Lidl-lahjakortteja?
Olen tullut tulokseen, että olisi pitänyt vaihtaa operaattoria, koska Telialta ei näytä lahjakortteja tulevan. Ensimmäisen kyselyn jälkeen luvattiin helmikuussa toimittaa, toiseen kyselyyn vastattiin että minun olisi pitänyt ne jo saada, ja kolmannessa kyselyssä asia aiottiin laittaa jatkoselvittelyyn ja palata asiaan myöhemmin - ei ole palattu eikä lahjakortteja näkynyt.
Marraskuussa tehtyyn muutokseen liittyvä lahjakortti tuli tammikuun aikana.
Tervehdys
Huomasimpa tämän keskusteluketjun. Kysymys kuuluukin mikä on siinä että että vaimolle tuli kyseinen kampanjan lahjakortti mutta minulleppa ei ole tullut ja muistaakseni edellisellä viikolla kysyin Telian asiakaspalvelijalta joka ei osannut vastata vaan lupasi selvittää. Elikkä onko siellä todella huono tiedonkulku. Mikä on niin kummallista ettei pidetä kiinni siitä mistä on luvattu. Täytyy nyt siirtyä toiseen kategoriaan antamaan verkosta palautetta.
Kevättä
Tervehdys
Huomasimpa tämän keskusteluketjun. Kysymys kuuluukin mikä on siinä että että vaimolle tuli kyseinen kampanjan lahjakortti mutta minulleppa ei ole tullut ja muistaakseni edellisellä viikolla kysyin Telian asiakaspalvelijalta joka ei osannut vastata vaan lupasi selvittää. Elikkä onko siellä todella huono tiedonkulku. Mikä on niin kummallista ettei pidetä kiinni siitä mistä on luvattu. Täytyy nyt siirtyä toiseen kategoriaan antamaan verkosta palautetta.
Kevättä
Lahjakortit tulisi lähettää neljän viikon kuluessa. Hyvä, että vaimosi kortti on jo saatu toimitettua perille. Olisiko mahdollista, että korttisi on yhä matkalla, vai onko tilauksen tekemisestä kulunut jo reippaasti yli kuukausi? On kuitenkin mahdollista, että kohdallasi on tapahtunut jokin virhe. Asiakaspalvelumme pystyy tarkistamaan lahjakortin tilanteen.
Tuohon vastaan että samaan aikaan uusin kolme liittymää. Ja laskennallisesti on kaksi laskua maksettu jo. Siksi juuri ihmettelen tätä. Enkä jaksa ruveta hirveästi reklamoimaankaan.
Tuohon vastaan että samaan aikaan uusin kolme liittymää. Ja laskennallisesti on kaksi laskua maksettu jo. Siksi juuri ihmettelen tätä. Enkä jaksa ruveta hirveästi reklamoimaankaan.
Siinä tapauksessa kuulostaisi, että kortti on kuin onkin myöhässä. Kannattaa kyllä olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin saadaan asia kuntoon.
Minulle luvattiin olla yhteydessä asian johdosta.. Siksi tein lähdin tekemään kyselyä.
No, minun kohdallakin tuo neljän viikon toimitusaika on valetta sekin. Marraskuun lopussa/joulukuun alussa tämä operaattorin vaihto peruttu, ja luvattu toimittaa helmikuun alussa lahjakortit. Viime viikon ”asiakaspalvelu selvittää”-tuloksena tänään tuli tekstiviesti, jossa kerrottiin lahjakorttien toimitettavan minulle huhtikuun loppuun mennessä. Tämä on suoranaista k”setusta, olisiko seuraava yhteydenotto kuluttajaneuvontaan…
Voisiko laskujen kanssa tehdä samoin, maksetaan parin kuukauden päästä, ja sitten ilmoitetaan että enpä maksakaan kuin vasta parin kuukauden päästä? Minä olen kuitenkin jo yhdeksän liittymälaskua maksanut tuon operaattorivaihdon perumisen jälkeen..
Tämä on kyllä noloa Telian toimintaa jos lupaukset ei pidä. Ajattelin katsoa kauanko kestää toimitus josko ollenkaan. Tiedämpä sitten ratkaisut tehdä.
Tuntuupa tuo verkko takkuavan taas.
Sis mulle lupasi että helmikuussa pitäisi tulla lahjakortti mutta ne väitti että lahjakorttien kanssa on nyt ruuhka nyt arvioitu toimitusaika huhtikuun loppuun. Mielestäni tää on myynti huijausta !