Kysymys

Miksi Lidl lahjakortti on myöhässä?



Näytä ensimmäinen kirjoitus

73 kommenttia

Kunniamerkki +1

No, minun kohdallakin tuo neljän viikon toimitusaika on valetta sekin. Marraskuun lopussa/joulukuun alussa tämä operaattorin vaihto peruttu, ja luvattu toimittaa helmikuun alussa lahjakortit. Viime viikon ”asiakaspalvelu selvittää”-tuloksena tänään tuli tekstiviesti, jossa kerrottiin lahjakorttien toimitettavan minulle huhtikuun loppuun mennessä. Tämä on suoranaista k”setusta, olisiko seuraava yhteydenotto kuluttajaneuvontaan…

Mulle ne lupasi aluks helmikuussa nyt sanoi myös mulle huhtikuun loppuun mennessä. Suutuin niin paljon sanoi että mun on pakko mietti vaihta toista liittymä sit sain tällainen viesti asiakaspalvelusta: jos lopetatte meidän liittymä niin lahjakortti lähetys myös perustetaan ! What !!! Eli mun pitäisi käyttöä huijaus liittymä kunnes saan sen lahjakortti mitä on sopinut mulle ! 

Kunniamerkki +1

On se vaikeaa vastata kun kysyy miksi lahjakortti on myöhässä . Onko tämä firman tapa vai mistä on kyse. Epäluotettavuus oikeen ajaa kilpailijalle . Juhannukseksi luvattiin .  Kuinka monella sama tilanne . Luodaanko oma Facebook ryhmä jollei asiat tule kuntoon ?

 

---

Muokkaus SonjaNii: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Onko Facebook tyhmä luotu olen itse kovin suuttunut tällaisesta palveluista !

Kunniamerkki +1

Kesällä hairahdin telian liittymän ottamaan kun mainostettiin 50€ lidl lahjakorttia.

Koko kesän kärvistelin kun ei toiminut huonostikkaan.

Määräajan umpeuduttua vaihdoin toimivampaan operaattoriin, lahjakortin piti tulla elokuun loppuun mutta ei vielä tänäpäivänäkään ole näkynyt.

Hyvin vahvasti petoksen makua tässä telian mainonnassa.

Tänään taas tuli spostiinkin samanlainen paskamainos missä taas luvataan lidl lahjakorttia.

TOIMITTAKAA SE AIKASEMPI ENSIN NIIN EI TARTTE KÄRÄJILLE ASTI PETOKSESTA VIEDÄ!

Joo muakin suututtaa hirvesti, minkälainen huijaus myynti tuli ?! Ja ne ei antaa asiakas vaihtaa toista liittymä koska jos liittymä vaihtuu niin lahjakortti automaattisesti perustetaan …! 

Kunniamerkki +1

On ihme hommaa tämä Telian touhu.

Puoli vuotta olen vääntänyt, lukemattomia viestejä laittanut, kymmeniä kertoja maininnut että 50€ Lidlin lahjakortti on luvattu.

Nyt se sitten tänään tuli, melko liki puoli vuotta myöhässä ja koko sen ajan vääntäen.

 

Ja vielä mitä, sieltä tuli 30€ lahjakortti eikä se 50€.

Ihan oikeasti??!!

 

Elkää hyvät ihmiset haksahtako tähän huijausfirmaan!

Kilpailijoilla homma toimii! Ei enään ikinä mitään Telialta!

 

Katotaan lähteekö petossyyte vetämään vai laittaavatko sitten puolen vuoden päästä sen loput 20€..


Melko työläältä vaikuttaa lahjakortin saaminen, omasta puolestani pahoittelut kaikesta säätämisestä. Tässähän on todennäköisesti käynyt niin että kampanja on jossain kohtaa vaihtunut ja 50 eur lahjakortteja ei ole ollut enää tarjolla siinä vaiheessa kun se on sinulle vihdoin ja viimein lähetetty. Ja sieltä on tullut sitten tuo sen hetkisen kamppiksen mukainen 30 eur arvoinen lahjakortti. 😣

Jos suinkin jaksat/viitsit niin ole vielä kerran yhteydessä asiakaspalveluumme. Jollakin tapaahan tuo puuttuva osa täytyy korvata. Jos tuon suuruista lahjakorttia ei ole mahdollista lähettää niin sittenhän vastaava summa täytyy hyvittää laskulle.

Mun lahjakortti tulematta kyselin asiakaspalvelusta saanko jotai korvausta ne vaan pahoitteli ja ei antanut mitä korvauksia ! Koko ajaa selitti että ne eivät pysty vaikuttaa tähän millä. 

Kunniamerkki +1
@Kai1964  kirjoitti:

Olen kolme kertaa asiaa tiedustellut ja vastausta en saa . Eli olen toiminut juuri miten kehoitit . Onko teillä jotain vastuu henkilöä joka vastaa lahjakorteista ja yhteystiedot kiitos. Saadaan homma maaliin. Asiakkuus asiat sille tasolle mitä ne pitää olla . 

Ymmärrän, että tämä asia harmittaa ja haluankin omasta puolestani pahoitella tätä tilannetta. Tämä hoituu ainoastaan asiakaspalvelun kautta, koska sitä kautta pystymme selvittämään asiaa tarkemmin ja saadaan asiakaspalvelun kautta mm. asiakastiedot auki. 

En itse saanut asiakaspalvelusta apua vailla laittoin niille monesti viestiä. Ne vaan selittää lahjakorttien kanssa on ruuhka ja me asiakaspalvelu tiimi ei pysty vaikuttaa tähän mitää… kuka oikeasti voi auttaa tässä ? Pitäiskö oikeasti käräjäoikeuteen ??? Tää on huijaus 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

No, minun kohdallakin tuo neljän viikon toimitusaika on valetta sekin. Marraskuun lopussa/joulukuun alussa tämä operaattorin vaihto peruttu, ja luvattu toimittaa helmikuun alussa lahjakortit. Viime viikon ”asiakaspalvelu selvittää”-tuloksena tänään tuli tekstiviesti, jossa kerrottiin lahjakorttien toimitettavan minulle huhtikuun loppuun mennessä. Tämä on suoranaista k”setusta, olisiko seuraava yhteydenotto kuluttajaneuvontaan…

Yleisesti ottaen noilla tienoin meillä käynnissä olleen lahjakorttikampanjan lahjakortit on saatu toimitettua. Tuolloin käynnissä olleet lakot hieman toimitusta viivyttivät, mutta nyt niiden tietenkin tulisi olla jo perillä kun elämme maaliskuuta. Näin asiakastietoihisi pääsemättä on mahdotonta sanoa miksi juuri sinun kohdallasi toimitus onkin muuttunut huhtikuulle. Ikävä kuulla viivästyksestä ja ymmärrän täysin tuohtumuksesi, tämä ei ole mennyt missään nimessä niin kuin olisi pitänyt. Suuret pahoittelut siis vielä näin omasta puolestani! Asiakaspalvelun kautta tästä toki pystyt vielä reklamoimaan, ja se onkin ainoa väylä missä pystymme selvittelemään paremmin miksi jossain tilanteissa lahjakorttia ei ole toimitettukaan.

Tämä on kyllä noloa Telian toimintaa jos lupaukset ei pidä. Ajattelin katsoa kauanko kestää toimitus josko ollenkaan. Tiedämpä sitten ratkaisut tehdä. 

Kuten @SonjaMelina ylempänä kirjoitti, niin suosittelen sinua olemaan asiakaspalveluun vielä yhteydessä jotta pystymme tätä lähteä ratkomaan. Ja tosiaan samalla voimme selvittää senkin, miksi sinuun ei olla lupauksista huolimatta oltu yhteydessä uudelleen. Pääsääntöisesti lahjakortit toimitetaan ajallaan, mutta kuten tästä ketjusta olette huomanneetkin, niin toimituksissa on tapahtunut myös virheitä. Näistä olemme todella pahoillamme, ja lahjakorttien toimituksien sujuvoittamiseen pyrimme parhaillaankin löytämään uusia ratkaisuja.

Sis mulle lupasi että helmikuussa pitäisi tulla lahjakortti mutta ne väitti että lahjakorttien kanssa on nyt ruuhka nyt arvioitu toimitusaika huhtikuun loppuun. Mielestäni tää on myynti huijausta !

Helmikuussa toimitettavaksi luvattuja lahjakortteja on tosiaan jo lähetetty asiakkaille, kuten kirjoitin tuohon @Mariiii :lle osoitettuun vastaukseen, mutta nyt en harmillisesti näin tätä kautta näe, miksi myös sinun lahjakorttisi toimitus on siirtynyt huhtikuulle. Voit tietenkin myös vielä asiakaspalveluumme tästä reklamoida jolloin voimme selvitellä vielä syytä tähän. Suuret pahoittelut sinullekin viivästyksestä! Ymmärrän, että tällaisessa tilanteessa luottamus on koetuksella, mutta teemme kyllä kaikkemme että saamme vielä luottamuksen meihin palautettua, ja sinulle luvatun lahjakortin toimitettua.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8

Itse toivoisin, että Lidlin 30€ kortin tilalle Telian 50€ kuten alunperin luvattiinkin, mutta ehti Telian mokailun vuoksi kampanja vaihtua välissä. Kyselin lahjakortin perään chatissa pari päivää sitten ja nyt kun olin tänne valittamassa lisää niin eikös kesken kirjoittamisen tullut tekstiviestiä, että Telian 50€ on tulossa. Omalta osaltani onnistunut loppu siis kunhan viimein saan sen. 😃

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Itse toivoisin, että Lidlin 30€ kortin tilalle Telian 50€ kuten alunperin luvattiinkin, mutta ehti Telian mokailun vuoksi kampanja vaihtua välissä. Kyselin lahjakortin perään chatissa pari päivää sitten ja nyt kun olin tänne valittamassa lisää niin eikös kesken kirjoittamisen tullut tekstiviestiä, että Telian 50€ on tulossa. Omalta osaltani onnistunut loppu siis kunhan viimein saan sen. 😃

Kiva kuulla, että tämä päättyi lopulta kohdallasi hyvin, vaikka välissä olikin jokunen mutka liikaa! Toivotaan että lahjakortti on pian hyppysissäsi. 😊

Kunniamerkki +1

Ei ! Helmikuu luvattuja lahjakortteja ei ole lähetetty asiakkaille! Olen monesti ottanut teidän asiakaspalvelu yhteyttä ne vaan sanoo ne eivät voit tehdä tälle mitään enkä voi ottaa muihin paikka yhteyttä. Valitettavasti lahjakortti lähettäminen on nyt ruuhka ja vaikka olette luvannut lähettää lahjakortti kahden laskujen jälkeen niin tämä ei pitänyt paikkansa! Jotenkin tuntuu mua huijattu haluaisin heti vaihtaa toiseen liittymä, teidän asiakaspalvelu ilmoitti minulle jos vaihdan toiseen liittymä niin lahjakortti sitte perustetaan ! Eli mun pitää maksa teidän kallis liittymä niin pitkä jotta mä saan sen 50€ Lidl lahjakortti ! Tämä on oikeasti huijausta ! Tosi nolo näin iso firma mutta hoidattaa näitä asioita näin huonosti ! Vaikka teillä on asiakaspalvelu chattiä mutta ne ei osaa vastata eikö voi tehdä tällei mitä. Huomasin että en ole ainoa yksi joka ei saanut lahjakorttia mielestäni tämä on myynti huijausta !  

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

moi taas

Nyt sain selvityksen Lindlin lahjakorttiin. Ei kuulemma kuulu tulla. Olisi pitänyt tulla viesti siitä. Seoli syy koska myyjän kanssa sovimme kuukausi aikaisemmin ennen kuin soåimus loppui. Tuon jos oisin tiennyt silloin niin olisin vaihtanut operaattoria. Nyt mietin kenelle siirryn liittymien kanssa. No ehkä uusi operaattorin vaihto onkin ehkä sujuvammat ja toimivat liittymät. Huom muistakaa kun operaattorin myyjä lupaa jotain pyytäkää kirjallinen vahvistus. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

moi taas

Nyt sain selvityksen Lindlin lahjakorttiin. Ei kuulemma kuulu tulla. Olisi pitänyt tulla viesti siitä. Seoli syy koska myyjän kanssa sovimme kuukausi aikaisemmin ennen kuin soåimus loppui. Tuon jos oisin tiennyt silloin niin olisin vaihtanut operaattoria. Nyt mietin kenelle siirryn liittymien kanssa. No ehkä uusi operaattorin vaihto onkin ehkä sujuvammat ja toimivat liittymät. Huom muistakaa kun operaattorin myyjä lupaa jotain pyytäkää kirjallinen vahvistus. 

En aivan saanut tapahtuneesta kiinni. Kysyisin sinulta pienen tarkennuksen, eli kenen myyjän kanssa olit sopinut ja mistä asiasta? 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Teidän myynti asiakaspalvelijan kanssa. Ensin vaihdettiin vaimon ja sen jälkeen tarkistin tilanteeni ja kun oli 1kk niin uusittiin se siinä samalla. Lupasi siinä myös minulle Lindlin lahjakortin. Tuon jos oisin tiennyt ettei homma toiminutkaan olusiodottanut 1kk ja lähtenyt toiselle operaattori lle. Tuliko selvennettyä. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Teidän myynti asiakaspalvelijan kanssa. Ensin vaihdettiin vaimon ja sen jälkeen tarkistin tilanteeni ja kun oli 1kk niin uusittiin se siinä samalla. Lupasi siinä myös minulle Lindlin lahjakortin. Tuon jos oisin tiennyt ettei homma toiminutkaan olusiodottanut 1kk ja lähtenyt toiselle operaattori lle. Tuliko selvennettyä. 

Varmistan nyt vielä että puhumme samasta kampanjasta, niin pääsemme sitten tutkimaan tätä paremmin.

Siirsittekö siis toiselta operaattorilta kolme liittymää Telialle, ensin kaksi ja sitten jälkeenpäin sinun omasi? Jos tästä oli kyse, niin muistatko tarkkaa ajankohtaa milloin nämä kahden ensimmäisen liittymän siirrot oli tehty? Numeronsiirrot pystymme ajoittamaan myös eteenpäin, jos tällä 1kk ajalla tarkoitit että sinun liittymässäsi oli esim. vielä 1kk ajan jokin määräaikasuus tai etuhinta voimassa ja sen vuoksi et sitä heti halunnut Telialle siirtää. Numeronsiirron ajankohta voidaan sopia enintään 3 kuukauden päähän, koska sopimus on voimassa 3 kuukautta. Ja tällöin on voimassa sopimuksen tekohetkellä olevat kampanjat, huolimatta siitä milloin varsinainen operaattorin vaihto tapahtuu. 

Jos ei ollut kyse numeronsiirroista, niin oliko liittymät Telialla ja niihin tehtiin jokin päivitys, tai olitteko siirtämässä liittymiä toiselle operaattorille ja päätittekin vielä jatkaa Telian asiakkaana ja tästä saitte nämä lahjakortit? 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Minulla ei ole määräaikaista sopimusta. Oli vain vuoden kerralla tietyllä hinnalla. Minkä pystyin lopettamaan milloin vaan.. Niin kuin on nytkin. Ei minulla tuo kortti ole tärkeä mutta se mistä puhutaan ja luvataan on tärkeää. Enkä viitsi enää jaaritella siitä enää. Herää vain aina epäilys pitääkö paikkaansa. Mukavaa kevättä. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Minulla ei ole määräaikaista sopimusta. Oli vain vuoden kerralla tietyllä hinnalla. Minkä pystyin lopettamaan milloin vaan.. Niin kuin on nytkin. Ei minulla tuo kortti ole tärkeä mutta se mistä puhutaan ja luvataan on tärkeää. Enkä viitsi enää jaaritella siitä enää. Herää vain aina epäilys pitääkö paikkaansa. Mukavaa kevättä. 

Okei, siksi varmistimme asiaa, että voisimme yhdistää mistä kampanjasta on kyse. Jos liittymä oli ennestään jo Telialla, niin kyseiseen sopimukseen ei pitäisi olla Lidl-lahjakortti etua saatavilla. Sitä en tässä kuitenkaan pääse tarkastamaan onko asiakaspalvelutilanteessa sovittu Lidl-lahjakortti molemmista liittymistä, kuten mainitsit aiemmin. Asiakaspalvelussa käydyt puhelut ja chatit jäävät talteen, joten tarvittaessa voit pyytää asiaan vielä selvitystä. Mukavaa kevättä myös sinulle! 😊

Kunniamerkki

Taitaa olla kortit loppu, lokakuussa luvattiin joulukuulle. Neljä kertaa olen ollut yhteydessä asiaan ja edelleenkin tulematta. Onkohan koskaan tulossa ja miten voi teltalla olla näin vaikeaa pitää sovitusta kiinni. Huijausta koko lahjakortti 

 

Moikka ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva, että löysit meidät ja koko satapäisen foorumin jäsenineen. Täällä voi esittää kysymyksiä ja etsiä kiinnostavaa luettavaa laidasta laitaan. Mitä tämän ketjun aiheeseen tulee, niin välitin nyt kokonaisuudessaan ketjun asiakaspalautteena eteenpäin taholle, joka vastaa meillä lahjakorttiprosessista. 

Sain nyt tiedon Telian aspasta että jälleen kuukauden sisällä tulee lahjakorttini jonka piti tulla siis joulukuussa. Telialta tulee kuitenkin viestejä että hyödynnä liittymäetu ja edelleen tarjotaan uusille asiakkaille Lidl 50€ lahjakortteja. Pitäiskö nämä aiemmat luvatut lähettää ensin asiakkaille ennekuin otetaan lisää jonoon?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Sain nyt tiedon Telian aspasta että jälleen kuukauden sisällä tulee lahjakorttini jonka piti tulla siis joulukuussa. Telialta tulee kuitenkin viestejä että hyödynnä liittymäetu ja edelleen tarjotaan uusille asiakkaille Lidl 50€ lahjakortteja. Pitäiskö nämä aiemmat luvatut lähettää ensin asiakkaille ennekuin otetaan lisää jonoon?

Ikävä kuulla, että lahjakortin toimituksessa on vieläkin viivettä. Yleisesti lahjakortit toimittuvat noin seuraavan kuun loppuun mennessä tilauksesta, mutta joissakin tapauksissa on huomattu viivästyksiä. Kuten mainitsimmekin aiemmin, niin olemme vieneet aihetta koskien palautetta asiasta vastaaville tahoille. 

Kunniamerkki +1

Hei Jos olette luvanneet asiakkaille ja nyt on viivettä eiskö korvauksia pitäisi saada ? Tosi törkeä että teillä on nyt viive ja asiakas ei ole oikeutta vaihtaa toista operaattori ! 

Kunniamerkki +1

Hei, lupasitte helmikuussa lahjakortti mutta sitä ei nyt tullut. Kun kuulema teillä on lahjakortti viivettä lupasitte toisen kertaa lahjakortti tulee huhtikuun aikana !!! Vielä viikko sitten on huhtikuu, toivoon pidätte nyt lupauksenne. Vaihdoin teidän liittymä joulukuussa. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Hei, lupasitte helmikuussa lahjakortti mutta sitä ei nyt tullut. Kun kuulema teillä on lahjakortti viivettä lupasitte toisen kertaa lahjakortti tulee huhtikuun aikana !!! Vielä viikko sitten on huhtikuu, toivoon pidätte nyt lupauksenne. Vaihdoin teidän liittymä joulukuussa. 

Kollegani @SannaMKoo kirjoittikin tuossa aiemmin, että helmikuulle luvattuja lahjakortteja on jo alettu toimittaa, joten odotuksen pitäisi kaiken järjen mukaan pian päättyä. @SakuMik on myös kirjoittanut tähän ketjuun, että näitä palautteita ja kokemuksia on viety sisäisesti eteenpäin ja prosessia pyritään parantamaan. Voit kuitenkin jättää meille reklamaation asiakaspalvelumme kautta.

Kunniamerkki

Siirryin Telian asiakkaaksi joulukuussa. Lahjakortti Lidliin- kanpanjassa luvattiin 30 euron lahjakortti saapuvaksi helmikuussa. Olen ollut asiassa yhteydessä myymälään 5.3. ja 2.4, lupaillaan lahjakortin tulevan. Aikaa asian selvittämisessä mennyt kummallakin kerralla puolisen tuntia. Lahjakorttia ei vain näy.

Asikkaana tunnen olevan petoksen uhri.

Mutta, entäpä jos laskun maksu viivästyy parilla päivällä, seurauksena viivästymismaksu, korkoja ja uhkaukset liittymän katkaisemisesta. Asiakas ei ole todellakaan tasavertaisessa asemassa.

Petetty asiakas ei kovin äkkiä unohda ja palaa takaisin, vaikka olisi minkälainen tarjous tahansa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Siirryin Telian asiakkaaksi joulukuussa. Lahjakortti Lidliin- kanpanjassa luvattiin 30 euron lahjakortti saapuvaksi helmikuussa. Olen ollut asiassa yhteydessä myymälään 5.3. ja 2.4, lupaillaan lahjakortin tulevan. Aikaa asian selvittämisessä mennyt kummallakin kerralla puolisen tuntia. Lahjakorttia ei vain näy.

Hei @PTVII ja tervetuloa Yhteisöön! Pahoittelut puolestani, että toimitusaika ei ole pitänyt paikkaansa. Millaiset ohjeet tai toimitusajan ennusteen sait viimeisimmällä yhteydenotollasi? Kuten tässä ketjussa on todettu, valitettavasti useammalla asiakkaallamme on ollut Lidl-lahjakorttien toimituksien kanssa ongelmia. Ymmärrän, että lahjakortin toimituksen viivästyminen aiheuttaa päänsärkyä ja asian ei pitäisi olla näin. Täällä Yhteisössä pyrimme auttamaan asian kanssa niin paljon kuin suinkin pystymme ilman asiakastietoja.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

näistä telian lahjakorteista jää vähän sellainen olo että budjettiosasto lähettelee niitä. sitten kun se unohtuu niin telia tekee voittoa tai vähmmän tappiota. kun nää voitot alkaa kertautumaan niin kummasti todennäköisyys kasvaa. eli siis unohdukset kummasti lisääntyy kun telia maksaja. mites sitten jos telia saisi rahaa jostain operaatiosta, eli unohdus menettää sitä.

 

Vastaa